En de trainer gaat misschien naar Vitessequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Armenteros, Luis Pedro en Overtoom zijn al weg. Everton gaat transfervrij weg. Duarte is gewild en heeft nog maar 1 jaar contract, dus zal ook wel weggaan. Verder heb je niet zo veel bijzonders.
Niets zo leuk als voorspellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Konijn163 het volgende:
Laten we deze discussie gaan voeren na 3 speelrondes in de eredivisie. Pas dan hebben we enkele aanwijzingen in welke richtingen we moeten gaan denken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, stammenstrijd, massahysterie.
Ook dat nog. Van mij mag Bosz wel blijven. Wat continuiteit kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En de trainer gaat misschien naar Vitesse
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch blijft het een omhooggevallen 1e divisie clubje.
Duarte heeft nog 2 jaar. Nog een optie van nog een seizoen. Pedro was niet goed genoeg en Overtoom is prima vervangen door Bruns, Armenteros missen we wel gigantische, maar er komt een spits bij. Ook komen er buitenspelers bij en Bel-Hassani zowiezo denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Armenteros, Luis Pedro en Overtoom zijn al weg. Everton gaat transfervrij weg. Duarte is gewild en heeft nog maar 1 jaar contract, dus zal ook wel weggaan. Verder heb je niet zo veel bijzonders.
Als Sparta promoveert blijft hij denk ik wel op Spangen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duarte heeft nog 2 jaar. Nog een optie van nog een seizoen. Pedro was niet goed genoeg en Overtoom is prima vervangen door Bruns, Armenteros missen we wel gigantische, maar er komt een spits bij. Ook komen er buitenspelers bij en Bel-Hassani zowiezo denk ik.
Dus hij gaat weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Sparta promoveert blijft hij denk ik wel op Spangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |