Lekker aan de studie in 'de grote stad'?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfde idee hier. Alleen heb ik mijn hele leven in Zwolle gewoond tot vorige maand.
Kleine 7.000 toeschouwers. Er liggen al concrete plannen om dit uit te breiden naar 15.000. De eventuele promotie zal dit waarschijnlijk in een stroomversnelling brengen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima cluppie dat GAE. Hoeveel mensen kunnen er in de Adelaarshorst?
Precies.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Lekker aan de studie in 'de grote stad'?
Tof is dat. Bij Zwolle heb je een soortgelijke uitbreiding in de steigers. De begroting ontploft echt als je promoveertquote:Kleine 7.000 toeschouwers. Er liggen al concrete plannen om dit uit te breiden naar 15.000. De eventuele promotie zal dit waarschijnlijk in een stroomversnelling brengen.
Zo dat is wel een flinke uitbreiding. Maar hebben ze nog open hoeken dan die ze kunnen vullen? En hoe gaan ze verbouwenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Kleine 7.000 toeschouwers. Er liggen al concrete plannen om dit uit te breiden naar 15.000. De eventuele promotie zal dit waarschijnlijk in een stroomversnelling brengen.
Dat stadion van Zwolle is toch een stuk minder. Lelijke betonbak. Al is het aan de lange zijde wel beter. En ja de Arena is ook een betonbak.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Tof is dat. Bij Zwolle heb je een soortgelijke uitbreiding in de steigers. De begroting ontploft echt als je promoveert
Ja, het is inderdaad geen mooi stadion. Maar ze plannen een uitbreiding waarin er tribunes tussen het veld en de bebouwing komen waarmee het stadion niet alleen een stuk meer mensen kan hebben maar er ook veel normaler uitziet. Je hebt niet zo'n halve gracht tussen de supporters en het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion van Zwolle is toch een stuk minder. Lelijke betonbak. Al is het aan de lange zijde wel beter. En ja de Arena is ook een betonbak.
Dus ze gaan ook nog tribunes zetten op die korte zijde? Dan gaat het er een stuk mooier uitzien. Telkens als je naar PEC kijkt zie je dat beton achter die goals enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad geen mooi stadion. Maar ze plannen een uitbreiding waarin er tribunes tussen het veld en de bebouwing komen waarmee het stadion niet alleen een stuk meer mensen kan hebben maar er ook veel normaler uitziet. Je hebt niet zo'n halve gracht tussen de supporters en het veld.
Zoals je hier aan de overkant ziet, maar dan helemaal rond, dus.
[ afbeelding ]
Ik snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus ze gaan ook nog tribunes zetten op die korte zijde? Dan gaat het er een stuk mooier uitzien. Telkens als je naar PEC kijkt zie je dat beton achter die goals enzo.
Dat zou zeker een stuk beter zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeltOosterenkstadion was een stuk sfeervoller.
Edit: Wacht, het is nog beter. Ze willen de tribunes écht gaan doortrekken.
[ afbeelding ]
Ik vind het beide prima clubjes hoor. Zie ze liever als die Limburgse of Brabantse clubjes. Die mogen van mij allemaal wel verdwijnen. Alleen NAC vind ik nog wel een aardig clubje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef sig000 het volgende:
Bij PEC denk ik niet echt aan de Eredivisie, leuk dat ze het goed doen maar of dat zo blijft?
GAE ligt wat anders, een ooit trotse club met historie in verval geraakt op de weg terug?
We gaan het volgend seizoen zienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:37 schreef sig000 het volgende:
Bij PEC denk ik niet echt aan de Eredivisie, leuk dat ze het goed doen maar of dat zo blijft?
GAE ligt wat anders, een ooit trotse club met historie in verval geraakt op de weg terug?
Voetbal is oorlog, stammenstrijd, massahysterie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn sowieso al die agressieve dingen. Waar gaat het over.
Ja maar het gaat nergens over. Je kan andere mening hebben dan de rest, maar mensen willen meteen vechten. Hebben die een overdosis testosteron ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, stammenstrijd, massahysterie.
Heeft met roots te maken of zo en kuddegeest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het gaat nergens over. Je kan andere mening hebben dan de rest, maar mensen willen meteen vechten. Hebben die een overdosis testosteron ofzo?
Heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heeft met roots te maken of zo en kuddegeest.
Ik ook niet, NOAD is allang vergeten.quote:
De tribunesbworden gesloopt en compleet opnieuw gebouwd. Dit zal echter wel gefaseerd gebeuren. Eerste tribune gaat deze zomer waarschijnlijk plat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo dat is wel een flinke uitbreiding. Maar hebben ze nog open hoeken dan die ze kunnen vullen? En hoe gaan ze verbouwen
Met alle respect, maar julie moeten niet gaan uitbreiden voordat julie net als ons een middenmoter zijn, want julie krijgen het nu al niet vol in de JL.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:34 schreef Blinker het volgende:
[..]
De tribunesbworden gesloopt en compleet opnieuw gebouwd. Dit zal echter wel gefaseerd gebeuren. Eerste tribune gaat deze zomer waarschijnlijk plat.
Het is vaak genoeg uitverkocht hoor! Voor de bside is al een paar jaar geen los kaartje meer voor te halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met alle respect, maar julie moeten niet gaan uitbreiden voordat julie net als ons een middenmoter zijn, want julie krijgen het nu al niet vol in de JL.
Het wordt toch 15k?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg uitverkocht hoor! Voor de bside is al een paar jaar geen los kaartje meer voor te halen.
Daarnaast gaat Eredivisie spelen vast en zeker ook een boost geven. De bside was deze week binnen 9 minuten uitverkocht, de overige kaarten binnen een uur.
10k vol krijgen moet makkelijk lukken.
Eredivisie ja, maar ik denk dat julie een grote kans hebben om er uit te vliegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Het is vaak genoeg uitverkocht hoor! Voor de bside is al een paar jaar geen los kaartje meer voor te halen.
Daarnaast gaat Eredivisie spelen vast en zeker ook een boost geven. De bside was deze week binnen 9 minuten uitverkocht, de overige kaarten binnen een uur.
10k vol krijgen moet makkelijk lukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |