abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126905851
quote:
Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.

Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.

Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
quote:
TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.

The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.

Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.

Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.

Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.

A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".

And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.

The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.

Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".

Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?

Update: Het zou gaan om een soldaat en de daders zouden hebben gezegd: 'We zijn het helemaal zat'. Zou kunnen gaan om wraak.
http://www.welingelichtek(...)klaarlichte-dag.html
Liveblog: http://www.bbc.co.uk/news/uk-22630304

donderdag 23 mei 2013 @ 15:26:54 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_126905904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je met deze boys de daders bedoelt: vragen wat ze willen is bepaald een gepasseerd station, denk je niet? Of snap je niet dat het afslachten van een onschuldige wandelaar de situatie grondig heeft veranderd?
Dat hangt er maar vanaf, hadden ze voor deze gewelddadige actie wél een luisterend oor voor ze? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:26:58 #3
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126905909
op facebook:

quote:
Everyone saying we should send the Woolwich Murderers "back where they came from": They are from London. I think prison's a better idea.
reset
pi_126905999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Toen waren die dudes al aan de macht...
En konden aan de macht blijven als ze maar vriendjes bleven met de VS. Alsof de familie Saud iets voorstelde zonder de VS...

quote:
Verder zeggen die plaatjes geen fuck. Kijk eens, ik heb zojuist een Israelisch-Palestijns complot ontdekt

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Toen complotteerden ze nog om vrede te bereiken, iets wat Netanyahu kwam verpesten.

Die plaatjes zeggen wel degelijk wat. Vrouwen erbij en meer fysiek contact dan alleen een hand geven betekenen in de diplomatie heel veel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_126906021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:26 schreef Individual het volgende:
op facebook:

[..]

Dat dacht ik ook toen een van de daders zei: 'In ons land moeten vrouwen hetzelfde aanschouwen'

Huh?
pi_126906246
Aan het begin van filmpje richt een van de daders zich op de camera (met telefoon gefilmpt) en legt uit waarom hij het deed:
http://www.youtube.com/ve(...)%3DVc62gkSN8W0#at=17
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:38:37 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_126906450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze, de Arabisch sprekende wereld.
Die dictators worden in het zadel gehouden door hun eigen geloofssysteem... en weet je, wat gebeurt er als ze een keer in opstand komen zoals 2 jaar geleden... het resultaat is van een nog grotere droefenis dan de situatie voor de opstand... En altijd en eeuwig is het de schuld van de VS en het Westen...
Is ook zo. Ze willen de status quo handhaven. Rust werkt het beste in zaken. Dus steunen ze dictators om de rust te behouden. Hetzelfde argument wat die dictators ook gebruiken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_126906542
quote:
Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie.
Huh :? :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_126906598
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:40 schreef DjinN het volgende:

[..]

Huh :? :')
Als een kip zonder kop.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:47:10 #11
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_126906854
Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu blablabla
Ik kom van het Nujij forum en ben hier nog niet zo bekend maar het valt me wel op dat hier behoorlijk om de hete brij heen wordt gedraaid. De islam heeft gewoon een groot mentaliteitsprobleem. We zien wereldwijd aanslagen en haat tegen andere volkeren en culturen. Noem mij maar eens een cultuur die niet te maken heeft gehad met islamitische terreur. Zelfs in Thailand hebben ze te maken met islamitische terreur (en daar heeft Bush helemaal niets mee te maken)

Het probleem heeft niets met Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu of wat dan ook te maken maar alles met de mentaliteit van de islam. Het probleem is gewoon het racistische karakter van een islam die dwangmatig op zoek is naar conflicten. En dan kan je met je politiek correcte kop allerlei drogredenen gaan bedenken en vooral maar weer het westen beschuldigen (linkse volkssport) maar we weten allemaal dat de bron van alle ellende een religie is die mensen kort houd en haat verspreid.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_126907111
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef Reconquista. het volgende:
Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu blablabla
Ik kom van het Nujij forum en ben hier nog niet zo bekend maar het valt me wel op dat hier behoorlijk om de hete brij heen wordt gedraaid. De islam heeft gewoon een groot mentaliteitsprobleem. We zien wereldwijd aanslagen en haat tegen andere volkeren en culturen. Noem mij maar eens een cultuur die niet te maken heeft gehad met islamitische terreur. Zelfs in Thailand hebben ze te maken met islamitische terreur (en daar heeft Bush helemaal niets mee te maken)

Het probleem heeft niets met Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu of wat dan ook te maken maar alles met de mentaliteit van de islam. Het probleem is gewoon het racistische karakter van een islam die dwangmatig op zoek is naar conflicten. En dan kan je met je politiek correcte kop allerlei drogredenen gaan bedenken en vooral maar weer het westen beschuldigen (linkse volkssport) maar we weten allemaal dat de bron van alle ellende een religie is die mensen kort houd en haat verspreid.
QFT :Y
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:56:31 #13
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126907332
Dit heeft toch geen klote met Islam te maken. Dit is gewoon iemand die te vaak op zijn hoofd is gevallen als baby en doordraait. Helaas zul je dit soort mongolen in alle soorten en maten blijven houden.
  Forum Admin donderdag 23 mei 2013 @ 15:58:52 #14
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_126907452
Is de man echt onthoofd, ja? :{
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:59:41 #15
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126907492
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef ShaoliN het volgende:
Dit heeft toch geen klote met Islam te maken. Dit is gewoon iemand die te vaak op zijn hoofd is gevallen als baby en doordraait. Helaas zul je dit soort mongolen in alle soorten en maten blijven houden.
Er staat ook niks over het doden van ongelovigen etc in de Koran. Islam is vrede.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_126907581
quote:
Hoe vaak moet je allah akbar roepen, wijzen op de koran, roepen dat je het in naam van de islam doet en dat het wraak is voor moslimdoden voordat het te maken heeft met de islam?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:03:07 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_126907661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hoe vaak moet je allah akbar roepen, wijzen op de koran, roepen dat je het in naam van de islam doet en dat het wraak is voor moslimdoden voordat het te maken heeft met de islam?
Nog vaker dan de daders deden, blijkbaar.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:03:45 #18
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126907685
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Die man is gek en misbruikt de Islam als motief. Die vader die zijn 2 zoontjes omzeep hielp gaf bureau jeugdzorg en zijn vrouw de schuld. Vrouwen en Jeugdzorg maar verbieden of Europa uitzetten?
pi_126907725
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Er staat ook niks over het doden van ongelovigen etc in de Koran. Islam is vrede.
Er staat niets onderschijnends in t.o.v. van de andere Abrahamistische geloven.
pi_126907773
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef ShaoliN het volgende:

Die man is gek en misbruikt de Islam als motief. Die vader die zijn 2 zoontjes omzeep hielp gaf bureau jeugdzorg en zijn vrouw de schuld. Vrouwen en Jeugdzorg maar verbieden of Europa uitzetten?
Schuld geven is iets anders dan iets UIT NAAM van iets doen. Je moet nu niet dingen gaan lopen verdraaien. Als ik het westen de schuld geef van doden in het Midden-Oosten en dat ik uit naam de islam jouw hoofd eraf hak, dan heeft het niks te maken met de islam? En wat als dit op verschillende plekken in de wereld gebeurt? Is het allemaal toeval?
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:06:26 #21
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_126907810
quote:
''Dit was niet gewoon een aanval op Groot-Brittannië en de Britse manier van leven; het was ook verraad aan de islam en de moslimgemeenschappen die ons land zo veel geven. Er is niets in de islam dat deze werkelijk verschrikkelijke daad
Cameron is zeker als baby vaak van de commode gevallen :')

Islam is geen *vrede* maar *onderwerping* :Y
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:07:15 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_126907840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Schuld geven is iets anders dan iets UIT NAAM van iets doen. Je moet nu niet dingen gaan lopen verdraaien. Als ik het westen de schuld geef van doden in het Midden-Oosten en dat ik uit naam de islam jouw hoofd eraf hak, dan heeft het niks te maken met de islam? En wat als dit op verschillende plekken in de wereld gebeurt? Is het allemaal toeval?
Ik vind dit iets anders dan georganiseerd terrorisme. Of hij het nou uit naam van, of als excuus gebruikt, die vent is knettergek. Hij had een ander excuus gevonden als de islam niet voorhanden was.
pi_126907877
quote:
2s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik vind dit iets anders dan georganiseerd terrorisme. Of hij het nou uit naam van, of als excuus gebruikt, die vent is knettergek. Hij had een ander excuus gevonden als de islam niet voorhanden was.
Eens.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126907931
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Jouw Telegraafclichés zijn hier anders al wel bekend.
Ja, als je denigrerend doet over feiten die je niet bevallen worden ze vanzelf minder waard.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef stalybridge het volgende:
Er staat niets onderschijnends in t.o.v. van de andere Abrahamistische geloven.
Natuurlijk wel. Een hele voor de hand liggende zelfs:
Jezus = Hippy
Mohammed = Arabische warlord

Hoe groter wil je het verschil hebben dan het verschil tussen Jezus met hippyshit als "Heb je vijanden lief" en Mohammed die complete stammen onthoofde?
pi_126908152
Poll: Ik vind dat Europa dicht moet voor Moslims - a la Japan
Ja
Nee
Ik ben meningloos ;(
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
POL / Europa dicht voor Moslims: regels a la Japan

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-05-2013 16:30:29 ]
pi_126908205
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hebben ze het uit naam gedaan dan? Dat 'Allahoe akbar' heb ik gehoord dat ze dat geroepen hebben. Maar uit naam van? Waar blijkt dat uit?

Ik vind de vergelijking met die vader overigens scheef.
pi_126908283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja
Nee
Ik ben meningloos ;(
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Flikker toch op met je zielige poll..... :')

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-05-2013 16:30:26 ]
pi_126908307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Flikker toch op met je zielige poll..... :')
relevant binnen dit topic. cross post heeft nu al 5 extra stemmen opgeleverd, 5 extra meningen. ^O^
pi_126908340
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

relevant binnen dit topic. cross post heeft nu al 5 extra stemmen opgeleverd, 5 extra meningen. ^O^
Naar mijn menings, is een mening niet serieus te nemen zonder goede onderbouwing. :P
I see peas of green, red roses too....
pi_126908366
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, als je denigrerend doet over feiten die je niet bevallen worden ze vanzelf minder waard.

[..]

Natuurlijk wel. Een hele voor de hand liggende zelfs:
Jezus = Hippy
Mohammed = Arabische warlord

Hoe groter wil je het verschil hebben dan het verschil tussen Jezus met hippyshit als "Heb je vijanden lief" en Mohammed die complete stammen onthoofde?
De bijbel bestaat uit iets meer dan het nieuwe testament. dit is selectief 'quoten'.
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:18:37 #31
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_126908376
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ja
Nee
Ik ben meningloos ;(
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Beetje simpel PVV-niveau niet? Kunnen we niet beter een soort Australisch puntensysteem er op nahouden? Wat kan je, wat hebben we nodig?
reset
pi_126908394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

Naar mijn menings, is een mening niet serieus te nemen zonder goede onderbouwing. :P
goed onderbouwd ^O^
pi_126908429
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

goed onderbouwd ^O^
:Y ;)
I see peas of green, red roses too....
pi_126908496
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef stalybridge het volgende:
De bijbel bestaat uit iets meer dan het nieuwe testament. dit is selectief 'quoten'.
Irrelevant. Het verschil tussen Jezus en Mohammed is een levensgroot verschil.

Als iemand beweert dat A en B gelijk zijn en ik wijs die persoon op een verschil tussen A en B boeien de rest van de overeenkomsten niet meer. Immers, A en B zijn NIET hetzelfde.
pi_126908498
quote:
Hoog gehalte "Iew moslim is eng" stemmers. :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126908511
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Hebben ze het uit naam gedaan dan? Dat 'Allahoe akbar' heb ik gehoord dat ze dat geroepen hebben. Maar uit naam van? Waar blijkt dat uit?

Ik vind de vergelijking met die vader overigens scheef.
Zucht, moet ik nu weer de links naar de filmpjes gaan zoeken? Kijk zelf even.
pi_126908533
quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

ik had eigenlijk verwacht dat er meer nee stemmers zouden zijn. verder wel stormloop pol :P
  donderdag 23 mei 2013 @ 16:24:09 #38
392000 Reconquista.
A Proud Infidel
pi_126908616
quote:
Het onderstaande is slechts een kleine greep. Heb ik een vraag voor jou. Hebben deze onderstaande daders met elkaar gemeen dat ze allemaal toevallig op hun hoofd zijn gevallen als baby of is de gemene deler dat ze allemaal een islamitische achtergrond hebben ???

Beslan, Londen (3keer), burgermeester van Parijs, Madrid, Kurt Westergaard, Malmö, 9/11,Lockerbie, Theo v Gogh, Toulouse Parijs: Acht bomaanslagen door Fouad Ali Saleh-groep
Een bomaanslag op station Saint-Michel - Notre-Dame door de islamitische GIA,
1995, 17 augustus - 17 gewonden bij een bomaanslag bij de Arc de Triomphe, Parijs.
1995, 6 oktober - Bomaanslag op het Parijse metrostation Blanche met 13 gewonden
Moskou, Volgodonsk, American Airlines-vlucht 63, Geplande aanslag op treinen in Keulen, Duitsland. Kofferbommen niet ontploft, Northwest Airlines-vlucht 253, Een aanslag in Luik eist zes doden: vijf op de Place Saint-Lambert plus de dader enz.
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_126908786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik had eigenlijk verwacht dat er meer nee stemmers zouden zijn. verder wel stormloop pol :P
Ik had niet anders verwacht dat er veel tegenstemmers waren. De meesten durven niet voor hun mening uit te komen want hun internetpoulariteit zou wel eens wat minder kunnen worden.

Maargoed, de islam is gewoon NIET compatibel met de westerse normen en waarden en dat schijnen veel mensen niet te kunnen accepteren.
pi_126908817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik had niet anders verwacht dat er veel tegenstemmers waren. De meesten durven niet voor hun mening uit te komen want hun internetpoulariteit zou wel eens wat minder kunnen worden.

Maargoed, de islam is gewoon NIET compatibel met de westerse normen en waarden en dat schijnen veel mensen niet te kunnen accepteren.
de pol is anoniem (in die zin dat andere gebruikers niet zien wat je gestemd hebt).
pi_126908941
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de pol is anoniem (in die zin dat andere gebruikers niet zien wat je gestemd hebt).
Dat bedoelde ik ook. Daarom had ik niet anders verwacht dat er meer weerstand tegen d e islam is dan je uit de reacties zou vermoeden.
pi_126908953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook. Daarom had ik niet anders verwacht dat er meer weerstand tegen d e islam is dan je uit de reacties zou vermoeden.
:@ ^O^
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 16:31:55 #43
8781 crew  Frutsel
pi_126908981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

aan ieder:
Laat de discussie dan ook daar waar de POL staat aub.
En niet blijven spammen, de link staat er nu al twee keer.
pi_126908997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Kom anders een dagje in Utrecht kijken, laat ik je vanalles zien waaruit blijkt dat je ongelijk hebt.
pi_126909031
eerste link mag weg hoor, de pol hier leek me dan wel weer interessant om de meningen van zoveel mogelijk fokkertjes te verzamelen ^O^ sorry voor de overlast :@
  Moderator donderdag 23 mei 2013 @ 16:33:23 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_126909047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Kom anders een dagje in Utrecht kijken, laat ik je vanalles zien waaruit blijkt dat je ongelijk hebt.
Stockholm schijnt ook gezellig te zijn. Vooral het nachtleven.

edit: zit in het verkeerde topic
pi_126909106
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stockholm schijnt ook gezellig te zijn. Vooral het nachtleven.
Badum tsj ?
pi_126909156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Irrelevant. Het verschil tussen Jezus en Mohammed is een levensgroot verschil.

Als iemand beweert dat A en B gelijk zijn en ik wijs die persoon op een verschil tussen A en B boeien de rest van de overeenkomsten niet meer. Immers, A en B zijn NIET hetzelfde.
Goede redenering, alleen beweerde ik niet dat Jesus en Mohammed gelijk zijn. Uit allemaal zijn haatvolle, wraakvolle en liefdevolle dingen te halen. Nu iets vredigs uit de Koran 'quoten' en daarnaast het uitmoorden van duizenden mensen door Mozes. Maakt de Koran nog niet beter dan de Bijbel of de Thora.
pi_126909218
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik wil hand in hand lopen, zeker als je een man bent, waar gaan we heen? Kanaleneiland?
pi_126909221
quote:
9s.gif Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Kan mijn eerdere post niet terugvinden
PC geOH can Cameron en Obama
quote:
„Dit was niet gewoon een aanval op Groot-Brittannië en de Britse manier van leven; het was ook verraad aan de islam en de moslimgemeenschappen die ons land zo veel geven.
Dit is 100% Islam
Islam is alleen vredig als we er allemaal aan ondergeschikt zijn
En zeggen dat dat niet zo is maakt het niet minder waar
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')