Ja het betaalt zich eindelijk uit, 0 vrije dagen nemen, veel overuren, heerlijk.quote:
Wat valt daar verkeerd aan uit te leggen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet weer verkeerd uitleggen als ik gewoon een opmerking maak.
Klinkt goed, even mijn broek uitdoen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het betaalt zich eindelijk uit, 0 vrije dagen nemen, veel overuren, heerlijk.
Ik klaagde helemaal niet man. Ik bedoelde gewoon: dat gaat vanzelf opgroeien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt daar verkeerd aan uit te leggen?
Hou maar aan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt goed, even mijn broek uitdoen.
Nou....ff denken..... nee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik klaagde helemaal niet man. Ik bedoelde gewoon: dat gaat vanzelf opgroeien.
Ja maar mijn streken zullen nooit meer veranderen. Weg met de gematigdheid. Als ik voor de IKEA in de wacht moet staan mogen jullie mij standrechtelijk een kogel geven.quote:
Ik ben iets wijzer dan toen ik 16 was. Maar naar Ikea gaan doe ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja maar mijn streken zullen nooit meer veranderen. Weg met de gematigdheid. Als ik voor de IKEA in de wacht moet staan mogen jullie mij standrechtelijk een kogel geven.
Ohja, even kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
TV / [RTL4] Buch in de bajes - seizoen 2 #5 snap er geen fuck van
Bring it on..... Dat zeiden ze al toen ik 20 was. Ga nu behoorlijk dik over de 40+quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Lekker rebels, maar ook voor jou breekt dat moment ooit aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |