Tja Twente neemt het niet serieus . Liever een team dat alles gaat geven voor de Nederlandse punten dan z,on arrogante club die het kampioenschap voorrang geeftquote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je zin in hebt. Zijn ze nu heel blij met Europees voetbal, en mag je zo lekker vroeg naar Kazachstan en Litouwen ofzo. En dan in de laatste voorronde eruit tegen Dnjepr Depepper. Of je daar vrolijk van moet worden.
Dat was gewoon Steve hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja Twente neemt het niet serieus . Liever een team dat alles gaat geven voor de Nederlandse punten dan z,on arrogante club die het kampioenschap voorrang geeft
Ik twijfel daar aan. PSV was vorig seizoen ook z,on gevalletjequote:Op zondag 26 mei 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was gewoon Steve hoor. En die is een Engelsman en die nemen sowieso Europa League niet serieus. Ik denk wel dat ze met Schreuder alles hadden gegeven.
PSV liet het dan ook echt liggen. Die waren echt obsessief bezig met de titel en lieten het echt lopen. Bij Twente was het ook een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik twijfel daar aan. PSV was vorig seizoen ook z,on gevalletje
Die is er nu nog steeds. Het enige wat ze hebben zijn Tadic, Sjatlie en Gutierrezquote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV liet het dan ook echt liggen. Die waren echt obsessief bezig met de titel en lieten het echt lopen. Bij Twente was het ook een gebrek aan kwaliteit.
En die zullen wel weg willen deze zomer denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 14:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is er nu nog steeds. Het enige wat ze hebben zijn Tadic, Sjatlie en Gutierrez
Eigen jeugd erin gooien denk ikquote:Op zondag 26 mei 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zullen wel weg willen deze zomer denk ik. Maar ik ben wel benieuwd wat Utrecht gaat halen, omdat daar ook het halve team weggaat volgens mij.
Klopt. Alles hangt af van Dikke Frans .quote:Op zondag 26 mei 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel wat moeten halen denk ik.
Voor Utrecht geldt dat aanschaffen van een tweede doelman, nieuwe centrale verdediger, nieuwe middenvelder en een nieuwe spits een pré isquote:Op zondag 26 mei 2013 14:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klopt. Alles hangt af van Dikke Frans .
Hij komt toch nog helemaal los van de grond, dat valt me mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Oliver23 het volgende:
De laatste zweefduik van Boschker
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Thx het was echt een feestje, maar ik was wel echt ff bang dat we het niet gingen reddenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |