abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 23:28:47 #1
399583 AlexJones
YOU'VE BEEN EXPOSED
pi_126792638

Ik vond haar nooit echt aantrekkelijk...komische wangen en lippen. Iedereen doet alsof zij de enige vrouw ter wereld is of zo...geef mij maar Syrian Girl!

Ter zake! 't is geen geheim dat Jolie's recente aankondiging dat ze haar borsten heeft laten verwijderen deel uitmaakt van een plan om mastectomie "cool" te maken, het is "rockstar". Net zoals abortie "trendy" is. En dat vreselijke kortgeknipte gekleurde "pittige" haar waar veel Nederlandse huisvrouwen mee rondlopen...

In het kort enkele punten:
- Jolie kondigt borstamputatie aan, maakt het "sexy" - een nieuwe stap in de richting van vrouwelijke verlossing
- Zaait angst bij de ongeinformeerden om de BRCA1 gen (er zijn talloze miljoenen vrouwen met BRCA1 gen zonder borstkanker, maar Jolie maakt er een BIG DEAL van)
- Myriad Genetics verdient via gentesten miljarden dollars aan de BRCA1 paranoia, aandelen stijgen als een raket
- US Supreme Court zal mogelijk het zakelijke eigendom van menselijke genen toelaten (nog een stap in de richting van een uitgebreide superdatabase van velerlei extreme gedetailleerde gegevens van iedereen, dit komt gewoon rechtstreeks uit een SF-film)

De kankerindustrie (letterlijk een zieke industrie) is hier vast blij mee! En helemaal omdat, net zoals de FBI zei dat je alleen naar bepaalde foto's moest kijken in verband met de Boston Bombings, de MSM alleen maar enkele opties geeft voor vrouwen als het aankomt op borstkanker. Mammografen (veroorzaken kanker, op het moment bij ongeveer 1,3m vrouwen), radio-/chemotherapie (maakt je ziek) en chirurgische ingrepen (vaak onnodig).

De gemiddelde leek denkt dat kanker iets is wat je zomaar krijgt. Dokters die zeggen dat je x% kans hebt op kanker. Allemaal KWAK KWAK KWAK. Wij hebben allemaal kanker micro-tumoren in ons lichaam. Kanker is iets wat je óf ontwikkelt óf onderdrukt aan de hand van jouw levenstijl.

Ipv te vragen waarom er steeds meer mensen kanker krijgen (en dalende IQ, meer Westerze ziekten (oa diabetes, Parkinson, Alzheimer), spermaproductie gaat omlaag, en we weten allemaal waarom dit allemaal gebeurt) gaan we borstamputaties maar gewoon lekker "hip" en "trendy" maken. Het is ook geen geheim dat er al letterlijk, laten we niet overdrijven, honderden verschillende natuurlijke methoden bestaan om kanker te bestrijden (overgaan op biologisch voedsel vrij van GMOs is een voorbeeld waar we vaak over horen, en niet alleen bij kanker maar bij velerlei chronische ziekten, gedragsproblemen, etc.).

Ik zal niet verbaasd zijn als er straks een paar duizend van haar fans voor de ziekenhuisdeuren klaarstaan om hun borsten te laten verwijderen, aan de ene kant preventief, aan de andere kant uit meelij, aan de andere andere kant omdat het "hip" is. Nou, dan kun je toch net zo goed meteen je tanden d'r uit laten trekken om te voorkomen dat je ooit misschien gaatjes zult krijgen??

Waarschijnlijk heeft ze haar borsten niet eens laten verwijderen!

Gewoon veel vitamine D innemen, dames!

Angelina Jolie, YOU'VE BEEN EXPOSED!

[ Bericht 0% gewijzigd door AlexJones op 20-05-2013 23:35:09 ]
pi_126792807
>> BNW
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 20 mei 2013 @ 23:31:54 #3
244933 trovey
Nachtoele
pi_126792812
8)7
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_126792877
Ow, dit is BNW, ik dacht B&H :')

_O- :@
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 23:34:14 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_126792930
Heel verstandig en dapper van Angelina Jolie om deze ingrijpende operatie te ondergaan.
Als ze het niet gedaan had had ze 87% kans gehad om borstkanker te krijgen. Dit is nu gereduceerd tot luttele procenten. Dus: good for her!
pi_126792968
Goede OP, maar waarom in het schuin? Leest zo irritant. :{
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 23:35:18 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_126792985
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef balkanboy het volgende:
Goede OP, maar waarom in het schuin? Leest zo irritant. :{
Mee eens.
pi_126792989
Mijn god :'( :') _O-
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 23:36:10 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_126793029
Alex, je slaat de plank behoorlijk mis.
pi_126793305
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Heel verstandig en dapper van Angelina Jolie om deze ingrijpende operatie te ondergaan.
Als ze het niet gedaan had had ze 87% kans gehad om borstkanker te krijgen. Dit is nu gereduceerd tot luttele procenten. Dus: good for her!
Nou, het is ook wel haar geluk dat ze dat geld voor die operaties had...

En statistieken zijn nog geen werkelijkheid.
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 23:44:07 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_126793407
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:42 schreef RetepV het volgende:

[..]

Nou, het is ook wel haar geluk dat ze dat geld voor die operaties had...

En statistieken zijn nog geen werkelijkheid.
Haar moeder is er aan overleden op heel jonge leeftijd, dus dat lijkt me indicatie genoeg.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:44:50 #12
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_126793435
quote:
De kankerindustrie
Ik kan er niks aan doen maar ik moest hardop lachen toen ik dit las :D
pi_126793446
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef AlexJones het volgende:
Gewoon veel vitamine D innemen, dames!

Hier word ik een beetje treurig van. :{
pi_126793468
Allereerst, leer eens normaal typen want dit is niet te lezen.

Daarnaast: dit is de enige juiste beslissing die ze kon nemen, gezien de kans dat ze hiermee te maken zou krijgen. Respect voor deze vrouw en haar beslissing. Wellicht een voorbeeld voor meerdere vrouwen met een verhoogde kans op borstkanker.
★★★
pi_126793534
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Haar moeder is er aan overleden op heel jonge leeftijd, dus dat lijkt me indicatie genoeg.
Inderdaad.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:50:02 #16
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_126793678
Stel je voor je bent beroemd, je doet dit en meteen komen hordes zolderzitters met de raarste theorien aanhollen waarin ze verklaren dat iedereen dood zal gaan binnen de komende 10 jaar omdat we allemaal kanker krijgen en slecht zaad.
En dat ze dit doet om daarbovenop onze "downfall" borst amputatie hip te maken

Het is toch wat TS
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:00:45 #17
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126794225
Ja hoor TS, Angelina Jolie heeft uit pure armoe voor geld haar borsten weg laten halen. :')

Het hele verhaal in de OP is BNW onwaardig...
pi_126795483
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:')

dat is een behoorlijke poos geleden... tegenwoordig zijn we zo ver in het genezen van kanker wat natuurlijk een vreselijke ziekte is en blijft. echter beide borsten laten weghalen om de kans op borstkanker te verkleinen komt op mij een beetje overdreven over.

wat is trouwens de overlevings kans op borstkanker mits vroeg gedetecteerd? volgens mij is dat behoorlijk hoog...

en heeft ze nu borst implantaten of een platte borst?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  Moderator dinsdag 21 mei 2013 @ 00:46:31 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_126795781
Implantaten
  dinsdag 21 mei 2013 @ 00:48:35 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126795837
TS is flink van het padje af.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_126796102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

:')

dat is een behoorlijke poos geleden... tegenwoordig zijn we zo ver in het genezen van kanker wat natuurlijk een vreselijke ziekte is en blijft. echter beide borsten laten weghalen om de kans op borstkanker te verkleinen komt op mij een beetje overdreven over.

wat is trouwens de overlevings kans op borstkanker mits vroeg gedetecteerd? volgens mij is dat behoorlijk hoog...

en heeft ze nu borst implantaten of een platte borst?
Met 87% ben je toch al bijna zeker dat je het krijgt, en dan ben je echt wel verder van huis dan de ingreep die ze nu is ondergaan.
★★★
pi_126796627
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Met 87% ben je toch al bijna zeker dat je het krijgt, en dan ben je echt wel verder van huis dan de ingreep die ze nu is ondergaan.
ben benieuwd hoe accuraat die cijfers zijn maar goed stel dat dat klopt... wat is dan de procedure als ze het krijgt ? in het ergste geval (correct me if i am wrong) is het borsten laten weghalen. als je regelmatig controleert op knobbels in de borsten lijkt het mij dat ze niet meer of minder kans heeft dat ze het overleeft zonder verdere gevolgen...

ik hou alles open ik ben verre van een dokter dus mocht ik ernaast zitten dat kan. ik vind het nogal ingrijpend om zo grof in te grijpen als preventieve maatregel
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126796636
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Lavenderr het volgende:
Implantaten
ja die ja typo :@
pi_126796707
Deze TS is zelfs voor BNW-normen compleet de weg kwijt. Maar ik moest wel lachen van je stuk, hoor!

En:

quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:28 schreef AlexJones het volgende:
dalende IQ
IQ kan niet dalen.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 01:34:49 #25
244933 trovey
Nachtoele
pi_126796862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe accuraat die cijfers zijn maar goed stel dat dat klopt... wat is dan de procedure als ze het krijgt ? in het ergste geval (correct me if i am wrong) is het borsten laten weghalen. als je regelmatig controleert op knobbels in de borsten lijkt het mij dat ze niet meer of minder kans heeft dat ze het overleeft zonder verdere gevolgen...

ik hou alles open ik ben verre van een dokter dus mocht ik ernaast zitten dat kan. ik vind het nogal ingrijpend om zo grof in te grijpen als preventieve maatregel
Ze slaapt nu wel een stuk beter nu haar kans op kanker van 87% naar 5% is gedaald. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')