SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Waarmee!?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga dit topic zo ongelooflijk snel volbaggeren met pics en shit, kan iemand tenminste een fatsoenlijke tt kiezen.
quote:
met tt makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarmee!?
1. Klik op knop "open nieuw deel"
2. Verzin nieuwe TT
3. Klik op "post"
4. ???
5. PROFIT!
Ik vrees dat mijn achtergrond te offtopic zou zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dit is mijn achtergrond op de telefoon geweest een tijdje.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar nu ga ik baggeren ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit alles had voorkomen kunnen worden als Geut gewoon in minder dan een minuut een nieuw topic aangemaakt had.
Ik zou niet willen zeggen dat ik een voorstander van baggeren ben, maar ik ben eigenlijk wel een beetje een voorstander van baggeren. De voorgaande topics duurden veel te lang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu ga ik baggeren ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dat wel... Als je de stats checkt zie je ook dat de dip even was als in het begin van de reeks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zeggen dat ik een voorstander van baggeren ben, maar ik ben eigenlijk wel een beetje een voorstander van baggeren. De voorgaande topics duurden veel te lang.
Alleen de laatste chapter... Reacties van iedereen hier deed mij dat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Qunix is een pleb want hij heeft dit niet hele stuk waarschijnlijk niet gelezen in de manga.
[ afbeelding ]
Insturen voor het volgende koningslied.quote:want hij heeft dit niet hele stuk waarschijnlijk niet gelezen in de manga.
Ja oordeel dan gewoon niet. Sorry maar ik moet even baggeren, volgens mij moet ik nog flink wat pagina's vullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen de laatste chapter... Reacties van iedereen hier deed mij dat doen.
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Anime/manga als Naruto, Bleach en One Piece hebben een dusdanig groot verhaal dat ik er niet meer vreemd van sta te kijken als ze hier en daar een steekje laten vallen. Vorig chapter was inderdaad raar, maar als je de manga écht volgt, dan weet je gewoon dat Kishimoto hier een logische verklaring voor heeft en dat het de manga op de lange termijn alleen maar ten goede gaat komen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Itachi is geweldig, maar Sasuke is gewoon ''gebruikt'', omdat iedereen zo makkelijk op hem in kon spelen zeg maar. Maar goed, dat maakt dan wel weer zijn character.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
DIT IS DE BESTE ANIME OOIT GEMAAKT
[ afbeelding ]
HAVEMINDS!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezen, gaan jullie nog meer aandacht besteden aan NarutoGa dan goede anime behandelen.
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
Dat kon je zin in de anime Bakuman, wat gaat over jochie wat een mangaka wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wel... Als je de stats checkt zie je ook dat de dip even was als in het begin van de reeks.
inb4 Ritsu hatequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezen, gaan jullie nog meer aandacht besteden aan NarutoGa dan goede anime behandelen.
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
Jij snapt het gelukkig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.
[..]
Dat is waar.
Kyubeyquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Alsof de tekenaars problemen hebben met de bakken met geld die elke maand op hun rekeningen worden gestort.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen verklaring voor.quote:
Tja, Dragonball Z is eigenlijk ook te lang uitgerekt. Dat einde was best wel slecht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar.
Nee, zij verdienen niet zo veel, wel de uitgevers. (Shonen Jack)quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof de tekenaars problemen hebben met de bakken met geld die elke maand op hun rekeningen worden gestort.
Dik! Keep en spamming xDquote:
Ik hou ook van jou Ninaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Vervang OP door Mauskoekwaus.
Kishimoto, Kubo en Oda verdienen niet zo veel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee, zij verdienen niet zo veel, wel de uitgevers. (Shonen Jack)
Fietsen is voor de uberplebsquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kishimoto, Kubo en Oda verdienen niet zo veel?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou Nina#nohomo
[ afbeelding ]
Daarom gaat het ook zo slecht met Nederland. REPERUSTEERTJU-Samaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mark Rutte fietst naar zijn werk.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Vervang OP door Mauskoekwaus.
Voor Rutte zouden we eens een mooi touw moeten gaan kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Mark Rutte fietst naar zijn werk.
zie: TV / Het grote anime/manga topic #384: Naruto :')quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou Nina#nohomo
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Mijn Naruto map vna 3600 afbeeldingen is nog lang niet leeg, zal zo maar even wat gifjes spammen.
[ afbeelding ]
Ly2 Repelsteeltju.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
zie: TV / Het grote anime/manga topic #384: Naruto :')
Zo reageer je op een ik hou ook van jouw.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ly2 Repelsteeltju.
[ afbeelding ]
Waar komt die laatste gif vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een titanenstrijd om de topic.
Over titanen gesproken:
[ afbeelding ]
Krijg er bijna zin in om weer opnieuw wat retouches te doen. Hnmm nah, te lui voor gewordenquote:
Naruto wordt overgehyped.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo gek aan die laatste chapter van naruto? Las hem net en t was niet zo bijzonder
HEBBUHN!quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er nou zo gek aan die laatste chapter van naruto? Las hem net en t was niet zo bijzonder
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
Misschien dan tóch maar gaan kijken. Misschien.
Naruto heeft seks met Sasuke. Hinata en Sakura plegen zelfmoord. De Kyuubi ziet het aan en wordt gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest lachen.quote:
Ik zie ze ook niet.... Vast en zeker zerochanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
Wacht even, ben ik de enige die de plaatjes niet ziet?
Misschien heb ik niet helemaal recht van spreken want ik heb het na 26 episodes gedropt omdat het te eentonig werd. Toen keek ik met een vriend een episode mee die 100 eps later was en het was nog hetzelfdequote:
Totaal geen recht van spreken dus. Kom maar terug als je +/- 500 chapters van de manga hebt gelezen, dan pas kun je er wat over zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet helemaal recht van spreken want ik heb het na 26 episodes gedropt omdat het te eentonig werd. Toen keek ik met een vriend een episode mee die 100 eps later was en het was nog hetzelfde
Weet ik toch niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat heeft Frodo daar te zoeken?
Wat bedoel je met "hetzelfde". Verhaal? Sfeer?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien heb ik niet helemaal recht van spreken want ik heb het na 26 episodes gedropt omdat het te eentonig werd. Toen keek ik met een vriend een episode mee die 100 eps later was en het was nog hetzelfde
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Totaal geen recht van spreken dus. Kom maar terug als je +/- 500 chapters van de manga hebt gelezen, dan pas kun je er wat over zeggen.
[ afbeelding ]
Volg je ook de manga naast de anime? Of alleen de manga?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Totaal geen recht van spreken dus. Kom maar terug als je +/- 500 chapters van de manga hebt gelezen, dan pas kun je er wat over zeggen.
[ afbeelding ]
Wacht watquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[HorribleSubs] PSYCHO-PASS - 30 [720p].mkv
[ afbeelding ]
Laat ik geen later spijt veroorzakende uitspraken doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naruto doet irritant, hele aflevering een gevecht...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "hetzelfde". Verhaal? Sfeer?
Het is een shonen hé?
Wacht, ik ga even een toepasselijke reaction image voor jou zoeken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
Naruto is sowieso een van de meest irritante schreeuwcharacters ooit
Ik dacht dat dit was afgelopen? Meeeeeeeeeeeeeeeeh...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch another?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de anime als er geen fillers zijn, dus heel april mei en juni van dit jaar niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volg je ook de manga naast de anime? Of alleen de manga?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]![]()
Naruto is sowieso een van de meest irritante schreeuwcharacters ooit
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heeft Shingeki no Kyoujin een verassing voor je.
Uiteraard zijn er volle episodes met een gevecht. Dat heeft vrijwel iedere langlopende shonen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Naruto doet irritant, hele aflevering een gevecht...
Is ook wel een tijdje terug hoor. Het is ook dat het zo een lange serie is dat ik geen zin heb om er zoveel tijd in te steken
Ik kijk eigenlijk geen series van >90 episodes behalve hunter x hunterquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Voor Sinterklaaskapoentje;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er volle episodes met een gevecht. Dat heeft vrijwel iedere langlopende shonen.
Groot verschil qua anime is dat One Piece veel minder fillers heeft en er zijn filler reeksen (voor max 3 weken) die nog best leuk zijn.
Ah, okquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Alleen de anime als er geen fillers zijn, dus heel april mei en juni van dit jaar niet.
Ik krijg echt helemaal niks te zien. Serieus, hotlinken vanaf funnyjunk.... nigger pls.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
How about a cup of K-ON?
Niet mee eens. One Piece is één grote filler. Natuurlijk hoort het uitgebreid laten zien van een gebied bij de worldbuilding waar Oda erg goed in is, maar al die arcs om Luffy's crewmates te recruiten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uiteraard zijn er volle episodes met een gevecht. Dat heeft vrijwel iedere langlopende shonen.
Groot verschil qua anime is dat One Piece veel minder fillers heeft en er zijn filler reeksen (voor max 3 weken) die nog best leuk zijn.
Ik ga aan allebei niet (meer) beginnen. Liever hele reeks verschillende 26 episode series dan honderden episodes van hetzelfdequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hi Ha Hoquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik krijg echt helemaal niks te zien. Serieus, hotlinken vanaf funnyjunk.... nigger pls.
Oh kom op Maus, je kunt beter dan plaatjes herhalen in dezelfde topic.quote:
Snap ik wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga aan allebei niet (meer) beginnen. Liever hele reeks verschillende 26 episode series dan honderden episodes van hetzelfde
Elke reactie van Klipnap ooit samengevat in een plaatje. Dit, mijn vriend, is kunst.quote:
Hunter x Hunter is gewoon geweldig.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elke reactie van Klipnap ooit samengevat in een plaatje. Dit, mijn vriend, is kunst.
Het is haast te mooi om naar te kijkenquote:
Weet je, volgens mij doet ze het expresquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Elke reactie van Klipnap ooit samengevat in een plaatje. Dit, mijn vriend, is kunst.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hunter x Hunter is gewoon geweldig.
HxH is gewoon mijn favorite seriequote:
Oh diequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als deze het niet doet ga ik lachen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is haast te mooi om naar te kijken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HxH is gewoon mijn favorite serie
Kan me niet lang genoeg duren. Heb het origineel 3x gezien en kijk elke zondag direct de nieuwe episode.. heb ook alle manga tot nu toe gelezen. Maar de schrijver heeft nog steeds een hiatus
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Weet je, volgens mij doet ze het expres
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Beste anime opening ooit gemaakt HAKKUHHH
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hahaha... ergens heeft het wel wat....quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is dezequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste OP ooit, denk ervan wat je wilt.
Kijk Gon en Killua zijn gewoon echt toffe hoofdpersonen. In veel animé zijn er gewoon veel irritante gasten die ik niet als held wil zien ineen shonenquote:
Mijn jeugdquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Beste OP ooit, denk ervan wat je wilt.
Ah Dommel zocht ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn jeugd
Samen met
en nog iets wat ik ben vergeten
Edit:
Oude copy/paste is oud.quote:Instrumentaal
Baccano!
Trigun
Cowboy Bebop
Hajime No Ippo
Michiko & Hatchin
Kunst
Opening
Elfen Lied
Bekijk deze YouTube-video
Arakawa Under The Bridge
Level E
Tokyo Magnitude 8.0
Arakawa Under The Bridge x Bridge
Ending
Eden Of The East
K-ON!
Hip-hop
Samurai Champloo
Afro Samurai
Ayakashi: Japanese Classic Horror
Naruto Shipuuden
ADHD
Nichijou
Death Note
K-ON!!
Fractale
Kill Me Baby!
Internationale muziek
Eden Of The East
[Oasis - Falling Down]
Afro Samurai
[RZA (Wu-Tang Clan) - Afro Samurai]
Humor / fun
Beck Mongolian Chop Squad
Kuragehime
Azumanga Daioh
Ska
Working!
Green Green
Dansen
The Melancholy of Haruhi Suzumiya
Lucky Star
ef - a tale of melodies
Angel Beats!
Great Teacher Onizuka
Fullmetal Alchemist
Xam'd
CLANNAD
Spice And Wolf
CLANNAD ending
Kaiba
Toradora
Midori No Hibbi
Welcome to the N.H.K.
Detroit Metal City
ZWIEPENDE WIEKEN!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn jeugd
Samen met
Edit:
Oud maar immer relevant.quote:
Heerlijke jeugdsentimentquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn jeugd
Samen met
Edit:
Ik hoor juist altijd goeie verhalen, maar ik begin er telkens niet aan omdat de bescrijving me niet heel erg aanspreektquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Samurai champloo
vond er echt niks aan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Samurai champloo
vond er echt niks aan
Ik doe net alsof ik dit niet gelezen heb...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
Samurai champloo
vond er echt niks aan
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor juist altijd goeie verhalen, maar ik begin er telkens niet aan omdat de bescrijving me niet heel erg aanspreekt
Staat ook op m'n to do list ja, maar daar staan ook nog 10 andere dingen opquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef marp0 het volgende:
[..]die 26 episodes kunnen nooit verspild zijn, beter begin je er gewoon aan.
Hou je trouwens van jazzy/hiphop muziek, instrumentaal wel te verstaan? Check dan vooral de OST.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat ook op m'n to do list ja, maar daar staan ook nog 10 andere dingen op
Fair enoughquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Staat ook op m'n to do list ja, maar daar staan ook nog 10 andere dingen op
Ook de OST van Cowboy Bebop is tofquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
Fair enough
Samen met cowboy bebop mijn favourite
Dan zou je gungrave moeten kijken, als je dat nog niet had gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef marp0 het volgende:
[..]
Fair enough
Samen met cowboy bebop mijn favourite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
Nopequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zou je gungrave moeten kijken, als je dat nog niet had gedaan
Jazeker, vrij gay, maar gewoon het hele verhaal is nog wel tof.quote:
Helsing Ultimate is compleet en klaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jazeker, vrij gay, maar gewoon het hele verhaal is nog wel tof.
Zijn er de laatste tijd (lees 2 jaar) nog wat toffe vampire anime's uitgekomen?
Valvrave.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jazeker, vrij gay, maar gewoon het hele verhaal is nog wel tof.
Zijn er de laatste tijd (lees 2 jaar) nog wat toffe vampire anime's uitgekomen?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef marp0 het volgende:
Mensen hier die ook initial D anime volgen?Gedropt na 1e episode. Was toch niet helemaal mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I know, laatst helemaal gekeken, echt geniaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Helsing Ultimate is compleet en klaar.
Ga ik checkenquote:
Neger tik hem aan dan. Jij bent mijn nieuwe bro. Samen zijn we net A en Killer Bee.quote:
Mwah, hier moet ik nog even over nadenken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Neger tik hem aan dan. Jij bent mijn nieuwe bro. Samen zijn we net A en Killer Bee.
kono yaro baka yaroquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Neger tik hem aan dan. Jij bent mijn nieuwe bro. Samen zijn we net A en Killer Bee.
Ik weet niet meer wie hier mij dat aanraadde maar het is echt een stoere serie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Nope![]()
Added aan to watch list, eerst steins gate afmaken.
Pulp fiction van de hoogste plank.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Valvrave_the_Liberator
Klinkt niet echt als vampieren?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Valvrave_the_Liberator
Klinkt niet echt als vampieren?
Maus verneukt je gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Ah.
Ik ben meer van de anime's als Black Blood Brothers, Blood+, Hellsing etc.
Daarom zoek ik ook eerst op wikipedia voordat ik aan het downloaden beginquote:
Binnenkort op Youtuub.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[Commie] Silver Spoon - PV [604B5821]
Tellen die gemuteerde apen met rocket launchers als armen uit Far Cry ook mee?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb toen ook ooit een serie gezien dat de hoofdpersoon een soort innerlijke kracht had en dat hij van zijn arm een soort powerarm kon maken, naarmate de serie vorderde werd hij steeds sterker en ontwikkelde zijn kracht ook totdat hij een heel pak had (geloof ik)
Hij woonde eerst in de arme sloppenwijken en ging toen naar de rijke stad, waar hij eigenlijk niet mocht komen als sloeber.
Weet iemand hoe die serie heet? Is echt al lang geleden , maar die vond ik wel erg vet en zou ik nog wel eens willen zien.
Gungravequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan zou je gungrave moeten kijken, als je dat nog niet had gedaan
Texhnolyze.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb toen ook ooit een serie gezien dat de hoofdpersoon een soort innerlijke kracht had en dat hij van zijn arm een soort powerarm kon maken, naarmate de serie vorderde werd hij steeds sterker en ontwikkelde zijn kracht ook totdat hij een heel pak had (geloof ik)
Hij woonde eerst in de arme sloppenwijken en ging toen naar de rijke stad, waar hij eigenlijk niet mocht komen als sloeber.
Weet iemand hoe die serie heet? Is echt al lang geleden , maar die vond ik wel erg vet en zou ik nog wel eens willen zien.
Doet me denken aan Highschool DxD (vanwege de arm upgrade) en Busou Renkin.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:48 schreef Hoogstaande het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Tellen die gemuteerde apen met rocket launchers als armen uit Far Cry ook mee?
Ik begon in Januari met One Piece en moet nu nog maar 70 eps.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Qunix het volgende:
Wel apart dat 2 van de 3 grootste titels weggaan dan...
Tijd voor nieuwe langdradige Shonen... En dan wel allemaal eraan beginnen zodat we niet het One Piece syndroom krijgen (niet beginnen vanwege de hoeveelheid episodes/chapters)
10 minuten nieuw materiaal per ep heb je in een paar weekendjes ingehaald.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begon in Januari met One Piece en moet nu nog maar 70 eps.
Ik lees niet heel graag manga, volg er maar 5 of 6 waarvan er 2 Naruto en Bleach zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:11 schreef Gray het volgende:
[..]
10 minuten nieuw materiaal per ep heb je in een paar weekendjes ingehaald.
De manga is leuker imho, en ga je sneller doorheen.
De intro van 3 minuten en dan korte uitleg van een minuut van One Piece én dan wat gebeurde in voorgaande episode(s), kan je idd overslaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:11 schreef Gray het volgende:
[..]
10 minuten nieuw materiaal per ep heb je in een paar weekendjes ingehaald.
De manga is leuker imho, en ga je sneller doorheen.
Ik begon in januari met opnieuw kijken naar OP vanaf chopper arc, was in maart alweer bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik begon in Januari met One Piece en moet nu nog maar 70 eps.
Ach, het is precies wat je zegt. Er is hooguit 15 minuten aan nieuw materiaal elke episode, zo kijk je makkelijk 4 episodes in een uur en ik keek vaak 's avonds van 9 tot 12 gewoon anime, soms van 11 tot 3 's nachts.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik begon in januari met opnieuw kijken naar OP vanaf chopper arc, was in maart alweer bij.
Geen leven
quote:
Geweldigquote:
De wereld is raar, maar dit ook wel op zich.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind MIkasa's buikspieren best wel geil. Is dat raar?
Waar komt dat vandaan?quote:
Je bent een vreemd manneke.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind MIkasa's buikspieren best wel geil. Is dat raar?
Shingeki no kyojinquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Momenteel 7, dit weekend komt aflevering 8. Volgens mij krijgt het 12 afleveringen, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel afleveringen telt Aku No Hana? Zou dit als volgende anime willen zien
13. Staat in de opening (episode x of 13).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoeveel afleveringen telt Aku No Hana? Zou dit als volgende anime willen zien
Duitsers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*terug van Dusseldorf*![]()
Raad eens wat ik zag deze ochtend, op CS van Dusseldorf?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*terug van Dusseldorf*![]()
Raad eens wat ik zag deze ochtend, op CS van Dusseldorf?
quote:
Niet echtquote:
Kimi ni Todoke schijnt leuk te zijn in het eerste seizoen en verschrikkelijk frustrerend in het tweede seizoen. Wat ik destijds van de reviews heb opgepikt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:11 schreef banaantjeEE het volgende:
Is het de moeite om te volgen?
Wat vinden jullie van Kimi ni Todoke?
Ben op zoek naar iets in de buurt van Oreimo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/11 in 4-koma stijl
[ Bericht 10% gewijzigd door Kyubey op 26-05-2013 00:12:11 ]Helemaal super.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:53 schreef Kyubey het volgende:
http://www.pbase.com/darkbeat/afganisu-tan
Afganisu-tanDe landen in Centraal Azië als cute girls having cute wars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9/11 in 4-koma stijl![]()
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Kimi ni Todoke schijnt leuk te zijn in het eerste seizoen en verschrikkelijk frustrerend in het tweede seizoen. Wat ik destijds van de reviews heb opgepikt.
Ore no Imouto kloon... Hmm, eerste seizoen van Boku wa Tomodachi komt in de buurt. Ook een harem, zelfde humor beetje.
Wij zijn overgestapt op een nieuwe provider, maar onze oude provider hebben we te vroeg opgezegd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
>CENSUUR GEPLEEGD DOOR DAKGOOT<
Als mensen deze boeiende skype-chat willen volgen... zeg het dan maar
Eigenlijk missen we best wel wat mensen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij zijn overgestapt op een nieuwe provider, maar onze oude provider hebben we te vroeg opgezegd.
Gevolg: Ik zit op het internet van de buren met beroerde verbindingskwaliteit. Vandaar dat ik wat minder aanwezig ben
Het is de SAO van 2013quote:Op zondag 26 mei 2013 14:20 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van Attack on Titans is in episode van deze week behoorlijk achteruit gegaan...
SPOILER: ShingekiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ben ik van mening dat Shingeki op zijn best is als het gaat over schattige reuzen die schattige mensjes opeten.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Kyubey het volgende:
Even drie episodes Oreimo ingehaaldKuroneko
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Onii-chan ~~SPOILER: ShingekiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens ben ik van mening dat Shingeki op zijn best is als het gaat over schattige reuzen die schattige mensjes opeten.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Ik zie het nu pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Doe maarquote:
Omdat het vlees van de Titans smerig is en als het geen leven bevat gaat het automatisch in brand.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Doe maar
Over Titans gesproken:
In die stad is toch een enorm tekort aan voedsel, en vlees is een luxe? Waarom eten ze niet gewoon die reuzen op?
Ja jaquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
Omdat het vlees van de Titans smerig is en als het geen leven bevat gaat het automatisch in brand.
deze episode was weer meesterlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:20 schreef Qunix het volgende:
Kwaliteit van Attack on Titans is in episode van deze week behoorlijk achteruit gegaan...
Kristen Steward als potato girl? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef Qunix het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)tion-attack-on-titan
http://imgur.com/a/ho6lS
Laatste episodes gingen zeker snel vanwege de spanning?quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Laatste episodes gingen zeker snel vanwege de spanning?
Ik Kirsten Stewart ook meer als een Eren Jäger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Kristen Steward als potato girl? Dacht het niet.
Ik meer als die reus die Eren opeet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik Kirsten Stewart ook meer als een Eren Jäger.
Dat is ook mijn favoriete endingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die ending vond vind ik nog steeds echt goed
Dat weten we allemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Seitokai is leuker dan gedacht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Misschien zag hij het wel als een breuk, tien tiende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Deze? Geniaal om 'r dan opeens zoiets in te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef TheFastOne het volgende:
Zag net een fragment van de Bong Chong ghost of iets dergelijks.
Vreselijk eng, een bepaald .gifje met een verschrikkelijk geluid. Hier bekend?
Aah Rumiko Takahashi. Een van de rijkste mangaka in Japan omdat ze het goede verstand heeft gehad veel van haar werk in eigen beheer uit te geven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Domingesto het volgende:
Ik ben verslaafd geraakt aan Ranma 1/2. Anime overigens.
Ik ben er nu ook mee bezig, episode 45 al gezien, waarin ze homoseksualiteit proberen te genezen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Domingesto het volgende:
Ik viel letterlijk van m'n stoel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze? Geniaal om 'r dan opeens zoiets in te doen.
Wut??quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, episode 45 al gezien, waarin ze homoseksualiteit proberen te genezen?![]()
Zoek trouwens een lijst met fillers voor de latere seizoenen.
na zo'n 26 eps heb ik een beetje een "dit heb ik al gezien" gevoel.. das een beetje jammer... terwijl het wel een aardige show had kunnen zijn (nou schijnt hij zowiezowel goed te zijn)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:27 schreef Domingesto het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 07:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook mee bezig, episode 45 al gezien, waarin ze homoseksualiteit proberen te genezen?![]()
Zoek trouwens een lijst met fillers voor de latere seizoenen.
Ze denken dat een meisje lesbisch is en proberen haar weer op het "rechte pad" te brengen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi,brt/badderen was lekker*
[..]
Wut??
Ik kijk liever Dragonball in Engelse dub dan in Japans. En Shin-chan zelfs in het NEderlands.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:10 schreef Domingesto het volgende:
Wellicht maak ik nu veel mensen kwaad, maar ik vind persoonlijk de Engelse dubbed versie van Ranma 1/2 veel beter dan de Japanse. Zit veel verschil tussen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |