Cabral kan iig nog mooi centen vangen tot 2016, die wist ook wel dat Feyenoord voor hem einde verhaal was. Werd laatst nog compleet uit de wedstrijd gespeeld door een 17 jarige tegen Jong Ajax.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ah, finale is dus over 1 wedstrijd. Waar wordt het gespeeld?
Ach, iedereen ziet het wel eens fout.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen Castaignos nog bij Feyenoord voetbalde was het het grootste talent sinds tijden. Gegarandeerd de nieuwe spits van het Nederlands elftal.
Volgens Feyenoorders.
Dit is de finalequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed op de hoogteniet zo?
True, true.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ach, iedereen ziet het wel eens fout.
Weinigen die weg zijn gegaan bij feyenoord hebben het gemaakt de laatste jaren. Alleen Kuyt echt.
Topscorer van Engeland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weinigen die weg zijn gegaan bij feyenoord hebben het gemaakt de laatste jaren. Alleen Kuyt echt.
Tiendalli heeft het tot de PL en Oranje geschopt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ono steelt de show in Australiëquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Royston Drenthe tot Real Madrid.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tiendalli heeft het tot de PL en Oranje geschopt.
Bastos.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Oranje vind ik onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tiendalli heeft het tot de PL en Oranje geschopt.
Die moet zich druk maken over een kapper, die zal wel gelukkig zijn in die grafbende in roesland.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Royston Drenthe tot Real Madrid.
Niks aan toe te voegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamJohannes doet wat het wil, wanneer het wil.
Dennis Schulp, Nordin Wooterquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh gaat het nu over Ajax? Daniël de Ridder, Tom de Mul.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder?
Volgensmij kreeg hij een afscheid alsof hij Pi air was
Viel wel mee. Zoals iedere speler eigenlijk een rondje lopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder?
Ja, toen wisten ze nog niet dat pelle beter was en zou komen. Denk dat 75% van de havenwerkers niet eens meer weet wie guidetti is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder?
Eredivisie Live liet ook het ook heel spectaculair lijkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel wel mee. Zoals iedere speler eigenlijk een rondje lopen.
Oh?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eredivisie Live liet ook het ook heel spectaculair lijken
Hij doet me aan Maher denken, hij moet betere spelers om zich heen hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft 3 leuke wedstrijden gespeeld. Mooiweervoetballer.
Ik heb die docu wel gezien. Maar zijn afscheid was niet heel bijzonder. Zelfs kort eigenlijk omdat de spelers direct het veld opkwamen.quote:
Het is een echte topclub volgens Shreyas, hoort tot de traditionele top 3quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
Eigenlijk haalt Twente al twee jaar op rij geen Europees voetbal.
Ja, maar dit was net zo'n klein afscheid als de huldiging voor de 2de plaats eigenlijk geen huldiging was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Tranen in de ogen toen van Geel zei dat hij altijd een Feyenoorder zou blijven.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is een echte topclub volgens Shreyas, hoort tot de traditionele top 3
Jij snapt er weinig van.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Als Twente nu eentje erin prikt kan het nog leuk worden de volgende wedstrijd.
Spuit elfquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef Tha_Duck het volgende:
bosker motm volgens het EL publiek HAHAHAHAHAHAHA
PSV supporters he, raar volk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het was gewoon een afscheid zoals bijna iedere andere Feyenoorder die krijgt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dit was net zo'n klein afscheid als de huldiging voor de 2de plaats eigenlijk geen huldiging was.
Yepquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dit was net zo'n klein afscheid als de huldiging voor de 2de plaats eigenlijk geen huldiging was.
En PSV heeft de beste selectie op papier!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Fer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
die Lerra heeft wel kijk op het spelletje, slimme transfer
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een afscheid zoals bijna iedere andere Feyenoorder die krijgt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef Happel het volgende:
Europees voetbal lijkt fer weg voor Twente.
Je hebt spelers die een groter afscheid krijgen. Of spelers die dat helemaal niet krijgen. Weinig speciaals aan. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.quote:
Eredivisie live liet het zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt spelers die een groter afscheid krijgen. Of spelers die dat helemaal niet krijgen. Weinig speciaals aan. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.
Die was toe aan een volgende stap, zal die even balenquote:
Callie heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eredivisie live liet het zien.
50 keer.
Maar ze zullen de beelden wel gemanipuleerd hebben, jij zal het vanuit de Kuip beter gezien hebben.
Ja. Maar wat was er dan zo speciaal aan? Dat was wat doublepain zei namelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eredivisie live liet het zien.
50 keer.
Maar ze zullen de beelden wel gemanipuleerd hebben, jij zal het vanuit de Kuip beter gezien hebben.
Nee, hij zei dat Eredivisie live er nogal spectaculair over deed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Maar wat was er dan zo speciaal aan? Dat was wat doublepain zei namelijk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bij deze wens ik Utreg een succesvol Europees avontuur toe, mijn cluppie verdient het totaal niet.
Moet te doen zijn dit. Asare ook niet erbij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
IkStampopSchnitzels gelooft er nog in
je hebt gezien dat twente vandaag (thuis) helemaal niets te brengen hadquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet te doen zijn dit. Asare ook niet erbij.
Ja, van mij mogen ze het opblazen hoor. Maar er zit weinig verschil tussen zijn afscheid en die van pak 'em beet El Ahmadi.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat Eredivisie live er nogal spectaculair over deed.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Moet te doen zijn dit. Asare ook niet erbij.
Mja, hoop voor de Utrechtsupporters dat Utrecht thuis wel durft aan te zetten. Aan de andere kant counteren ze al het hele seizoen dus lijkt me sterk dat ze nu een uitzondering maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
je hebt gezien dat twente vandaag (thuis) helemaal niets te brengen had
wat maakt het uit hoe ze voetballen? twente heeft ook gecounterd tegen ajax etcquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, hoop voor de Utrechtsupporters dat Utrecht thuis wel durft aan te zetten. Aan de andere kant counteren ze al het hele seizoen dus lijkt me sterk dat ze nu een uitzondering maken.
Kan je lacherig over doen maar dat is wellicht nog de beste Twente speler van dit seizoen. Al zegt dat meer over de rest.quote:
Oke.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, van mij mogen ze het opblazen hoor. Maar er zit weinig verschil tussen zijn afscheid en die van pak 'em beet El Ahmadi.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat maakt het uit hoe ze voetballen? twente heeft ook gecounterd tegen ajax etc
Het uitspel van Twente was dit jaar de grootste aids die je op een voetbalveld te zien kunt krijgen, ik zou van die wedstrijd niks meer verwachten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mja, hoop voor de Utrechtsupporters dat Utrecht thuis wel durft aan te zetten. Aan de andere kant counteren ze al het hele seizoen dus lijkt me sterk dat ze nu een uitzondering maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het uitspel van Twente was dit jaar de grootste aids die je op een voetbalveld te zien kunt krijgen, ik zou van die wedstrijd niks meer verwachten.
iedere wedstrijd is er een op zich.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het uitspel van Twente was dit jaar de grootste aids die je op een voetbalveld te zien kunt krijgen, ik zou van die wedstrijd niks meer verwachten.
Dat is zo, de ene wedstrijd is de andere niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
iedere wedstrijd is er een op zich.
de bal is rondquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is zo, de ene wedstrijd is de andere niet.
Een echte Steve-quotequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
iedere wedstrijd is er een op zich.
Maar goed, even hier op terugkomend; ik had gelijk, jij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:56 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Pfft. Twente verdient het net zo goed als Utecht, bullshit.
Ze moeten nog een wedstrijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, even hier op terugkomend; ik had gelijk, jij niet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar goed, even hier op terugkomend; ik had gelijk, jij niet.
Epische comebacks.quote:
Heb je de wedstrijd soms via RadioTwente gevolgd?quote:
Wat bedoel je?quote:
De bal is rond en een wedstrijd duurt 90 minuten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Jij denkt toch niet dat ze -in tegenstelling tot de laatste 20 wedstrijden- opeens fantastisch gaan voetballen en Utrecht met 3-0 overklassen? Zelfs jij kan niet zo'n plaat voor je kop hebben.
Wil je anders weer een discussie voeren over wie de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald?quote:
Kreeg je even geen aandacht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De bal is rond en een wedstrijd duurt 90 minuten.
Jij was een fan van McClaren zie ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De bal is rond en een wedstrijd duurt 90 minuten.
Arno is al onderweg naar het Abe Lenstra stadionquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de NOS maakt Twente nog een kans tegen Heerenveen
Zondag, 19.00 uur:
Finale play-offs Europees voetbal, return
sc Heerenveen - FC Twente
Commentaar: Arno Vermeulen
Zie -> http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/
Arno himselfquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens de NOS maakt Twente nog een kans tegen Heerenveen
Zondag, 19.00 uur:
Finale play-offs Europees voetbal, return
sc Heerenveen - FC Twente
Commentaar: Arno Vermeulen
Zie -> http://nos.nl/sport/livestream/stream/59/
Zo dom zijn om te geloven dat dat Twente was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wil je anders weer een discussie voeren over wie de meeste punten voor Nederland heeft binnengehaald?
Het was een wijze man wat betreft bemoedigende uitspraken uit z'n mouw schudden.quote:
Snap op zich wel dat de redactie van de NOS een middagje van Arno verlost willen zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Arno is al onderweg naar het Abe Lenstra stadion
Het is nog maar de vraag of hij het wel doorheeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap op zich wel dat de redactie van de NOS een middagje van Arno verlost willen zijn.
Toch raar dat de Chef Sport van de NOS dit goed keurt.
AZ is klaar dus ik ging er vanuit dat Arno inmiddels al op vakantie was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap op zich wel dat de redactie van de NOS een middagje van Arno verlost willen zijn.
Toch raar dat de Chef Sport van de NOS dit goed keurt.
Arno heeft deze week een motorvakantie gehad samen met Gert Jan Verbeekquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AZ is klaar dus ik ging er vanuit dat Arno inmiddels al op vakantie was.
Apart inderdaad.
Je moet Chinezen ook geen dingen laten bouwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno heeft deze week een motorvakantie gehad samen met Gert Jan Verbeek
Haakte af bij het bouwen van een blokhut
The ball is round, eleven against eleven.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Pascalus het volgende:
Two halves are never the same, two games are never the same. You need to score to win.
Wat een Ferschrikkelijk nieuwsquote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fer is niet helemaal fit. Wat fervelend zeg
Ferontrustend nieuws, dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Fer is niet helemaal fit. Wat fervelend zeg
PotFerdomme, niet weer die woordgrapjes over Fer.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
De woordgrapjes komen er weer met Ferve uit.
Hij heeft toch niet de ziekte van PfeifFer?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Geel voor Fer. Ziekjes, en nu ook een gele kaart. Ferontrustend dit.
Ik denk dat hij is oferspannen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet de ziekte van PfeifFer?
Ik heb potFerdomme mijn enkel Ferrekt.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
PotFerdomme, niet weer die woordgrapjes over Fer.
Ik hoorde dat hij ook vanochtend vast stond in het Ferkeer
Misschien laat hij onze woordgrapjes wel Ferwijderenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:41 schreef Pascalus het volgende:
Ferdorie, Doublepain vindt onze grapjes niet leuk.
Hij ziet door de bomen het Boschker niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Misschien laat hij onze woordgrapjes wel Ferwijderen
En dat terwijl Markiet op de bank zitquote:Op zondag 26 mei 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Van der Maarel is het enige zwakke aan Utrecht, imo.
Dat verlanglijstje was vooral tofquote:
Prachtvoorbeeld van je carrière vernuekenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verlanglijstje was vooral tof
Maarja, onze brotha Lerra ging toch voor : "een niveautje hoger"? Volgens mij is Twente sindsdien 2x achter Feyenoord geëindigd en ziet het er vooralsnog naar uit dat ze dit jaar nieteens Europa in gaan
Die reacties van het publiek zijn grappig. Op iedere simpele terugspeelbal klinkt een "OEH!!!!"quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prachtvoorbeeld van je carrière vernueken
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat verlanglijstje was vooral tof
Maarja, onze brotha Lerra ging toch voor : "een niveautje hoger"? Volgens mij is Twente sindsdien 2x achter Feyenoord geëindigd en ziet het er vooralsnog naar uit dat ze dit jaar nieteens Europa in gaan
*Efertonquote:Op zondag 26 mei 2013 12:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij dacht dat hij naar Everton ging
Jeroen Ferhoevenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet de reservekeeper van Utrecht ook al weer?
Jeroen Ferhoeven.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe heet de reservekeeper van Utrecht ook al weer?
Deze man heeft nog geen fuck van de wedstrijd gezien.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit man, 2 goals uit het niets. Ziek
Rot toch op manquote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Deze man heeft nog geen fuck van de wedstrijd gezien.
dacht ik ook al. Die ballen leken wel onhoudbaar maar als de keeper het niet eens probeert zou ik vaker van afstand gaan schieten als ik Twente was.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Grifte het volgende:
Kan die Ruiter niet een keer proberen te duiken
Waarom niet? goede selectie en prachtige club, los van Utrechtquote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kuttwente mag godferdomme europa niet in.
Goede selectiequote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Waarom niet? goede selectie en prachtige club, los van Utrecht
Idd, zo kan je er misschien nog wel 3 of 4 inprikken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dacht ik ook al. Die ballen leken wel onhoudbaar maar als de keeper het niet eens probeert zou ik vaker van afstand gaan schieten als ik Twente was.
En terecht.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit man, 2 goals uit het niets. Ziek
Homoquote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha! Heerlijke ballen van Tadic en Chadli!
Laat Caland het niet horen.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Waarom niet? goede selectie en prachtige club, los van Utrecht
Beschermde status zegt niets.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef Plasterk het volgende:
Twente Europa in is beter ivm beschermde status van Twente. Utrecht gaat loodzware play offs in.
Als Twente Europa ingaat is de kans op een beschermde status voor Feyenoord kleiner, dus laat Utrecht maar lekker gaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef Plasterk het volgende:
Twente Europa in is beter ivm beschermde status van Twente. Utrecht gaat loodzware play offs in.
Dat gepruts bij die aanval van Utrecht die nog net geblokt werd na 3x bijna de bal kwijt?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot toch op man. Utrecht had allang met 2-0 voor moeten staan.
Nee, je wil graag een half verkocht Utrecht in de EL.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kuttwente mag godferdomme europa niet in.
Het was wel gevaarlijk, Twente is nog weinig voor de goal geweest op die 2 goals na. Treurwilg.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:10 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Dat gepruts bij die aanval van Utrecht die nog net geblokt werd na 3x bijna de bal kwijt?
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:08 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha! Heerlijke ballen van Tadic en Chadli!
In Utrecht leeft het wel meer dan jij denkt. Twente neemt de Europa League niet eens serieus, dus waarom zou je dat dramatisch en hopeloze kutelftal in Europa willen hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee, je wil graag een half verkocht Utrecht in de EL.
Nee hoor, Feyenoord en Twente zijn net akkoord geworden over de ruil tussen Verhoek en Chadli.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef AFCNiels het volgende:
Wat is Chadli vrolijk, hij zal waarschijnlijk dus wel naar Ajax gaan.
Maar wel meer kansen dan Utrecht en kijk Utrecht nu danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was wel gevaarlijk, Twente is nog weinig voor de goal geweest op die 2 goals na. Treurwilg.
Wat een onzin man.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Maar wel meer kansen dan Utrecht en kijk Utrecht nu danstelletje paupers.
Jaquote:Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand moet hem warm houden. Maar hij mocht alweer weg geloof ik hé?
Die naam zegt mij wel iets maar kan het niet helemaal thuis brengen.quote:
Nee, jij bent eerder blind. Utrecht was veel feller en gevaarlijker voor die 2 goals. Jij moet eens scherp kijken. Desnoods wat Vitamientjes C binnen krijgen, worden je ogen ook beter van.quote:
Die wordt verhuurd volgend seizoen aan Cambuur of zo, en dan gaat ie via [insert random belgische club] de topklasse in of zo, en is zijn loopbaan nog voor zijn 25ste klaarquote:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 26-05-2013 om 13:13:00Tadic en Chadli kunnen altijd nog een schoonmaakbedrijf beginnen met die zwabbers van ze. #UtrTwe reageer retweet
Naamgenootje bij ons in de A1.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Die naam zegt mij wel iets maar kan het niet helemaal thuis brengen.
Onbewust was je toch bezig met "die" ballen.quote:
Koert wekt altijd eenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zondag 26-05-2013 om 13:13:00Tadic en Chadli kunnen altijd nog een schoonmaakbedrijf beginnen met die zwabbers van ze. #UtrTwe reageer retweet
Totaal niet te vergelijken.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef Konijn163 het volgende:
Ik word nou wel een beetje bang voor GAE... stel dat dat ook gebeurt....
Goed omschreven Johannes.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koert wekt altijd een![]()
gevoel op.
Koert zou zich hier prima thuisvoelenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Koert wekt altijd een![]()
gevoel op.
Bal kwam ook wel recht op hem af. Heel slecht ingeschoten.quote:
Ja dat is wel waar, maar toch schiet die josti ns op doel staat hij er weer voorquote:Op zondag 26 mei 2013 13:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bal kwam ook wel recht op hem af. Heel slecht ingeschoten.
moet lukkenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:20 schreef Oliver23 het volgende:
Gaan we een nieuwe TT maken met een woordgrapje
Op naar de Ferlenging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |