Man, met beetje pech waren ze dit seizoen nog gedegradeerd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie Heracles niet meer als degradatiekandidaat, hoor.Daar spelen ze veel te goed voor.
Die logica ontgaat mij ook behoorlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je wilt Sparta niet terug zien omdat je het voetbal niet goed genoeg vindt, maar bent wel blij met Cambuur?
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je wilt Sparta niet terug zien omdat je het voetbal niet goed genoeg vindt, maar bent wel blij met Cambuur?
Dat geldt net zo goed voor RKC, AZ, Groningen, NEC, Heerenveen, PEC, ADO en Roda.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Man, met beetje pech waren ze dit seizoen nog gedegradeerd.
Ja, omdat ze uit de goede kant van Nederland komenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Want je vindt Cambuur een mooiere club dan Sparta?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, omdat ze uit de goede kant van Nederland komen
Sparta komt wel dichter uit de buurt van "de goede kant van Nederland" dan Roda.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, omdat ze uit de goede kant van Nederland komen
En Sparta moet er ook in uiteraard, zeker op historische basis, maar dat heeft minder haast
Klopt. Maar Roda heeft dan weer Malki en een best redelijke selectie en het zou ook zo zielig zijn als er geen Limburgers in de eredivisie zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sparta komt wel dichter uit de buurt van "de goede kant van Nederland" dan Roda.
Denk je dat Malki de zomerstop overleeft?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt. Maar Roda heeft dan weer Malki en een best redelijke selectie en het zou ook zo zielig zijn als er geen Limburgers in de eredivisie zijn
Weet ik niet. Hoop het wel. Hij heeft natuurlijk wel een transfertje verdient, maar ze zitten natuurlijk met zijn knieen in de maagquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk je dat Malki de zomerstop overleeft?
Ik moest dit heel vaak lezenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Weet ik niet. Hoop het wel. Hij heeft natuurlijk wel een transfertje verdient, maar ze zitten natuurlijk met zijn knieen in de maag
Hoe zou jij Cambuur, GAE, PEC, Heracles, RKC, NAC en Roda neerzetten van sterkst naar zwak?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:11 schreef Terreros85 het volgende:
Met Eagles en Cambuur in de Eredivisie zorgt het er wel voor dat clubs zoals RKC en Heracles zich niet extreem hoeven te versterken. Die blijven er met het huidige elftal dan volgend jaar ook wel in. Als de vaste kern van deze teams blijft tenminste.
Heracles loopt aardig leeg helaas...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:11 schreef Terreros85 het volgende:
Met Eagles en Cambuur in de Eredivisie zorgt het er wel voor dat clubs zoals RKC en Heracles zich niet extreem hoeven te versterken. Die blijven er met het huidige elftal dan volgend jaar ook wel in. Als de vaste kern van deze teams blijft tenminste.
Ik zou zeggen:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zou jij Cambuur, GAE, PEC, Heracles, RKC, NAC en Roda neerzetten van sterkst naar zwak?
Heracles en RKC boven Cambuur en GAE. Maar er zit nog wel een gat tussen de eerste twee en de onderste twee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe zou jij Cambuur, GAE, PEC, Heracles, RKC, NAC en Roda neerzetten van sterkst naar zwak?
Daar vrees ik ook voor. Maar ik denk dat ze dan nog steeds kwalitatief wel beter zijn dan GAE en Cambuur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heracles loopt aardig leeg helaas...
Armenteros, Luis Pedro en Overtoom zijn al weg. Everton gaat transfervrij weg. Duarte is gewild en heeft nog maar 1 jaar contract, dus zal ook wel weggaan. Verder heb je niet zo veel bijzonders.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:18 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Maar ik denk dat ze dan nog steeds kwalitatief wel beter zijn dan GAE en Cambuur.
Hopen voor Heracles dat Jan Smit nog wat uit zijn mouw tovert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Armenteros, Luis Pedro en Overtoom zijn al weg. Everton gaat transfervrij weg. Duarte is gewild en heeft nog maar 1 jaar contract, dus zal ook wel weggaan. Verder heb je niet zo veel bijzonders.
En de trainer gaat misschien naar Vitessequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Armenteros, Luis Pedro en Overtoom zijn al weg. Everton gaat transfervrij weg. Duarte is gewild en heeft nog maar 1 jaar contract, dus zal ook wel weggaan. Verder heb je niet zo veel bijzonders.
Niets zo leuk als voorspellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Konijn163 het volgende:
Laten we deze discussie gaan voeren na 3 speelrondes in de eredivisie. Pas dan hebben we enkele aanwijzingen in welke richtingen we moeten gaan denken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog, stammenstrijd, massahysterie.
Ook dat nog. Van mij mag Bosz wel blijven. Wat continuiteit kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En de trainer gaat misschien naar Vitesse
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch blijft het een omhooggevallen 1e divisie clubje.
Duarte heeft nog 2 jaar. Nog een optie van nog een seizoen. Pedro was niet goed genoeg en Overtoom is prima vervangen door Bruns, Armenteros missen we wel gigantische, maar er komt een spits bij. Ook komen er buitenspelers bij en Bel-Hassani zowiezo denk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als Sparta promoveert blijft hij denk ik wel op Spangen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Duarte heeft nog 2 jaar. Nog een optie van nog een seizoen. Pedro was niet goed genoeg en Overtoom is prima vervangen door Bruns, Armenteros missen we wel gigantische, maar er komt een spits bij. Ook komen er buitenspelers bij en Bel-Hassani zowiezo denk ik.
Dus hij gaat weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Sparta promoveert blijft hij denk ik wel op Spangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |