SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Waarmee!?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ga dit topic zo ongelooflijk snel volbaggeren met pics en shit, kan iemand tenminste een fatsoenlijke tt kiezen.
quote:
met tt makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarmee!?
1. Klik op knop "open nieuw deel"
2. Verzin nieuwe TT
3. Klik op "post"
4. ???
5. PROFIT!
Ik vrees dat mijn achtergrond te offtopic zou zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dit is mijn achtergrond op de telefoon geweest een tijdje.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar nu ga ik baggeren ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dit alles had voorkomen kunnen worden als Geut gewoon in minder dan een minuut een nieuw topic aangemaakt had.
Ik zou niet willen zeggen dat ik een voorstander van baggeren ben, maar ik ben eigenlijk wel een beetje een voorstander van baggeren. De voorgaande topics duurden veel te lang.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Klopt. Maar nu ga ik baggeren ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dat wel... Als je de stats checkt zie je ook dat de dip even was als in het begin van de reeks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zeggen dat ik een voorstander van baggeren ben, maar ik ben eigenlijk wel een beetje een voorstander van baggeren. De voorgaande topics duurden veel te lang.
Alleen de laatste chapter... Reacties van iedereen hier deed mij dat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Qunix is een pleb want hij heeft dit niet hele stuk waarschijnlijk niet gelezen in de manga.
[ afbeelding ]
Insturen voor het volgende koningslied.quote:want hij heeft dit niet hele stuk waarschijnlijk niet gelezen in de manga.
Ja oordeel dan gewoon niet. Sorry maar ik moet even baggeren, volgens mij moet ik nog flink wat pagina's vullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen de laatste chapter... Reacties van iedereen hier deed mij dat doen.
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Anime/manga als Naruto, Bleach en One Piece hebben een dusdanig groot verhaal dat ik er niet meer vreemd van sta te kijken als ze hier en daar een steekje laten vallen. Vorig chapter was inderdaad raar, maar als je de manga écht volgt, dan weet je gewoon dat Kishimoto hier een logische verklaring voor heeft en dat het de manga op de lange termijn alleen maar ten goede gaat komen.
Dat is waar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Itachi is geweldig, maar Sasuke is gewoon ''gebruikt'', omdat iedereen zo makkelijk op hem in kon spelen zeg maar. Maar goed, dat maakt dan wel weer zijn character.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
DIT IS DE BESTE ANIME OOIT GEMAAKT
[ afbeelding ]
HAVEMINDS!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezen, gaan jullie nog meer aandacht besteden aan NarutoGa dan goede anime behandelen.
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
Dat kon je zin in de anime Bakuman, wat gaat over jochie wat een mangaka wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wel... Als je de stats checkt zie je ook dat de dip even was als in het begin van de reeks.
inb4 Ritsu hatequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
Wat is dezen, gaan jullie nog meer aandacht besteden aan NarutoGa dan goede anime behandelen.
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
Jij snapt het gelukkig.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Mee eens, van zulke anime/manga's kun je gewoon verwachten dat het gewoon op een gegeven moment toch niet zo mooi zal verlopen als je had gehoopt. Inspiratie bij de manga tekenaars raakt op een gegeven moment ook op. Komen verschillend factoren bij kijken, als je manga succesvol is worden de tekenaars gewoon gevraagd om hun verhaal langer te maken zodat ze meer inkomsten kunnen maken, denk ik dan. De tekenaars worden onder druk gezet door de uitgevers, waardoor de kwaliteit van de manga achteruitgaat.
[..]
Dat is waar.
Kyubeyquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Dakgoot mijn mattie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Alsof de tekenaars problemen hebben met de bakken met geld die elke maand op hun rekeningen worden gestort.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen verklaring voor.quote:
Tja, Dragonball Z is eigenlijk ook te lang uitgerekt. Dat einde was best wel slecht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef marp0 het volgende:
[..]
[..]
Dat is waar.
Nee, zij verdienen niet zo veel, wel de uitgevers. (Shonen Jack)quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof de tekenaars problemen hebben met de bakken met geld die elke maand op hun rekeningen worden gestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |