PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kut Mathijsquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Geen doping je weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
Van je 6 goals er 2 scoren via een onterecht penalty.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Hij staat 10equote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
sowieso keldermanquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Gesink bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ow, dan hebben ze een foute uitslag laten zien. Of ik heb het niet goed gezien. Of jij hebt het fout.quote:
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
@ThadCastle, die Bance is wel aardig. Ik vond hem beter spelen dan Mandzukic maar het blijft een beetje net niet qua afmaken.
For me he's every coin worth.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemen
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Zo weinig volg ik de sport dus, ik weet niet eens hoe ik de namen van die gasten moet spellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo weinig volg ik de sport dus, ik weet niet eens hoe ik de namen van die gasten moet spellen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingOf mensen verwachten teveel van hem
Oh klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
12e. Kloterit gereden vandaag
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingOf mensen verwachten teveel van hem
je bent ook niet zo goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef Thorb het volgende:
Ik word zo gek van die kut keepers
Ik denk dat ik beter weer kan stoppen ermee
Cazorla ipv Mataquote:
Onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cazorla is niet goed voor de buiten CAM, daar hoort Mata te staan
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind hem echt een mietje
Geluk hebben is ook een kwaliteit. Altijd pech is geen toeval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.
Verder ben je in mijn ogen niet bepaald een mietje, als je als wielrenner je been breekt, en gewoon alle moeite hebt om weer terug op niveau te komen. Er zit een metalen pin in zijn been, wat het hem ook nog eens bemoeilijkt...zeker bij de vrieskou waarin ze in Italie worden geacht bergen op te fietsen, is hij met die metalen pin in het nadeel. Geloof me, als iemand mentaliteit heeft, is het Gesink wel.
Wiggins ging voor de winst in de Giro, net als Hesjedal. Maar die stappen af als ze een verkoudheid hebben gehad in de voorbereiding, of als ze bang zijn om af te dalen
TL;DRquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.
Verder ben je in mijn ogen niet bepaald een mietje, als je als wielrenner je been breekt, en gewoon alle moeite hebt om weer terug op niveau te komen. Er zit een metalen pin in zijn been, wat het hem ook nog eens bemoeilijkt...zeker bij de vrieskou waarin ze in Italie worden geacht bergen op te fietsen, is hij met die metalen pin in het nadeel. Geloof me, als iemand mentaliteit heeft, is het Gesink wel.
Wiggins ging voor de winst in de Giro, net als Hesjedal. Maar die stappen af als ze een verkoudheid hebben gehad in de voorbereiding, of als ze bang zijn om af te dalen
Ceteris paribus wel jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mata heeft meer Pace dus beter geschikt voor de buitenste CAM
Precies. Hij is nog jong, en heeft onderhand zijn portie pech gehad. Tijd om weer eens wat geluk te hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geluk hebben is ook een kwaliteit. Altijd pech is geen toeval.
Haha, deed ik ook een keer in een discussie met DutchSL. Hij een hele tirade opschrijven, ik als reactie: Korte samenvatting svp, zit op mn werk en heb geen tijd/zin het hele verhaal te lezenquote:
Kutste reactie die er isquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, deed ik ook een keer in een discussie met DutchSL. Hij een hele tirade opschrijven, ik als reactie: Korte samenvatting svp, zit op mn werk en heb geen tijd/zin het hele verhaal te lezen
quote:
Zei je iets?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kutste reactie die er is
PotS is zo slim om het te negeren.
Potsie is een aimabele man.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kutste reactie die er is
PotS is zo slim om het te negeren.
Hij bakt er gewoon geen kut van en als hij een etappe wint nog niet. Hij gaat toch voor het klassement.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
over ongeveer 45 minuten is er een HH, jumbo packs beschikbaar. Ik wil graag TOTS Reus hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Michaelvanb het volgende:
is er happy hour vandaag of al geweest?
Ik vond het zo grappig staan: Gesink is echt een noobquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
Dat Gesink de tour niet wint betekent niet dat hij een noob is. Behoort tot de 50 beste renners ter wereld
Ja... totaal andere mensen en daarbij heeft Ten Dam nooit de druk die Gesink wel altijd zal hebben. Stukje makkelijker als het niet hoeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij bakt er gewoon geen kut van en als hij een etappe wint nog niet. Hij gaat toch voor het klassement.
Ik zal hem nooit de hemel in prijzen. Ben meer van fan een type Ten Dam niet janken maar fietsen
Ik ben meer het type dat een sporter niet direct afkraakt als het hem even tegen zit, en hij terugkomt van een hele zware blessure.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij bakt er gewoon geen kut van en als hij een etappe wint nog niet. Hij gaat toch voor het klassement.
Ik zal hem nooit de hemel in prijzen. Ben meer van fan een type Ten Dam niet janken maar fietsen
Daar heb ik zo om gelachenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar waar heb je nou precies om gelachen? Om mijn post?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heb ik zo om gelachen![]()
Nou heb ik wielrennen altijd vrij fanatiek gevolgd, maar ik ben er helemaalklaar mee. Als je ook ziet hoe verschrikkelijk slecht Gesink nu weer presteerde qua klassement.
Hopen dat die Kelderman wat wordquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou heb ik wielrennen altijd vrij fanatiek gevolgd, maar ik ben er helemaalklaar mee. Als je ook ziet hoe verschrikkelijk slecht Gesink nu weer presteerde qua klassement.
Beste 50quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
Dat Gesink de tour niet wint betekent niet dat hij een noob is. Behoort tot de 50 beste renners ter wereld
Maar hij moet zich gaan gedragen als een nummer 50 van de wereld. Elke keer met die man als kopman gaan is pure verkwisterijquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
Oke joh komt eraan geen probleemquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
over ongeveer 45 minuten is er een HH, jumbo packs beschikbaar. Ik wil graag TOTS Reus hebben
Ja moet hij met zijn contract tegen Blaco zeggen, ja he jongens ik ga niet als kopman hoor. Hij is er niet goed genoeg voor maar dat moet de leiding dan beslissenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij moet zich gaan gedragen als een nummer 50 van de wereld. Elke keer met die man als kopman gaan is pure verkwisterij
Je hebt een punt. Ik hoor hier net iemand zeggen dat dat beter besteed is aan Ten Damquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij moet zich gaan gedragen als een nummer 50 van de wereld. Elke keer met die man als kopman gaan is pure verkwisterij
In de bergen laat hij nooit wat zien. Hij is gewoon niet goed genoeg om voor de top te rijden. Of hij dat geweest is weet ik niet maar de laatste keren dat ik wielrennen volgde ergerde ik me de tering dat hij moet lossen en dat de rest van zijn ploeggenoten wel konden bij blijven en hem terug naar boven moesten fietsen. Echt een goeie kopman..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben meer het type dat een sporter niet direct afkraakt als het hem even tegen zit, en hij terugkomt van een hele zware blessure.
DAT zei ik niet kutquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Ik hoor hier net iemand zeggen dat dat beter besteed is aan Ten Dam![]()
Hier kun je nog een keer lezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben meer van fan een type Ten Dam niet janken maar fietsen
Ik heb sinds vorige week geen FUT meer gespeeld. Meestal heb ik 1 of 2 dagen dat ik redelijk veel potjes speel maar daarna ook een aantal dagen niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
Dat ik mij nog steeds kan opwinden om een spel waarbij niet het spelbeeld, maar de vraag of EA je wel of niet een paar kutblunders aannaait beslist of je wint of verliest.
Het is duidelijk Paul. Jij bent van het resultaat, en niet kijkend naar de omstandigheden. Daarom ook Chelseaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de bergen laat hij nooit wat zien. Hij is gewoon niet goed genoeg om voor de top te rijden. Of hij dat geweest is weet ik niet maar de laatste keren dat ik wielrennen volgde ergerde ik me de tering dat hij moet lossen en dat de rest van zijn ploeggenoten wel konden bij blijven en hem terug naar boven moesten fietsen. Echt een goeie kopman..
Om die kettingquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar waar heb je nou precies om gelachen? Om mijn post?
Ik ben voortaan van het eerst zien dan geloven, al zijn zijn prestaties geweldig, net als Tom Jelte Slagterquote:
Daar ga je echt keihard spijt van krijgen...ook nog eens h/ backs erachterquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Reus met Hazard, waarschijnlijk wordt je overlopen op het middenveld maar boeieeens even kijken of we hier iets van kunnen maken
[ afbeelding ]
Geen tots martinez?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
Reus met Hazard, waarschijnlijk wordt je overlopen op het middenveld maar boeieeens even kijken of we hier iets van kunnen maken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het is duidelijk Paul. Jij bent van het resultaat, en niet kijkend naar de omstandigheden. Daarom ook Chelsea
Haha die andere renners hadden het ook zo slecht. Die kwamen voor mij gewoon mentaal en fysiek sterker over. Maar dat mag ik niet zeggen, want jij bent duidelijk fan van Gesink en als ik hem slecht vind, ben ik iemand die op resultaat gericht is etc..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben meer van fan een type Ten Dam niet janken maar fietsen
Waarom dan niet Schweinsteiger op het middenveld?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Niets laten zien en toch top 10 rijdenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de bergen laat hij nooit wat zien. Hij is gewoon niet goed genoeg om voor de top te rijden. Of hij dat geweest is weet ik niet maar de laatste keren dat ik wielrennen volgde ergerde ik me de tering dat hij moet lossen en dat de rest van zijn ploeggenoten wel konden bij blijven en hem terug naar boven moesten fietsen. Echt een goeie kopman..
die kost 1m coins, die ga ik dan waarschijnlijk niet meer kunnen betalenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom dan niet Schweinsteiger op het middenveld?
Ik ben ook een fanatieke volger geweest, ben ook 4 keer naar Parijs gegaan om naar de aankomst te kijken. Tijd van Rooks, Breukink, Theunissequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Het lijkt me best een kutteam. Weinig kracht man. En Kroos als CM/CDM is echt geld weggooien, dicht bij de goal zetten die ventquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik heb het wielrennen zo vaak verdedigt, maar ik kan niet anders dan zeggen: Allemaal oplichters. En dat geouwehoer dat de sport nu schoon is : 'het nieuwe wielrennen'. Dat horen we verdomme elk jaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook een fanatieke volger geweest, ben ook 4 keer naar Parijs gegaan om naar de aankomst te kijken. Tijd van Rooks, Breukink, Theunisse![]()
Allemaal oplichters![]()
![]()
Ik wil zowiezo TOTS Reus hebben, zou ik die dan gewoon op LM moeten zetten en dan 4411 gaan spelen met op CF Kroos, dan staat tie het dichts bij de goalquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Het lijkt me best een kutteam. Weinig kracht man. En Kroos als CM/CDM is echt geld weggooien, dicht bij de goal zetten die vent
Ik denk dat je dan te weinig diepgang hebt in je elftal. 352 als Cam met reus op LM of 3412 lijken me dan betere opties. 451 zou ook kunnen maar lijkt me ook niet echt geweldigquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik wil zowiezo TOTS Reus hebben, zou ik die dan gewoon op LM moeten zetten en dan 4411 gaan spelen met op CF Kroos, dan staat tie het dichts bij de goal
Er worden elke week nieuwe drugs soorten gemaakt. Dat geldt dus ook wel voor doping.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik heb het wielrennen zo vaak verdedigt, maar ik kan niet anders dan zeggen: Allemaal oplichters. En dat geouwehoer dat de sport nu schoon is : 'het nieuwe wielrennen'. Dat horen we verdomme elk jaar
451 heb ik nu ook geprobeerd en het is te verdedigend. loopt niet lekker, heb het idee dat ik met 451 de spelers echt vooruit moet duwen gewoon omdat ze teveel blijven hangenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan te weinig diepgang hebt in je elftal. 352 als Cam met reus op LM of 3412 lijken me dan betere opties. 451 zou ook kunnen maar lijkt me ook niet echt geweldig
Het grappige is dat er een hoop Nederlandse volgers zijn die Gesink beter vinden als Nibali. Leuke discussies waren datquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
ik ben ook groot van het wielrennen, ben al 3 weken bijna de giro aan het volgen. Ben wel fan van Nibali, Jammer dat tie waarschijnlijk de tour niet gaat rijden maar zoals hij nu rijdt kan hij die ook winnen. Vandaag ook weer gewoon met overmacht de klimtijdrit gewonnen.
In principe worden er natuurlijk gewoon medicijnen gemaakt die als doping gebruikt worden. Wielrennen is wel extreem maar in andere sporten zal misschien ook nog wel een keer wat boven water komen. Eens kijken of die Puerto nog een keer gaat lullen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er worden elke week nieuwe drugs soorten gemaakt. Dat geldt dus ook wel voor doping.
Nibali, klinkt als een caberatierquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het grappige is dat er een hoop Nederlandse volgers zijn die Gesink beter vinden als Nibali. Leuke discussies waren dat
Bij een pure sport op lichamelijke krachten, is dat effect van doping natuurlijk veel groter dan bij voetbal oid. Zeker aangezien er door de meeste voetballers nog zoveel te verbeteren is door beter te leven voor het voetbal, denk ik niet dat doping echt heel veel uitmaakt in het voetbal. Maar pepmiddelen kunnen wel 1 wedstrijd beslissen doordat ze langer door kunnen gaan, dat natuurlijk welquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe worden er natuurlijk gewoon medicijnen gemaakt die als doping gebruikt worden. Wielrennen is wel extreem maar in andere sporten zal misschien ook nog wel een keer wat boven water komen. Eens kijken of die Puerto nog een keer gaat lullen.
Doel ook niet alleen op voetbal maar als die Fuentes (die bedoelde ik net) zelf al aangeeft dat misschien 40% (?) van zijn klanten wielrennen zijn... zitten nog wel wat foute sporten bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij een pure sport op lichamelijke krachten, is dat effect van doping natuurlijk veel groter dan bij voetbal oid. Zeker aangezien er door de meeste voetballers nog zoveel te verbeteren is door beter te leven voor het voetbal, denk ik niet dat doping echt heel veel uitmaakt in het voetbal. Maar pepmiddelen kunnen wel 1 wedstrijd beslissen doordat ze langer door kunnen gaan, dat natuurlijk wel
wat is je team?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef Thorb het volgende:
Keertje gewonnen, hij ging weg bij 3-0. Michu weer alles gemist. 4 potjes 0 goals ondertussen
Marchetti; TOTS Mangala, Diakite, Kaboul; B. Arfa - TOTS Arteta, Sissoko, Nani, TOTS Cazorla; TOTS Michu, Taarabt.quote:
ze zijn zelfs wat gedaaldquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik volg niet alle Totsspelers, maar kan iemand bevestigen dat ze niet zijn gestegen qua prijs tov gisteren? Toch apart
Ik heb nu al genoeg opgepikt maar ik hoop dat ik tijdens HH ook goedkope consumables kan vinden.quote:
Ik denk dat ik binnekort maar afscheid ga nemen van TOTS Arteta. Die voegt echt 0.0 toe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marchetti; TOTS Mangala, Diakite, Kaboul; B. Arfa - TOTS Arteta, Sissoko, Nani, TOTS Cazorla; TOTS Michu, Taarabt.
352
Ik sta op het punt om van iedereen afscheid te nemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik binnekort maar afscheid ga nemen van TOTS Arteta. Die voegt echt 0.0 toe.
quote:
Niet echt. Misschien op korte termijn, maar ik vind het wel chill als de markt gewoon normaal doet, dat je weet wanneer je moet kopenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ze zijn zelfs wat gedaald. das alleen maar beter
ja consumables had ik het over, want spelers kost me teveel werk en heb die tijd gewoon niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu al genoeg opgepikt maar ik hoop dat ik tijdens HH ook goedkope consumables kan vinden.
Ja ik ook al 2xquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om van iedereen afscheid te nemen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om van iedereen afscheid te nemen
Zullen wij straks nog een potje doen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week geen FUT meer gespeeld. Meestal heb ik 1 of 2 dagen dat ik redelijk veel potjes speel maar daarna ook een aantal dagen niet meer.
In de rust? Dat heb ik ook een paar keer gehad..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
Lol stond 1-0 achter en wilde even wisselen. Nu is ie vast gelopen
Wat een hommo die Mcgeadyquote:
Ik zat al op de vraag te wachten. Morgenavond komt beter uit denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen wij straks nog een potje doen?
Nee na 10 minutenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de rust? Dat heb ik ook een paar keer gehad..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee na 10 minuten
Denken dat ik pas met rust achtersta
Waarom zou je uberhaupt willen wisselen in FUT?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 3x gehad dat ik een wissel wilde doen in de rust en hij toen vastliep (afgelopen weken)..lijkt ook een bug ofzo te zijn. Nu durf ik niet meer te wisselen in de rust
Spelers met geel/blessure/moe haal ik er wel eens uit. Of een lange speler erbij of meer pace etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt willen wisselen in FUT?
Deze giro is geen fuck aan meer zoquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:19 schreef Maver24 het volgende:
ik ben ook groot van het wielrennen, ben al 3 weken bijna de giro aan het volgen. Ben wel fan van Nibali, Jammer dat tie waarschijnlijk de tour niet gaat rijden maar zoals hij nu rijdt kan hij die ook winnen. Vandaag ook weer gewoon met overmacht de klimtijdrit gewonnen.
Is dit een serieuze vraag? Andere spelers de kans geven, spelers in laten vallen op 9 chem of als je dik voor staat proberen te skillenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Momentum doorbreken. Spelbeeld slaat vaak magisch om na een wissel of nadat je in een andere formatie gaat spelen. Vaak zie je het al na 3 passes..ga je ineens van een stroperige eerste helft waarin niets lukt naar megastrakke passingquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:37 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt dom, beetje provoceren en dat pas doen als je 4-0 voorstaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Andere spelers de kans geven, spelers in laten vallen op 9 chem of als je dik voor staat proberen te skillen
Ja dat is mij ook opgevallen iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Momentum doorbreken. Spelbeeld slaat vaak magisch om na een wissel of nadat je in een andere formatie gaat spelen. Vaak zie je het al na 3 passes..ga je ineens van een stroperige eerste helft waarin niets lukt naar megastrakke passing
Net zo min als al het gedrag dat jij niet zo leuk vindt van anderenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag? Andere spelers de kans geven, spelers in laten vallen op 9 chem of als je dik voor staat proberen te skillen
Ik doe dat alleen met Trundle, ik doe met mijn andere spelers ook gewoon skills alleen niet zo vaak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik echt dom, beetje provoceren en dat pas doen als je 4-0 voorstaat
Is goed Kevinho. zeg maar waar wanneer hoe wie watquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo te horen moet ik zo maar een potje spelen tegen thorb
Ik skill met mijn skill squad altijd heb er alleen nu niet een vanwege geen tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
Mensen die alleen skillen als ze winnen vind ik vaak wel vrij kansloos ja..maar aan de andere kant heb ik door dat soort mensen nog vaak gewonnen na een 3-0 of 4-0 achterstand
Maar dan skill je alsnog wel met je andere squads toch? Alleen minder geforceerd wellicht..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik skill met mijn skill squad altijd heb er alleen nu niet een vanwege geen tijd.
Ik had het een keer pas extreem. Tegenstander bakte er he-le-maal niks van. Ik stond met gemak 2-0 voor na 30 minuten. Toen kreeg hij ook nog een rode kaart. Ik hoor het de commentator nog zeggen: "Sometimes it is harder to play against 10 than against 11".quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat is mij ook opgevallen iddRaar
Dat gebeurt wel vaker ja. Met clubs ook 2-0 voor en toen rode kaart voor de tegenstander. 5-2 verloren toenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had het een keer pas extreem. Tegenstander bakte er he-le-maal niks van. Ik stond met gemak 2-0 voor na 30 minuten. Toen kreeg hij ook nog een rode kaart. Ik hoor het de commentator nog zeggen: "Sometimes it is harder to play against 10 than against 11".
Wat denk je? EAids to the max!
- Neuer pakte een 1-tegen-1 duel, verdediger werkt de bal weg, aanvaller van de tegenstander loopt terug en valt over Neuer heen --> Penalty![]()
![]()
- Verdedigers gaan opeens raar in
- Passes gingen naar totaal de verkeerde poppetjes (in plaats van de vrije speler naast je, probeert EA die man over te slaan en daardoor komt ie bij de tegenstander in de voeten). Bij hem lukte alles.
Ga zo door. 5-2 verloren ofzo.
Matchstats:
Ik: 16 schoten, 12 op doel.
Hij: 5 schoten, 5 op doel.
kk op EA
Ja heb ik de laatste tijd ook weer veel. Ik speel dat laatste tijd namelijk met gold teams ipv silver..quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had het een keer pas extreem. Tegenstander bakte er he-le-maal niks van. Ik stond met gemak 2-0 voor na 30 minuten. Toen kreeg hij ook nog een rode kaart. Ik hoor het de commentator nog zeggen: "Sometimes it is harder to play against 10 than against 11".
- Neuer pakte een 1-tegen-1 duel, verdediger werkt de bal weg, aanvaller van de tegenstander loopt terug en valt over Neuer heen --> Penalty![]()
![]()
- Passes gingen naar totaal de verkeerde poppetjes (in plaats van de vrije speler naast je, probeert EA die man over te slaan en daardoor komt ie bij de tegenstander in de voeten). Bij hem lukte alles.
Matchstats:
kk op EA
Het leek wel alsof ik de rode kaart had en hij zelf nog een speler extra had. Ik stond gewoon soms met 2 verdedigers tegen 4 aanvallers. Hoe dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker ja. Met clubs ook 2-0 voor en toen rode kaart voor de tegenstander. 5-2 verloren toen
Dit spel is zo kk corrupt dat is niet normaalgewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
![]()
Matchstats:
kk op EA
mja misschien ook niet, moet nog wat dingen in mn gr zetten voor morgen en zit nu nog bij mn ma dus je hoort het welquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is goed Kevinho. zeg maar waar wanneer hoe wie wat
Dit spel is zo erg. Laatst stond ik 1-0 voor, maar verloor ik 1-2quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dit spel is zo kk corrupt dat is niet normaalgewoon.
Ik speelde net 2 potjes met hetzelfde team.
Eerste potje scoort SIF Klose 4x bij Hart op 9 chem.
Tweede potje staat Boatengop doel met allemaal verschillende spelers in een team 58 chem in totaal.
Klose schoot er van de 8 0 in het netje.
EA MAFFIA
Echt hè..ik vind met een bazig gold team spelen wel leuker eigenlijk dan met silvers, maar steeds als ik dan weer met golds speel merk ik dat ik tegen dezelfde teams veel minder makkelijk win. Voor mijn resultaten zou het beter zijn om gewoon altijd met silvers de handicap te blijven abusen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja heb ik de laatste tijd ook weer veel. Ik speel dat laatste tijd ook weer met gold teams..
Beetje terugkrabbelen, zag het al aankomen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mja misschien ook niet, moet nog wat dingen in mn gr zetten voor morgen en zit nu nog bij mn ma dus je hoort het wel
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit spel is zo erg. Laatst stond ik 1-0 voor, maar verloor ik 1-2
STOMME EA
[..]
STOMME EA
Toefjes niet, zijn kat wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij nooit last van het welbekende EAids dan?
uiteraard, daarom heb ik het dit jaar nog niet zo veel gespeeld. Vond het vorig jaar een stuk prettiger spelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:52 schreef DuTank het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb jij nooit last van het welbekende EAids dan?
[..]
STOMME EA
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 23-05-2013 om 20:00:10Happy Hour is GO! 7pm-8pm UK time. Prem Gold Jumbo 15K packs for those @kicker_bl_li #TOTS Bundesliga in-forms! #FUT reageer retweet
Alleen als je 4-0 voorstaat. Wat extra zout in de wonden strooienquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen moet nu niet gaan denken dat ik provoceer. Ik doe namelijk best vaak skills alleen met 5* spelers wat vaker dan anderen. Ik laat Trundle ook invallen omdat hij gewoon goed is buiten zijn skills om. Bij silvers laat ik niet bewust 5* spelers invallen om te skillen (en zo goed ben ik er ook niet in)
Soms zet ik hem ook in de basis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alleen als je 4-0 voorstaat. Wat extra zout in de wonden strooien
Die gast van Twente ook..Quincy Promes. Aanvoerder meestal volgens mij..maar zie nu Kolder als aanvoerder.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:01 schreef ThadCastle het volgende:
Die Turuc van GAE is best een aardige speler
De wedstrijden die ik nu gezien heb was die Promes niet zo geweldig..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast van Twente ook..Quincy Promes. Aanvoerder meestal volgens mij..maar zie nu Kolder als aanvoerder.
Op deze manier uit de kast komenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu ik vakantie heb zit ik in het welbekende zwarte gat.
Wat zal ik eens gaan doen ?
Aan de zuipquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nu ik vakantie heb zit ik in het welbekende zwarte gat.
Wat zal ik eens gaan doen ?
Hihahoquote:
Alleen hebben al mijn matties nog tentamens morgenquote:
En dat zet jij in je grm?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Holy shitBNW / Angelina Jolie's borstamputatie
Zit je dat te kijken?quote:
RIBERY AHAH lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef Maver24 het volgende:
IK GA HELEMAAL DOOD HIER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lijkt wel rechtstreeks geknipt vertaald en geplakt van een Amerikaanse site als ik die tekst leesquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:09 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vrouw-met-zoon.dhtml![]()
Nou liever jij dan ikquote:
omdat?quote:
Je hebt een hondenstep besteld?quote:
GAE speelt echt leuk voetbal ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou liever jij dan ikIs het een beetje om aan te gluren?
Wauw ziek veel spelersquote:
Nou in dat geval een leuke aanwinst voor de Eredivisiequote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
Maver is van de pot gegleden, bel even een zuster
omg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou congratz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is toch ridicuulquote:
Valt me een beetje tegen hoor, heb je wel je best gedaan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er helemaal stil vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen hoor, heb je wel je best gedaan?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Maver moet gewoon de most elaborate troll ooit zijn..heeft er iemand ooit tegen hem gespeeld? Speelt hij überhaupt FUT?
Wel goede photoshop skills.
Wel mooi zou alles fake zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:21 schreef Tim86 het volgende:
Maver moet gewoon de most elaborate troll ooit zijn..heeft er iemand ooit tegen hem gespeeld? Speelt hij überhaupt FUT?
Wel goede photoshop skills.
Is dit een grapquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
ik ben helemaal van slag, ik heb heel de kamer bij elkaar lopen schreeuwen net, haha, buren zullen wel denken
Hee er is nog een terugwedstrijdquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
Volendam door Eagles 2x uit de Eredivisie gehouden
Die geven dit niet meer afquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee er is nog een terugwedstrijd
ja klopt heb in mijn Serie A team Lamela en in Bundesliga Elia.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar dan skill je alsnog wel met je andere squads toch? Alleen minder geforceerd wellicht..
mandquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kroos lewan en (wie was die 3de TOTS Bundesliga?) Dat is gewoon al 1.3 miljoen sponsorinkomsten gekregen van EANou weet ik niet hoeveel packs die geopend heeft. Maar dat zullen er niet meer dan 6 zijn
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef Djeetje het volgende:
zit nu in een moeilijke keuze.
Esswein - Arnautovic of Benteke - Mirallas
De buren dachten waarschijnlijk dat je nu echt gek geworden bent met een dagelijkse schreeuwpartij ipv een wekelijkse.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef Maver24 het volgende:
ik ben helemaal van slag, ik heb heel de kamer bij elkaar lopen schreeuwen net, haha, buren zullen wel denken
Dat is het beste.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is Esswein + Arno of Benteke + Mirallas en jij kiest er van beide 1
Candrevaquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
puush deed het niet zo dus.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
me vriendin die zei tegen me dat ik even normaal moest doen![]()
![]()
,
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
,
Hoeveel FUT wedstrijden heb je dit jaar gespeeld eigenlijk? Wat is je record?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:35 schreef Maver24 het volgende:
![]()
,
Zet er dan even duidelijk bij dat je 352 wil spelen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in 352
zo kan het: http://wefut.nl/squad/1634
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef Reemi het volgende:
Diamanti kan heel leuk passen, maar ik vind het toch te traag voor 3-5-2.
lewaquote:
geen Diamanti dus ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef Reemi het volgende:
Diamanti kan heel leuk passen, maar ik vind het toch te traag voor 3-5-2.
Kan juist wel, maar als jij ook nog Lukaku i.p.v Mirallas doet, dan is Candreva beter, want crossen met rechts.quote:
quote:
Ik heb net ook weer alle 10 de packs gekocht. Had die IF van Bilbaoquote:
Mooi kut, GJE.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had ook eergister 200k uitgegeven en helemaal niks. Nu heb ik nog 2k over.
Deze week 400k aan packs uitgegeven ofzo. Wel Dani Alves gekregen, maar geen IF.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wut?quote:
Ik laat het nu even links liggen, misschien een beetje traden op een ander account. Ik heb bijna laatste toetsweek en FUT leidt toch wel een beetje af...quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Haha, held. Had zelf vorig jaar rond deze tijd ook al mijn geld uitgegeven aan pakjes, had helemaal niets toen. Ga je nu nog traden of laat je FUT dit jaar voor de rest links liggen?
hoe cheat jij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zei ik himme niequote:
Je hebt gewoon een edit gedaan.quote:
Kan niet spelen met 2 van zulke spitsenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan juist wel, maar als jij ook nog Lukaku i.p.v Mirallas doet, dan is Candreva beter, want crossen met rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |