Jezus..dan ben je hardleers. Weten we ook gelijk waarom hij zo goed reed in zijn eerste wedstrijd na maanden inactiviteit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:13 schreef TheArt het volgende:
Volgende nieuws: Di Luca schijnt positief getest te hebben
EPO is ondanks de test nog steeds niet makkelijk te vinden, zeker met microdoseringenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef Remzz het volgende:
Ik snap die hele gedachtegang niet, ik zou als wielrenner al geen neusdruppels durven in te doen, hoe kun je met je gezonde verstand in 2013 EPO gaan gebruiken en denken dat je er mee weg komt.
Met winterbanden moet dat wellicht kunnen...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef TheArt het volgende:
Situatie op de Tre Cime di Lavaredo, waar morgen de finish ligt:
[ afbeelding ]
twitter:s_kruijswijk twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 10:46:10Tried to catch The Killer in yesterday's TT, but he was far out of sight. Luckily somebody else caught him! #NoSense #UCI #GoodWork reageer retweet
Het enige positieve hieraan is dat hij gewoon in Italie vrij snel wordt opgepakt. Dopingcontrole werkt daar iig een stuk beter dan in Spanje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef DeeBee het volgende:
Hahahahaha, ik wilde gewoon niet geloven dat het waar was, wat een idioot...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |