dank jequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vandaag kwartfinale, morgen halve finale en finale.
quote:
Echt buiten, voor de eerste keer volgens mij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In de buitenlucht WTF? In zo'n tent of echt onder de blote hemel?Kan toch niet man
De pijlen komen in elk geval het bord inquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In de buitenlucht WTF? In zo'n tent of echt onder de blote hemel?Kan toch niet man
Zo ben je toch de sport niet serieus aan het nemen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt buiten, voor de eerste keer volgens mij.
Ik vind het ook eh... apart. Maar goed dat Merv King er niet bij is die van een open bovenlichtje al uit z'n pan gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ben je toch de sport niet serieus aan het nemen?
Ze zullen echt wel gekeken hebben of het mogelijk was, en meer dan een heel, heel klein pufje wind lijkt er niet te staan, en dat heb je zelfs in een zaal wel eens volgens mijquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ben je toch de sport niet serieus aan het nemen?
maar zo te zien staat de wind op de achterkant van het podium dus staan ze op het podium redelijk uit de wind.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie die vlaggen toch behoorlijk heen en weer gaan.
Maar zo'n pijltje weegt een paar gram hequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar zo te zien staat de wind op de achterkant van het podium dus staan ze op het podium redelijk uit de wind.
wel meer dan 2 gram hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar zo'n pijltje weegt een paar gram he
een paar is twee ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want een paar betekent in spreektaal inderdaad "2"
Deze leg zeker nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
De finishpercentages zijn toch niet echt fantastisch of wel?
Af en toe hebben ze een beetje last van de windquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
De finishpercentages zijn toch niet echt fantastisch of wel?
Hier dat bedoel ikquote:
Daarvoor wil ik ook wel naar Dubai voor een paar dagen.quote:
Ik zag op van Barnevelds twitter dat ze het toch wel aardig naar hun zin haddenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik ook wel naar Dubai voor een paar dagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik ook wel naar Dubai voor een paar dagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zag op van Barnevelds twitter dat ze het toch wel aardig naar hun zin hadden
quote:
Dat zeg ik. Gammaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ach als je in 2 dagen weer even 50 kilopop kan bijtikken, doe het maar wel
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zag op van Barnevelds twitter dat ze het toch wel aardig naar hun zin hadden
Duh. Heb je die wind gezien?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie ze minder zweten dan normaal
die lampen hangen er ook nog eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja op indoor podia met al die lampen zal het ook best warm worden.
linkje http://nirsportz.eu/stream1.htmlquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb geeneens eurosport 2 dus het houdt hier even op voor mij
Top! U is gedanktquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
linkje http://nirsportz.eu/stream1.html
nu welquote:
Ziet er verdacht veel uit als de tijdrit in de Giro van eerder vandaagquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ziet er verdacht veel uit als de tijdrit in de Giro van eerder vandaag
ik heb eurosport2 HD, blijkbaar niet op gewone eurosport2quote:
Ik heb ook eurosport 2 HDquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ik heb eurosport2 HD, blijkbaar niet op gewone eurosport2
Ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ik heb eurosport2 HD, blijkbaar niet op gewone eurosport2
Misschien dat Eurosport2 HD het niet uitzendt, maar de gewone wel, die jij hebtquote:
Bij de gewone heb ik het ook de giro.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat Eurosport2 HD het niet uitzendt, maar de gewone wel, die jij hebt
dat zou kunnen, maar ik kan ook gewoon de bundesliga wedstrijden zien en die zijn toch alleen op 2HD te zien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat Eurosport2 HD het niet uitzendt, maar de gewone wel, die jij hebt
Nee ze hadden de Lakeside ook al, wat een feest was datquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De regie doet darten ook voor het eerst denk ik.
Zullen die gasten met die jurken wel zijn hequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
De regie doet darten ook voor het eerst denk ik.
Vage shitquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar ik kan ook gewoon de bundesliga wedstrijden zien en die zijn toch alleen op 2HD te zien.
Wel raar dat ie het steeds op een achterstand laat aankomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
Het lijkt op de laatste pot tegen Taylor.
Bedoelt ie daarmee "Als je tegen hem achter komt kom je echt nooit meer terug"? Dan lijkt me dat eerder voor ene PT gelden. Hoewel de finale van de PL anders ging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef Nappie-Oleon het volgende:
Wade noemde Mike laatst nog als een van de beste "frontrunners"
quote:
Ja die moet de trein nog halen of zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die newton staat ook te gooien als een malle.
Het begin was helemaal niet normaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Die newton staat ook te gooien als een malle.
Finale jeugd WK gezien vorige week? Dan wordt ook Cameraman een topsportbaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het begin was helemaal niet normaal.
Dat is wel bijna altijd waar trouwens. Behalve in de PL finalequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Taylor never seems to make a poor decision.
Zie ik al de hele week die reclame (Giro via de stream), eerste keer is ie nog amusant, daarna irritantquote:
met die opblaastieten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Zie ik al de hele week die reclame (Giro via de stream), eerste keer is ie nog amusant, daarna irritant
Voor mijn gevoel zit ie in ieder commercialblok op britisch ES, dus na een dag heb je het wel gehad...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met die opblaastieten?ik heb m nou 3 keer gezien. Maar okee kan me voorstellen dat het wel gaat irriteren
Van BetVictor ja, en das ook nog eens een kutbookmaker want na een stuk of 10 weddenschappen tieften ze je account dichtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met die opblaastieten?ik heb m nou 3 keer gezien. Maar okee kan me voorstellen dat het wel gaat irriteren
Huh wat hoezo dat dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van BetVictor ja, en das ook nog eens een kutbookmaker want na een stuk of 10 weddenschappen tieften ze je account dicht
ja sodemieter even op met die onzin zegquote:
Als ze ook maar een beetje vermoeden dat je misschien een winstgevende speler bent gaat je account dicht en is het klaarquote:
Hopelijk gaat het niet enorm populair worden in Amerikaquote:
dat is wel heel flauwquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje vermoeden dat je misschien een winstgevende speler bent gaat je account dicht en is het klaar(sturen ze je wel je geld nog hoor, oplichters zijn het dan weer niet
)
Als Barney het toernooi wint mogen ze hem van mij sluitenquote:
Past niet in het verdienmodel he? Iemand die weet wat ie doetquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje vermoeden dat je misschien een winstgevende speler bent gaat je account dicht en is het klaar(sturen ze je wel je geld nog hoor, oplichters zijn het dan weer niet
)
ja kloptquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:01 schreef heywoodu het volgende:
Morgen de halve finales maar toch ook de finale als ik het goed gehoord heb eerder vanavond?
Laatste pot van vanavondquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:06 schreef doornbossie het volgende:
is dit de laatste wedstrijd of komt er nog eentje?
Dat lijkt me wel. Weer een mooi toernooitje erbij op zijn lijst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Van Gerwen morgen in alle rust naar de eindwinst dus.
Beetje jammer figuur is het toch wat dat betreft. Hij heeft allang 2 keer zo veel gewonnen als al die anderen bij elkaar. En NOG kan je niet sportief verliezenquote:
Wel joh hji liep toch ook tegen Barney te klieren na WK semifinalsquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Taylor was wel pissed. Ben ik niet gewend van 'm
Ik wel. Zie reactie van Fles.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Taylor was wel pissed. Ben ik niet gewend van 'm
Dit jaar merk je steeds meer dat hij niet tegen zijn verlies kan. Voor het WK heb ik dat nooit van hem gezien. Toch apart voor het grootste boegbeeld van de dartsport.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh hji liep toch ook tegen Barney te klieren na WK semifinals
Apart ach.. Hij ziet ook wel dat zijn tijd erop zit. En dat is dan even hard om te moeten accepteren. Als je altijd onverslaanbaar geweest bent heb je ook nooit leren verliezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar merk je steeds meer dat hij niet tegen zijn verlies kan. Voor het WK heb ik dat nooit van hem gezien. Toch apart voor het grootste boegbeeld van de dartsport.
Dat was volgens iedereen hier Barney's schuld hequote:Op donderdag 23 mei 2013 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel joh hji liep toch ook tegen Barney te klieren na WK semifinals
Dan is iedereen hier gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was volgens iedereen hier Barney's schuld he
Na die 4-2 in sets voorsprong in de WK finale heeft hij veel geleerd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel raar dat ie het steeds op een achterstand laat aankomen.
Je spreek je linkje tegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:06 schreef nightfall het volgende:
[..]
18:00
http://www.firstrow1.eu/sport/darts.html
De Fransen zijn niet zo strak met de programmering.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zit ik nog naar tennissers te kijken?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:18 schreef -Sisyphus- het volgende:
Zijn volgens dartsdata wel al gewoon begonnen.
Gisteravond was de eerste partij ook bagger.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze gooien alletwee een bagger gemiddelde. Dus de wind zal wel degelijk van invloed zijn.
Nee, hij pakt die Wade wel denk ik.quote:
Dat zullen we zo zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Gaan we bij 10-5 nog een keer pauzeren eigenlijk?
je hebt toch wel eurosport?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
Welke held heeft er voor mij nog even snel een linkje naar een stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |