PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kut Mathijsquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Geen doping je weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
Van je 6 goals er 2 scoren via een onterecht penalty.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Hij staat 10equote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
sowieso keldermanquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Gesink bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ow, dan hebben ze een foute uitslag laten zien. Of ik heb het niet goed gezien. Of jij hebt het fout.quote:
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
@ThadCastle, die Bance is wel aardig. Ik vond hem beter spelen dan Mandzukic maar het blijft een beetje net niet qua afmaken.
For me he's every coin worth.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemen
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Zo weinig volg ik de sport dus, ik weet niet eens hoe ik de namen van die gasten moet spellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo weinig volg ik de sport dus, ik weet niet eens hoe ik de namen van die gasten moet spellen.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingOf mensen verwachten teveel van hem
Oh klotequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
12e. Kloterit gereden vandaag
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gesink is echt een noob. Altijd vallen en ook meteen uitgeschakeld. Echt een grote teleurstellingOf mensen verwachten teveel van hem
je bent ook niet zo goed.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:56 schreef Thorb het volgende:
Ik word zo gek van die kut keepers
Ik denk dat ik beter weer kan stoppen ermee
Cazorla ipv Mataquote:
Onzinquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cazorla is niet goed voor de buiten CAM, daar hoort Mata te staan
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind hem echt een mietje
Geluk hebben is ook een kwaliteit. Altijd pech is geen toeval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.
Verder ben je in mijn ogen niet bepaald een mietje, als je als wielrenner je been breekt, en gewoon alle moeite hebt om weer terug op niveau te komen. Er zit een metalen pin in zijn been, wat het hem ook nog eens bemoeilijkt...zeker bij de vrieskou waarin ze in Italie worden geacht bergen op te fietsen, is hij met die metalen pin in het nadeel. Geloof me, als iemand mentaliteit heeft, is het Gesink wel.
Wiggins ging voor de winst in de Giro, net als Hesjedal. Maar die stappen af als ze een verkoudheid hebben gehad in de voorbereiding, of als ze bang zijn om af te dalen
TL;DRquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een beetje had opgelet, had je geweten dat hij 3 dagen terug op het punt stond een etappe te winnen. 2 km voor de finish breekt zijn ketting, anders had hij een hele goede kans gemaakt in de sprint. Pure pech. Als hij had gewonnen, hadden mensen als jij hem waarschijnlijk ineens weer de hemel in geprezen.
Verder ben je in mijn ogen niet bepaald een mietje, als je als wielrenner je been breekt, en gewoon alle moeite hebt om weer terug op niveau te komen. Er zit een metalen pin in zijn been, wat het hem ook nog eens bemoeilijkt...zeker bij de vrieskou waarin ze in Italie worden geacht bergen op te fietsen, is hij met die metalen pin in het nadeel. Geloof me, als iemand mentaliteit heeft, is het Gesink wel.
Wiggins ging voor de winst in de Giro, net als Hesjedal. Maar die stappen af als ze een verkoudheid hebben gehad in de voorbereiding, of als ze bang zijn om af te dalen
Ceteris paribus wel jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mata heeft meer Pace dus beter geschikt voor de buitenste CAM
Precies. Hij is nog jong, en heeft onderhand zijn portie pech gehad. Tijd om weer eens wat geluk te hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geluk hebben is ook een kwaliteit. Altijd pech is geen toeval.
Haha, deed ik ook een keer in een discussie met DutchSL. Hij een hele tirade opschrijven, ik als reactie: Korte samenvatting svp, zit op mn werk en heb geen tijd/zin het hele verhaal te lezenquote:
Kutste reactie die er isquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, deed ik ook een keer in een discussie met DutchSL. Hij een hele tirade opschrijven, ik als reactie: Korte samenvatting svp, zit op mn werk en heb geen tijd/zin het hele verhaal te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |