Kans dat GAE erin blijft is imo 10x groter dan dat Cambuur er in blijft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk dat go ahead naar de eredivisie komt. Van mij mag Roda er ook uit.
En ik denk dat go ahead volgend seizoen samen met Cambuur erin blijft, zegt mijn gevoel. Gebasseerd op helemaal niets eigenlijk!
Rkc gaat er komend jaar direct uit...
Gefaseerd ja, dus niet gelijk. Laten we beginnen met 10k zou ik zeggen en kijk dan verder. De huidige accommodatie is in ieder geval te klein, dat is zeker.quote:
Hopelijk morgen Sparta voor Roda erin. Dan volgend jaar RKC eruit en de Graafschap erinquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk dat go ahead naar de eredivisie komt. Van mij mag Roda er ook uit.
En ik denk dat go ahead volgend seizoen samen met Cambuur erin blijft, zegt mijn gevoel. Gebasseerd op helemaal niets eigenlijk!
Wel sfeervol in elk geval. Zal alleen te weinig opbrengen dat stadion denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef Blinker het volgende:
[..]
Gefaseerd ja, dus niet gelijk. Laten we beginnen met 10k zou ik zeggen en kijk dan verder. De huidige accommodatie is in ieder geval te klein, dat is zeker.
Geen idee. Huidige selectie van Cambuur niet zo sterk. Echte vechtersploeg, voetballend niet zo sterk. Werkt prima in de Jupiler League, in de Eredivisie niet denk ik. Go Ahead is echt een voetballende ploeg, dat maakt de transitie naar de Eredivisie iets eenvoudiger. Het is nu afwachten hoe beide ploegen zich gaan versterken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kans dat GAE erin blijft is imo 10x groter dan dat Cambuur er in blijft.
Het wordt tijd dat die keukenboer de stekker er uit trekt. Ik vind RKC maar niks.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk morgen Sparta voor Roda erin. Dan volgend jaar RKC eruit en de Graafschap erin
RKC is ook niet zo'n boeiende club en heeft ook niet echt potentie om door te groeien tot een stabiele Eredivisie club. Wat een GAE en Sparta en Cambuur wel zou moeten kunnen lukkenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die keukenboer de stekker er uit trekt. Ik vind RKC maar niks.
Heeft qua selectie al flink ingeleverd, ik ben benieuwd.
Cambuur doet het ook voornamelijk met amateurspelers. En gehuurde spelers ook. Al blijven Bakker en Droste, je hebt nog Bakens. Voor de rest zullen ze echt moeten versterken aangezien je het met een Oebele Schokker niet gaat redden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef Blinker het volgende:
[..]
Geen idee. Huidige selectie van Cambuur niet zo sterk. Echte vechtersploeg, voetballend niet zo sterk. Werkt prima in de Jupiler League, in de Eredivisie niet denk ik. Go Ahead is echt een voetballende ploeg, dat maakt de transitie naar de Eredivisie iets eenvoudiger. Het is nu afwachten hoe beide ploegen zich gaan versterken.
En ohja, morgen eerst afmaken. Het kan nog fout gaan..
Hoor ik daar Heracles roepen?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eredivisie ja, maar ik denk dat julie een grote kans hebben om er uit te vliegen.
RKC is het lelijke eendje maar vind het wel knap zoals ze het jaren volhouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Culthelden heb je ook nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur doet het ook voornamelijk met amateurspelers. En gehuurde spelers ook. Al blijven Bakker en Droste, je hebt nog Bakens. Voor de rest zullen ze echt moeten versterken aangezien je het met een Oebele Schokker niet gaat redden.
Wij werden kampioen en waren er klaar voor. Go ahead werd maar 6de. Ook moeten ze geld gaan steken in hun stadion en hun veld is ook niet eredivisiewaardig las ik laatst. Moet kunstgras of veldvermaring komen.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij werden kampioen en waren er klaar voor. Go ahead werd maar 6de. Ook moeten ze geld gaan steken in hun stadion en hun veld is ook niet eredivisiewaardig las ik laatst. Moet kunstgras of veldvermaring komen.
Ik denk dat Schenk nog wel een jaartje blijft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zie ik Go Ahead wel een aantal spelers van Ajax huren.
Klopt, maar dit gaan ze niet nog jaren volhouden zo..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
RKC is het lelijke eendje maar vind het wel knap zoals ze het jaren volhouden.
Zou een ideaal moment zijn voor Sparta om te promoveren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
In elk geval denk ik dat ploegen uit de onderste middelmoot komend seizoen met Cambuur, GAE/Volendam en RKC veel minder naar beneden hoeven te kijken.
Ik denk dat het dringen onderaan wordt. Voor hetzelfde geldt knalt ADO er uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
In elk geval denk ik dat ploegen uit de onderste middelmoot komend seizoen met Cambuur, GAE/Volendam en RKC veel minder naar beneden hoeven te kijken.
Dat klopt. Maar hoe leuk ik het ook zou vinden, ik zie ze morgen niet Roda verslaan in Kerkradequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zou een ideaal moment zijn voor Sparta om te promoveren.
Roda hoort ook wel een beetje in de eredivisie. En zo slecht zijn ze nog niet eens. Anders is het ook zo zielig voor die Limburgersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar hoe leuk ik het ook zou vinden, ik zie ze morgen niet Roda verslaan in Kerkrade
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |