PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kut Mathijsquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Geen doping je weetquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
Van je 6 goals er 2 scoren via een onterecht penalty.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
3-2 3-2 en 2-2
Beetje op defensive met je Welliton
Hij staat 10equote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
haha, 2 weken geleden een hele reportage dat Geesink zich helemaal op de giro ging storten. Ik zie zojuist de top 10: Geen Geesink
sowieso keldermanquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Gesink bedoel je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Ow, dan hebben ze een foute uitslag laten zien. Of ik heb het niet goed gezien. Of jij hebt het fout.quote:
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:48 schreef Thorb het volgende:
@ThadCastle, die Bance is wel aardig. Ik vond hem beter spelen dan Mandzukic maar het blijft een beetje net niet qua afmaken.
For me he's every coin worth.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vond hem echt heel slecht. Kon geen bal fatsoenlijk aannemen
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef Toefjes het volgende:
Zo weinig volg ik de sport dus, ik weet niet eens hoe ik de namen van die gasten moet spellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geesink leeft niet eens meer, vind je het gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |