En niet eens maskeermiddelen gebruikt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In vloeibare vorm ook oraal genomen
Zoals het op CN-forum ingedeeld is, leest het een stuk prettiger inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja klopt helemaal. Wat dat betreft is het wel handig hoe ze het op het cyclingnews forum geregeld hebben: doping-talk is verboden in de reguliere topics, maar er is wel een apart doping sub-forum voor de geïnteresseerden.
Je hebt wel een goed punt. Ik zal proberen mijn frustratie wat meer voor me te houden, wat erg lastig is als ik bijv. Majka zo bezig zie. Maar goed, misschien heeft hij gewoon heel veel progressie geboekt afgelopen winter. Het is tenslotte een jonge renner van de nieuwe generatie, bovendien in een brandschone ploeg.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat er tegenwoordig niemand meer beter als een ander mag zijn. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand in de Tour op de slotklim een halve minuut wegrijdt zonder een verzamelingsmileys, wat namedropping van een half dozijn dokters en wat andere "hilarische" opmerkingen, maakt niet uit of het dan Contador, Froome, Wiggins, Schleck, Rodriguez, Valverde, Pinot of Van Garderen is, want daar zal ook wel iets mis mee zijn. Laat staan wat er gebeurt als die renner niet in dit rijtje staat, dan is 't hek helemaal van de dam.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt wel een goed punt. Ik zal proberen mijn frustratie wat meer voor me te houden, wat erg lastig is als ik bijv. Majka zo bezig zie. Maar goed, misschien heeft hij gewoon heel veel progressie geboekt afgelopen winter. Het is tenslotte een jonge renner van de nieuwe generatie, bovendien in een brandschone ploeg.Sorry voor mijn sarcasme, doe ik het toch weer.
![]()
Daar worden er ook niet zoveel van geboren...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:41 schreef Ericr het volgende:
Wat ze ook bij Blanco doen, iets gaat er totaal mis bij de overgang van jonge veelbelovende renner naar een renner die structureel mee kan doen voor een top 10 klassering of zelfs podium in een grote ronde.
Podium niet nee maar ze hebben vier renner in hun stal die al minimaal 1 keer een top 10 klassering haalde in een grote ronde. Even LL Sanchez er buiten gelaten omdat hij niet uit eigen stal is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:48 schreef danos het volgende:
[..]
Daar worden er ook niet zoveel van geboren...
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:18:44Giro-organisatie is bezig met plan C. Ook reserverberg Passo Tonale ligt nu onder een dik pak sneeuw. #dithoudtnooitmeerop reageer retweet
twitter:EisengaL twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:38:20The AIGCP has just been informed by @giroditalia that todays stage in cancelled. The only right decision. We feel the pain of the fans reageer retweet
twitter:katushacycling twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:34:00The rumors say the stage today will be cancelled for the snow.. Stay tuned for more news.. #giro @giroditalia reageer retweet
En definitief:twitter:inrng twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:35:13Sounding more and more like today's #Giro stage will be frozen off. 170 cyclists in Ponte di Legno crossing their fingers reageer retweet
twitter:Movistar_Team twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:38:31Oficial: a causa de las condiciones climáticas adversas y la presencia de nieve sobre todo el recorrido, la 19ª etapa del #Giro es anulada. reageer retweet
twitter:PelotonWatch twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:43:58Fear not still Stage 3 of #BelgiumTour and #BayernRundfahrt as well as Boels Rental Hills Classic (Women's) and a few smaller races. reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:42 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer of zoals Wiebe Wieling het zou hebben gezegd: 'Als het niet kan, dan kan het niet'
Die kans lijkt me groot inderdaad, wel een enorm afgeplatte Giro zoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:56 schreef Marcoss het volgende:
Vrees trouwens dat het dan voor zaterdag niet veel beter wordt..
Met een beetje geluk had hij alleen zondag nog wat kilometers moeten fietsentwitter:BlancoCycling twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:59:33Blanco Update: @RGUpdate did not feel well during and after the time trial. In consultation with the medical staff he won't start anymore." reageer retweet
Nou ja, gezien zijn slechte rijden hoeven we niet bang te zijn dat hij uit de ronde verdwijnt omdat hij positief was. Dat is dan weer een voordeel.quote:
En niet zomaar rijdenquote:
Ja want Sylvain Georges reed zo goed als in het roze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nou ja, gezien zijn slechte rijden hoeven we niet bang te zijn dat hij uit de ronde verdwijnt omdat hij positief was. Dat is dan weer een voordeel.
quote:Giro-etappe vrijdag geannuleerd
De organisatie van de Giro d'Italia
heeft de 19e etappe geannuleerd.
Vanwege de slechte weersomstandigheden
is het niet verantwoord om de renners
op de fiets te laten stappen.De etappe
zou gaan van Ponte di Legno naar Val
Martello/Martelltal.Op een groot deel
van de route zijn de wegen besneeuwd.
De Giro wordt deze editie voortdurend
geteisterd door het belabberde weer.De
organisatie had eerder al besloten voor
vrijdag de befaamde bergpassen Gavia en
Stelvio uit het parcours te halen.
quote:Robert Gesink is zaterdag,als de Giro
wordt hervat,niet meer van de partij.De
kopman van Blanco voelde zich donderdag
na de tijdrit al niet lekker.In overleg
met de ploegarts heeft hij besloten de
Giro te verlaten.
Twee dagen achter elkaar tijdritten kijken vind ik toch wat minder leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef Ereinion het volgende:
Voor het eerst dat ik blij ben dat de Ronde van België op tv komt.
Einde carrière dus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:13 schreef TheArt het volgende:
Volgende nieuws: Di Luca schijnt positief getest te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |