Mee eens.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef balkanboy het volgende:
Goede OP, maar waarom in het schuin? Leest zo irritant.
Nou, het is ook wel haar geluk dat ze dat geld voor die operaties had...quote:Op maandag 20 mei 2013 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
Heel verstandig en dapper van Angelina Jolie om deze ingrijpende operatie te ondergaan.
Als ze het niet gedaan had had ze 87% kans gehad om borstkanker te krijgen. Dit is nu gereduceerd tot luttele procenten. Dus: good for her!
Haar moeder is er aan overleden op heel jonge leeftijd, dus dat lijkt me indicatie genoeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:42 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nou, het is ook wel haar geluk dat ze dat geld voor die operaties had...
En statistieken zijn nog geen werkelijkheid.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haar moeder is er aan overleden op heel jonge leeftijd, dus dat lijkt me indicatie genoeg.
quote:Op maandag 20 mei 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haar moeder is er aan overleden op heel jonge leeftijd, dus dat lijkt me indicatie genoeg.
Met 87% ben je toch al bijna zeker dat je het krijgt, en dan ben je echt wel verder van huis dan de ingreep die ze nu is ondergaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]![]()
dat is een behoorlijke poos geleden... tegenwoordig zijn we zo ver in het genezen van kanker wat natuurlijk een vreselijke ziekte is en blijft. echter beide borsten laten weghalen om de kans op borstkanker te verkleinen komt op mij een beetje overdreven over.
wat is trouwens de overlevings kans op borstkanker mits vroeg gedetecteerd? volgens mij is dat behoorlijk hoog...
en heeft ze nu borst implantaten of een platte borst?
ben benieuwd hoe accuraat die cijfers zijn maar goed stel dat dat klopt... wat is dan de procedure als ze het krijgt ? in het ergste geval (correct me if i am wrong) is het borsten laten weghalen. als je regelmatig controleert op knobbels in de borsten lijkt het mij dat ze niet meer of minder kans heeft dat ze het overleeft zonder verdere gevolgen...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 87% ben je toch al bijna zeker dat je het krijgt, en dan ben je echt wel verder van huis dan de ingreep die ze nu is ondergaan.
ja die ja typoquote:
IQ kan niet dalen.quote:
Ze slaapt nu wel een stuk beter nu haar kans op kanker van 87% naar 5% is gedaald.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe accuraat die cijfers zijn maar goed stel dat dat klopt... wat is dan de procedure als ze het krijgt ? in het ergste geval (correct me if i am wrong) is het borsten laten weghalen. als je regelmatig controleert op knobbels in de borsten lijkt het mij dat ze niet meer of minder kans heeft dat ze het overleeft zonder verdere gevolgen...
ik hou alles open ik ben verre van een dokter dus mocht ik ernaast zitten dat kan. ik vind het nogal ingrijpend om zo grof in te grijpen als preventieve maatregel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |