quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet t!! Download aanzetten, heeeeeel klein en rustig rondje lopen, douchen, "pyjama" aan, dat bekijken en dan op de bank runnersworld lezen
Ik vind zombies wel lachen maar ik weet serieus nier wat ik hier van moet vinden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef Arquero het volgende:
Ja, juni kun je nu downloaden op iPad.
Las net dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)derlanders-aan.dhtml
Zombies
Euhm hahaha!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:10 schreef Arquero het volgende:
Ja, juni kun je nu downloaden op iPad.
Las net dit:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)derlanders-aan.dhtml
Zombies
Ik ga ook niet meer lopen (sorry Gupp, het was een goed idee).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:24 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ben lui op de bank die documentaire aan het kijken, maar als ik al die voeten zie weet ik zeker dat een ultra niet voor mij is. En ik vrees dat de Runnersworld tot morgen moet wachten, ik ben echt zó moe.
Denk ik beetje gebaseerd op die zombie loop-app ofzoiets. Moet maar net je ding zijn denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:12 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik vind zombies wel lachen maar ik weet serieus nier wat ik hier van moet vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:54 schreef Twinky het volgende:
YES na de hele dag naar buiten getuurd te hebben, ben ik droog wezen hardlopen!
Dat viel mee! 5e keer een les van Evy's week 3. Dus ik denk dat ik volgende keer (zondag of maandag) naar week 4 ga!![]()
http://www.endomondo.com/workouts/194128576/8778461
http://ikkanhetlekkerwel.(...)24/poezen-op-de-weg/
ben ik niet heeel blij mee eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lees op je blog dat jij een h&m jasje hebt, even op de site spieken
Ohquote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
ben ik niet heeel blij mee eerlijk gezegd
Hier ook niet lopen hoor. Er wordt er gestofzuigd (ik krijg logees, en konijn denkt ook dat het lente is)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meer lopen (sorry Gupp, het was een goed idee).
Ik eerst stofzuigen (de kat denkt wel dat het lente is) en dan ga ik de Matrix kijken.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:01 schreef LadyOracle het volgende:
Nou. Poeh.
Ik was dus nog even naar een hardloopwinkel geweest voor second opinion schoenenadvies. Ik had met lopen eigenlijk het idee dat mijn hak in de weg zit, op een of andere manier. Ik weet niet hoe ik het beter moet uitleggen. Die schoenen heb ik jaren geleden gekocht (en bijna nooit gebruikt tot drie maanden geleden) en ik had toen natuurlijk nog nooit een stap gelopen, dus dan weet je ook niet echt wat prettig is of waar je op moet letten.
Nu heb ik ongeveer 372389 schoenen gepast en heen en weer gelopen en voor de camera gelopen op blote voeten en verschillende schoenen. En nu kreeg ik dus toch als advies om geen neutrale schoenen te gebruiken, terwijl ik die dus een paar jaar geleden heb gekocht. En uit het lopen op blote voeten blijkt dat ik dus van nature land op mijn voorvoet en niet op mijn hak.
Maar goed, schoenen kopen is met mijn voeten een drama. Ik heb belachelijk brede voeten en loop dus al mijn hele leven op schoenen die veel te lang zijn omdat ze anders niet passen in de breedte. En ik moest dus juist 1 a 2 maten kleiner dan waar ik op loop. (Jullie moesten juist allemaal groter dan wat je gewend was geloof ik...). Maar alle damesschoenen in de goede lengte waren dus te smal en de herenschoenen in de goede breedte waren te lang.
Dus ze gaan nog even bellen volgende week en kijken of de twee die ok zaten ook nog net iets breder/korter te krijgen zijn.
De Saucony Stabil CS2 sprong er voor mij echt ver bovenuit qua lekker lopen, alleen rechts was ie dus net te smal.![]()
En als alternatief de Brooks Adrenaline GTS 13N (heren), maaarrr de kleinste die ze hadden staan was dus te groot. En de damesversie was dan weer te smal.
Dus.![]()
ik zou kopen de Nike Elements Half-Zip. Is hier al eerder aangeraden maar die is gewoon fantastisch. Dat jasje van de H&M is dun, zit niet lekker enzo, en de Nike zit heerlijk, mooi, net wat dikker (maar ook weer niet TE warm). Draag ik van 4 tot 10 graden. (en daaronder kan er nog een shirtje onder!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh* SpaceInvaders klikt hm.com weer weg
Ja, op zich wel jammer van die Vomero's die ik eigenlijk nauwelijks heb gebruikt, maar ik ben wel bang dat ik iets kapot loop of zo anders. Ik zag zelf op het filmpje ook dat ik wel degelijk flink zwabber.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Balen joh, maar gelukkig gaan ze voor je verder kijken
Er moet toch wel iets voor je te krijgen zijn?!
quote:
Zelfde als ikquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Nirak het volgende:
[..]ik moet morgen mijn buddy run lopen, 3 km met een buddy van de volgende groep.. In de regen dus..
Heb mijn mevrouw gevraagd foto's te maken![]()
En van mijn mevrouw gekregen omdat ik morgen toch wel een soort van mijlpaal ga lopen. En ze het heel knap van me vind en trots op me is enzo![]()
[ afbeelding ]
Even terugzoeken welke docu jullie aan het kijken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |