Mijn wenkbrauw ging even omhoog toen ik de TT zag. Aangepast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef dustbrain het volgende:
OW FUCK DIE TT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet zijn 'Te weinig anime dat geen tentakelseks is"
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
gewoon alles van Studio Ghibli (behalve GRAVE OF THE FIREFLIES want daar wordt je depressief van)
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
gewoon alles van Studio Ghibli (behalve GRAVE OF THE FIREFLIES want daar wordt je depressief van)
Grave of the firefliesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
TS heeft een hekel aan 99% van alle anime en de rest is Avataart?quote:
Zo'n beetje wel. Deathnote en code geass zijn de andere 2 die ik wel om aan te zien vind. Dragon ball z en naruto als ik me echt helemaal tyfus verveel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TS heeft een hekel aan 99% van alle anime en de rest is Avataart?
Dan weet je dus wat dit betekent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel. Deathnote en code geass zijn de andere 2 die ik wel om aan te zien vind. Dragon ball z en naruto als ik me echt helemaal tyfus verveel.
Zet er dan tenminste iets cools bij, een hartaanval is zo mainstream.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat dit betekent.
[ afbeelding ]
Toen ik dat zag durfde ik een week lang het woord anime niet in mijn bek te nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kyubey het volgende:
Boku no Picozonder meisjes in rokjes met babystemmetjes en cup G.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |