dat waren toch vrij vlakke tijdritten in de Tour?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:24 schreef DeeBee het volgende:
En dan te bedenken dat Nibali vorig jaar in de Tour 3:38 en 2:07 verloor op Wiggo in tijdritten, een fitte Wiggo had hier 43:03 gereden denk...
Maar dat Evans over zijn top heen is lijkt me toch wel evident.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Evans was ziek in de Tour. Dat is toch geen vergelijking?
Hij doet het beter dan vooraf verwacht, maar ik vind het wel vreemd dat hij juist in deze klimtijdrit zoveel verliest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dat Evans over zijn top heen is lijkt me toch wel evident.
Tuurlijk, dus niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar het is wel dezelfde discipline.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat waren toch vrij vlakke tijdritten in de Tour?
Ik vind 'm toch wel verrassend goed. Cadel is een taaie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Maar dat Evans over zijn top heen is lijkt me toch wel evident.
Ik weet dat het wennen is, maar Sky heeft niet gewonnen hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:29 schreef Syntix het volgende:
Speciaal voor DeeBee
Sky![]()
gvd wat een helden zijn jullie
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:31 schreef Szura het volgende:
Hahahaha spuit ie de champagne in z'n eigen ogen
Tijd om de klimstats wat te optimaliseren naar de tegenwoordige situatie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef Spies het volgende:
Met Pro Cycling Manager won ik deze tijdrit met Gesink.
Na alles op 99 te zetten zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:36 schreef Spies het volgende:
Met Pro Cycling Manager won ik deze tijdrit met Gesink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |