mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
En al het gaat vriezen moet ik weer al m'n planten naar binnen gaan halen. Joepie
niks mis met wat regenquote:
Ja klopt. Ik las het net op teletekst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.
Laat ik ze mooi buiten staanquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mogelijk vorst aan de grond in het oosten...... begreep ik.
Vers gemaaid gras ookquote:
Er kan natuurlijk ook helemaal niks gemaaid worden met dit kutweer, behalve het gazonquote:
Hier wel, je ruikt het bosquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef alors het volgende:
[..]
Als het een tijd droog is geweest ja, nu niet meer.
Vers gezaagd houtquote:
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oke, dan zo: Mensen die veel regen zoals dit prefereren boven zon__
En dit dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?
Het kan me op het moment geen zak schelen, het interesseert me niets. Maar toch, als je je neus even buiten houdt![]()
Van die kleine dingetjes
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:44 schreef minthy het volgende:
Duizendmaal liever dit weer dan 25+ graden
"There is no such thing as bad weather, only inappropriate clothing."quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik prefereer op het moment helemaal niets, het komt zoals je het krijgt toch?
Het kan me op het moment geen zak schelen, het interesseert me niets. Maar toch, als je je neus even buiten houdt![]()
Van die kleine dingetjes
Wat een wijze uitspraak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:14 schreef henkde_j het volgende:
"Als het regent in mei, is april voorbij."
daardoor is het achter het huis op de spoordijk bijna Iers groen! Nu nog wat meer bloemen, want dat schiet totaal niet op door de lage temperaturen.quote:
Dit ja, must zap.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:32 schreef henkde_j het volgende:
Beter dan 'Ik vind je lekkah'. Maar het blijft een kutaccent en manier van zingen
Hier nu ook eindelijkquote:
De muziek is wel primaquote:
Het zou me nog lukken ookquote:
filmpje!quote:
is dat 19?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ehm.. WTF!?
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefje__19___.html
Ik wist dat deze vraag zou komen, maar dat kan ik niemand aandoen.quote:
Schijnbaar. Ik denk alleen dat het zo'n 20 jaar geleden is geweest.quote:
SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
Ehm.. WTF!?
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefje__19___.html
Gejat van Crowded Housequote:Op donderdag 23 mei 2013 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit weer doet me denken aan een regel van Blof: 4 seizoenen in 1 dag.
Net even doorgelezen, wát een flapdrol is het toch ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef alors het volgende:
[..]
SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjes
Ze heeft al een kind ook, op haar 13e zwanger
quote:
Dat is toch die chick van The Voice/Idols/Popstars?quote:
Volgens mij niet van the Voice of Hollandquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is toch die chick van The Voice/Idols/Popstars?
Nee volgens mij is ze van The Next Pop Talentquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is toch die chick van The Voice/Idols/Popstars?
Lees de titel van het YT filmpje eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wel van The Voice dus. En dat weten terwijl ik er nog nooit een minuut van heb gezien
*kruipt terug onder steen*quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lees de titel van het YT filmpje eens.
Bron: https://www.bof.nl/2013/0(...)-nieuwe-ambassadeur/quote:MEET MICHIEL: ONZE NIEUWE AMBASSADEUR!
Met trots kondigen we aan dat 3FM-dj Michiel Veenstra de eerste officiële ambassadeur wordt van Bits of Freedom. De Glazen Huis-bewoner zal als ambassadeur zijn stem lenen aan Bits of Freedom en onderwerpen als communicatievrijheid en privacy op de kaart zetten bij een groter publiek.
Michiel hoefde naar eigen zeggen geen twee keer na te denken toen we hem vroegen om onze ambassadeur te worden:
“Ik ben gek op internet, social media en nieuwe gadgets! Maar het mag duidelijk zijn dat we ons in toenemende mate moeten afvragen wat de schaduwkanten van deze nieuwe toepassingen zijn. Het is goed dat er een organisatie is als Bits of Freedom, die kritisch kijkt naar online ontwikkelingen en de gevolgen hiervan voor onze vrijheid.”
Als beroepsnerd is Michiel zeker niet onbekend met de onderwerpen van Bits of Freedom: voordat hij werd ontdekt als radiotalent werkte hij als webmaster bij de radio. Niet lang daarna begon hij als internetondernemer een eigen contentbedrijf. Maar 3FM-fans zullen Veenstra vooral kennen van zijn populaire blog over internet en technologie, dat hij al meer dan tien jaar bijhoudt.
De dj, die elke avond live op 3FM te horen is tijdens zijn 3 uur durende radioprogramma, is bovendien een van de eersten die begin jaren ’90 slaagden voor de opleiding Digitale Journalistiek in Utrecht. Een internetliefhebber van het eerste uur dus. Als Glazen Huis-bewoner weet Michiel bovendien maar al te goed hoe het voelt om 24/7 gevolgd te worden…
Michiel zal als ambassadeur aandacht besteden aan relevante onderwerpen in zijn programma en ook een rol spelen in de uitreiking van de Big Brother Awards dit jaar.
Bits of Freedom komt op voor de rechten van alle internetters. Dus het is voor ons belangrijk dat een zo groot mogelijk publiek kennis maakt met problemen rond online vrijheid en veiligheid. We zijn dan ook ontzettend blij met de steun van deze meervoudig meest invloedrijke Twitteraar!
En als ambassadeur mag het niets-te-verbergen-t-shirt dan niet in zijn collectie ontbreken natuurlijk…
Ik vrees van welquote:
Hahohiquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
haar album heet One Night In Paris
hihaho
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ey-met-een-hindernis
Zal ze dit wel gewaardeerd hebben?
Ja vooralquote:
BoF is een hele belangrijke groep. Er wordt te weinig naar geluisterd.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:52 schreef MarijeH het volgende:
Michiel Veenstra is ambassadeur geworden van Bits for freedom, een organisatie die de rechten van internetters verdedigd.
[..]
Bron: https://www.bof.nl/2013/0(...)-nieuwe-ambassadeur/
raar? Blijkbaar was hij geïnspireerd door al de dj's die artiesten datenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vooral. Had dit vrijdag niet eens meegekregen (ook niet in het topic). Vind het wel een beetje raar eigenlijk.
Volgens mij zijn ze allebei al bezet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
raar? Blijkbaar was hij geïnspireerd door al de dj's die artiesten daten
Ach, beetje dollen moet kunnenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:53 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)ey-met-een-hindernis
Zal ze dit wel gewaardeerd hebben?
Helaas zegt dat tegenwoordig niet meer zoveelquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei al bezet.
Ik wacht op een blurred lines cover inclusief geitquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de liefhebbers een nieuwe cover (nog zonder video en dus zonder Lara)
https://soundcloud.com/martin-luxen/silent-chaos-gutter-town
Niet slechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
bezet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze allebei al bezet.
Ik wacht op Lara. Want Laraquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Maak daar eens http van ipv httpsquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
De hont van Bassie en Adriaan?quote:
Jup, ik speel alles zelf inquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet slechtOokal zal ik je niet aanraden om je baan om te zeggen.
Maar je doet alles zelf? Want dan vind ik het extra knap.
Misschien, ooitquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik wacht op een blurred lines cover inclusief geit
Lara overtopt altijd allesquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lara zou het wel helemaal afmaken
Nope, de kat van SC. En vraag me niet waarom ik de naam van het beestje weet...quote:
Overigens is dit natuurlijk een saaie plaatquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet slechtOokal zal ik je niet aanraden om je baan om te zeggen.
Maar je doet alles zelf? Want dan vind ik het extra knap.
De tekst kwam hier ook door jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Overigens is dit natuurlijk een saaie plaatmaar ik heb een reden (voor mezelf) dat ik dat nummer cover, vandaar de keuze
Normaal ben ik toch meer van de meer uptempo dingen of de echte klassiekers van Johnny Cash
Sorry.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bezet?
dat vind ik altijd zo stom klinken, WC's zijn bezet.
Zal wel een streekdingetje zijn, ik zeg dat ook altijdquote:
Doe je alles zelf? Drums enzo ook?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef SilentChaos het volgende:
Dan trek ik mijn 'Sorry' in. Streektaalquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel een streekdingetje zijn, ik zeg dat ook altijd
Precies mien jong, niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn 'Sorry' in. Streektaal
Volgensmij ook hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeggen dat iemand bezet is toch dood normaal NL?
Ja maar drums doe ik thuis wel met een keyboardquote:
Winkels zijn hier ook los of dichtquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef henkde_j het volgende:
En een deur is los wanneer deze niet op slot is
Als de deur los is zou ik een timmerman bellen ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef henkde_j het volgende:
En een deur is los wanneer deze niet op slot is
Iddquote:
Dat vind ik, als snaredrummer, dan weer een kleine tegenvallerquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar drums doe ik thuis wel met een keyboard
Maar ik schrijf ze eerst helemaal uit (vooral die van Amy Winehouse was een tyfuswerk) en dan speel ik ze maat voor maat na op m'n keyboard
De rest zijn allemaal echte instrumenten overigens, alleen de drum komt uit m'n computer
Mijn buren nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik, als snaredrummer, dan weer een kleine tegenvaller
komt overal voorbij, maar ik vind het gewoon raar klinkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel een streekdingetje zijn, ik zeg dat ook altijd
ja maar het klinkt toch enorm stomquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeggen dat iemand bezet is toch dood normaal NL?
mijn broek is ook losquote:
Vind ik van niet. Ik zou niet weten wat ik er anders van moet maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar het klinkt toch enorm stom
Ik heb al niks te klagen over m'n buren eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht. Een betere: Buren hebben die er last van kunnen hebben
Geen idee, voor mij klinkt het aardig normaal eigenlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt overal voorbij, maar ik vind het gewoon raar klinken
Wat een subtiele uitnodigingquote:
wat is daar subtiel aan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, voor mij klinkt het aardig normaal eigenlijk
[..]
Wat een subtiele uitnodiging
Silent Chaos (ft. Mandy Ip) - You know I'm no good by Martin Luxenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb al niks te klagen over m'n buren eigenlijkDie vinden het allemaal wel tof... maar een drumstel is wel erg hard
Wou net zeggen, je moet een ervaren keienwerper zijn wil je die van jou uit jouw positie kunnen rakenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh wacht. Een betere: Buren hebben die er last van kunnen hebben
Je hebt me op FB, naam staat erbij... hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Silent Chaos (ft. Mandy Ip) - You know I'm no good by Martin LuxenKlinkt goed. Pics van die zangeres.
Nee, op Eurosport maar vanmiddag moest mijn moeder een debat kijken en heb ik dus niks gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kijk je geen Giro op de Belgische TV?
Luiheidquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt me op FB, naam staat erbij... hoe moeilijk kan het zijn
Kijk bij m'n vakantiefoto's, Kroatiëquote:
Dat is een TV-programma op Canvas/Sporza/Een en er komt elke dag in beeld te staan dat het wordt verplaatstquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, op Eurosport maar vanmiddag moest mijn moeder een debat kijken en heb ik dus niks gezien
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een TV-programma op Canvas/Sporza/Een en er komt elke dag in beeld te staan dat het wordt verplaatstIs bij de Tour ook volgens mij.
Ik zie meteen al twee foto's van jou waarbij je zo'n inzoomreeks a la FOK! van kan makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk bij m'n vakantiefoto's, Kroatiëstaat ze ook vaak genoeg tussen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie meteen al twee foto's van jou waarbij je zo'n inzoomreeks a la FOK! van kan maken
Trouwensquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie meteen al twee foto's van jou waarbij je zo'n inzoomreeks a la FOK! van kan maken
Ja die heb ik vier maanden geleden al gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Trouwens
Heb ik haar ook geleend
Bazenfoto op 2:12quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja die heb ik vier maanden geleden al gezien
Oh dat is je kadquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bazenfoto op 2:12
Lara vanaf 2:30 onderin rechts
En jij mist mijn counter sarcasmequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mop, je mist m'n vileine sarcasme
Dit ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En jij mist mijn counter sarcasme
Puntje om aan te werken...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En jij mist mijn counter sarcasme
quote:
Ik heb ze allemaal al gehoord, zit geen uitdaging meer in...quote:
Best aardig, ik heb besloten m'n schoolwerk weer even aan de kant te knikkeren. Dat verbetert m'n stemmingquote:
ja prachtig is datquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is een TV-programma op Canvas/Sporza/Een en er komt elke dag in beeld te staan dat het wordt verplaatstIs bij de Tour ook volgens mij.
ik weet niet welke uit het arsenaal puntjes-grappen ik nu moet makenquote:
Als puntje bij paaltje komt weet jij geen opmerking meer te makenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet welke uit het arsenaal puntjes-grappen ik nu moet maken
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt weet jij geen opmerking meer te maken.
Ik wil nergens een punt van maken hoor, maar de iets meer persoonlijke punten mogen via een meer persoonlijke wegquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet niet welke uit het arsenaal puntjes-grappen ik nu moet maken
En aan iemand vragen: "Waar kom jij weg?" is ook heel normaalquote:
Wer komst do wai? *fonetisch*quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En aan iemand vragen: "Waar kom jij weg?" is ook heel normaal
Ik ben geen Friesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Klopt!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En aan iemand vragen: "Waar kom jij weg?" is ook heel normaal
Afgewerkt zijn daarentegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!!![]()
Naar huis heen gaan is ook volstrekt normaal
Nu heb je ergens anders bruine plekken?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij had ik die avocado's met bruine plekken toch niet moeten eten
Lichte maagkrampenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nu heb je ergens anders bruine plekken?
Zie je nou wel, dat is gewoon een gek woord om te gebruikenquote:
Brabandersquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zie je nou wel, dat is gewoon een gek woord om te gebruiken
Bekant ken ik ook...quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Brabanders![]()
- Bekant
- Op de eieren gaan
- Smam Spap
Slof is toch gewoon Nederlands?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekant ken ik ook...
Ik ben nog steeds erg voorstander van op het woord slof op nationale schaal te introduceren!
Je weet wel sloffe koekjes.
Slof is toch normaal?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekant ken ik ook...
Ik ben nog steeds erg voorstander van op het woord slof op nationale schaal te introduceren!
Is dat geen algemene term voor zacht geworden koekjes dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bekant ken ik ook...
Wtf, nou, ik wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Slof schijnt dus geen woord te zijn wat elke nederlander gebruikt...
Ik wel hoor! En haat aan sloffe koekjesquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook mooi dat het woord precies zo klinkt als de betekenisquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Omgekeerde wereld dat jij ontopic bent en de rest niet. Waar gaat dit heen?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zit Roosmarijn zo ontzettend klaar te komen op die halfbakken dancemeuk?
Zelfs na 5 keer luisteren zal het afgezaagde meuk blijven.
Foeiquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje, ik heb vandaag gefaaldik heb bier op
IK SCHIET NU ECHT UIT MIJN SLOF!!!11quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een koekje ben je ook!!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IK SCHIET NU ECHT UIT MIJN SLOF!!!11
Zoek dekking!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IK SCHIET NU ECHT UIT MIJN SLOF!!!11
Oudbakken schijnbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar er ontbreekt toch iets in je wereld als je het woord slof niet gebruikt? Hoe noem je het dan? Zeg je dan: "Bah, deze koekjes zijn zacht, niet meer vers."? Dat dekt de lading toch niet?
Ik heb vriendinnen uit het Weste des lands, en dit noemen de koekjes gewoon zacht, oud of niet meer vers.quote:
Ja kap er maar gauw mee, je weet het nooit met die Sherlock functie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..][ afbeelding ].
[..]
Ik zal jou nooit iets verkeerds doen![]()
(oh nu slijm ik, dat mocht niet toch?
Ik noem het dan gewoon 'niet te vreten kutzooi'.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen uit het Weste des lands, en dit noemen de koekjes gewoon zacht, oud of niet meer vers.
Heb ook een vriendin uit West-Friesland en dit noemt het bol.
Dat zal me aan m'n reet roesten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja kap er maar gauw mee, je weet het nooit met die Sherlock functie.
* ieniminimuis gooit Pino naar de andere kant van het IJsselmeerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik noem het dan gewoon 'niet te vreten kutzooi'.
Baas! Ik heb gisteren een De Koninck opquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Wolfje, ik heb vandaag gefaaldik heb bier op
Fappend bier drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baas! Ik heb gisteren een De Koninck op
Was weer lekker
Ookal is het schijn-herfst ik zal godverdomme bier drinken. Tussen 4 muren. In het donker. Fappend.
Ik ben sprakeloos.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
Bier drinken tijdens seks(1 keer gedaan
)
Ah, daarom is m'n leven zo saai... Ik drink nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fappend bier drinken
Bier drinken onder de douche
)
Ik drink ook gewoon lekkere donkere bockbiertjes
Nog nooit zo snel een biertje weggetikt zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fappend bier drinken
Bier drinken onder de douche
)
Ik drink ook gewoon lekkere donkere bockbiertjes
Oke.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect-vertaler.php
Voor nog meer leuke dialect woorden en uitspraken
Wij hebben vanmiddag een half kratje Keizerskroon gekocht in de Campuswinkel en opgedronken toen we bezig waren met programmeren. Helaas niet koud dus ondertijd buiten in de regen gezet, kon ie afkoelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Baas! Ik heb gisteren een De Koninck op
Was weer lekker
Ookal is het schijn-herfst ik zal godverdomme bier drinken. Tussen 4 muren. In het donker. Fappend.
Dat moet een fleurige bedoeling zijn geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag een half kratje Keizerskroon gekocht in de Campuswinkel en opgedronken toen we bezig waren met programmeren. Helaas niet koud dus ondertijd buiten in de regen gezet, kon ie afkoelen
Vrouwen die niet drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, daarom is m'n leven zo saai... Ik drink niet
Zij dronk roséquote:
Dan maar een afknapper, ik heb er zo m'n legitieme redenen voor om het te hatenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die niet drinkeneen van mijn grootste afknappers
(roken is dan wel weer een + als je het een beetje sexy kan
)
Oh wat een bonte boel! Gingen jullie toen ook op een beschuit cummen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag een half kratje Keizerskroon gekocht in de Campuswinkel en opgedronken toen we bezig waren met programmeren. Helaas niet koud dus ondertijd buiten in de regen gezet, kon ie afkoelen
Nee dat deed een andere klas al.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh wat een bonte boel! Gingen jullie toen ook op een beschuit cummen?
Beter dan dat je teveel drinkt. Of wat je doet als je drinkt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay![]()
Krijg jij ook zoveel commentaar daarop?
Rook je wel? Net als Minthy?quote:
Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Yay![]()
Krijg jij ook zoveel commentaar daarop?
Nee, rokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rook je wel? Net als Minthy?
Man man.. als zij een sigaret in haar mond stopt
Dan die insinuatie van het "iets in je mond stoppen"... man man man...
Ik drink niet te veel en ik doe volkomen normaal als ik drink. Wat wil je nog meerquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan dat je teveel drinkt. Of wat je doet als je drinkt...
Iedereen moet het zelf wetenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.Ik snap echt niet dat men daar altijd over door moet zagen.
Wees gezegend met die gavequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik drink niet te veel en ik doe volkomen normaal als ik drink. Wat wil je nog meer
En de gezelligheid gaat toch wel omhoog, nog meer dan dat het sowieso al is (bij bijv muziek).
"de gezelligheid gaat omhoog"....quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik drink niet te veel en ik doe volkomen normaal als ik drink. Wat wil je nog meer
En de gezelligheid gaat toch wel omhoog, nog meer dan dat het sowieso al is (bij bijv muziek).
Drank ookquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit.
Kost tijd, duizenden euro's, en het is zonde van je lichaam.
Pure cokequote:
Het kost wel een hoop geld EN het is minstens net zo slecht voor je lichaam als rokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drank kost mij echt geen duizenden euro's hoor.
Ik word er flink losser van, dat is het enige dat ik weet. Er zit verslavingsproblematiek in mijn naaste familie, ik durf het niet eensquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan dat je teveel drinkt. Of wat je doet als je drinkt...
Bij jou wordt het langzamer gezellig als je drank op hebt? Oke dat kan natuurlijk, bij ons niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"de gezelligheid gaat omhoog"....
Met drank duurt dat vaak wat langer
Zet je Partytent maar op hoor Piño
Ik ben altijd gezelligquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij jou wordt het langzamer gezellig als je drank op hebt? Oke dat kan natuurlijk, bij ons niet.
Ik word er los van en loop al heel snel niet meer recht. En daardoor wordt mij al heel snel de drank weer afgepaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word er flink losser van, dat is het enige dat ik weet. Er zit verslavingsproblematiek in mijn naaste familie, ik durf het niet eens
Hoe weet jij dat nou?!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rook je wel? Net als Minthy?
Man man.. als zij een sigaret in haar mond stopt
Dan die insinuatie van het "iets in je mond stoppen"... man man man...
Die paar euro's per week dat ik aan bier besteed kan echt niet op tegen een x aantal pakjes sigaretten à 5/6/7 euro die er vaak per week doorgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het kost wel een hoop geld EN het is minstens net zo slecht voor je lichaam als roken
Lichaamsdelen in Pino z'n 'geval'?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben altijd gezellig
Mensen om me heen zijn altijd gezellig
Maar ik had het over lichaamsdelen in jouw geval
Lichaamsdelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben altijd gezellig
Mensen om me heen zijn altijd gezellig
Maar ik had het over lichaamsdelen in jouw geval
Preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.Ik snap echt niet dat men daar altijd over door moet zagen.
Nymfomaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LichaamsdelenDaar hadden we het helemaal niet over.
Verslaafde.
Die truuk ken ik nog niet. Die ga ik een keer uithalen. Scheelt me weer in de kostenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Wil je echt niet? Anders betaal ik wel joh!!"
Ik kan er ook een gruwelijke hekel aan hebben als anderen teveel gezopen hebben... Afgelopen zomer nog een knietje en een lel verkocht, handtastelijke mannenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word er los van en loop al heel snel niet meer recht. En daardoor wordt mij al heel snel de drank weer afgepakt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die truuk ken ik nog niet. Die ga ik een keer uithalen. Scheelt me weer in de kosten
Vrouwen die hun eigen drank moeten betalen snappen het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die truuk ken ik nog niet. Die ga ik een keer uithalen. Scheelt me weer in de kosten
"Ah joh, één biertje kan best als je nog moet rijden!!"quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
"Wil je echt niet? Anders betaal ik wel joh!!"
Ik snap het nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die hun eigen drank moeten betalen snappen het niet
Ik hou ook van een drankje, maar kan heel slecht tegen mensen die teveel gezopen hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er ook een gruwelijke hekel aan hebben als anderen teveel gezopen hebben... Afgelopen zomer nog een knietje en een lel verkocht, handtastelijke mannen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ah joh, één biertje kan best als je nog moet rijden!!"
Nee lul, echt niet.
1 slokje dan? Wat kan het kwaad?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee lul, echt niet.
Je geilt een vent een beetje op, hij koopt drank voor je, je gaat weg... klaarquote:
Iddquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee lul, echt niet.
Ik heb nog nooit een bruine kloppende sigaar van dichtbij gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij had het ooit eens over die bruine kloppende sigaar
Zo werkt dat dus niet onder die lompe Wageningse studenten...quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je geilt een vent een beetje op, hij koopt drank voor je, je gaat weg... klaar
Mij werd er eentje in januari 2012 aangeboden hij was gok ik een jaar of 70quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bruine kloppende sigaar van dichtbij gezien
Hij duurt langer dan 24 uur?quote:
Al nieuwe weekendplannen?quote:
Slaap lekker Muis!quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Slaap lekker allemaal en droom lief en zacht
Trustenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Slaap lekker allemaal en droom lief en zacht
quote:
quote:
WAT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |