quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Dat hangt er maar vanaf, hadden ze voor deze gewelddadige actie wél een luisterend oor voor ze?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je met deze boys de daders bedoelt: vragen wat ze willen is bepaald een gepasseerd station, denk je niet? Of snap je niet dat het afslachten van een onschuldige wandelaar de situatie grondig heeft veranderd?
quote:Everyone saying we should send the Woolwich Murderers "back where they came from": They are from London. I think prison's a better idea.
En konden aan de macht blijven als ze maar vriendjes bleven met de VS. Alsof de familie Saud iets voorstelde zonder de VS...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Toen waren die dudes al aan de macht...
Toen complotteerden ze nog om vrede te bereiken, iets wat Netanyahu kwam verpesten.quote:Verder zeggen die plaatjes geen fuck. Kijk eens, ik heb zojuist een Israelisch-Palestijns complot ontdekt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook toen een van de daders zei: 'In ons land moeten vrouwen hetzelfde aanschouwen'quote:
Is ook zo. Ze willen de status quo handhaven. Rust werkt het beste in zaken. Dus steunen ze dictators om de rust te behouden. Hetzelfde argument wat die dictators ook gebruiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ze, de Arabisch sprekende wereld.
Die dictators worden in het zadel gehouden door hun eigen geloofssysteem... en weet je, wat gebeurt er als ze een keer in opstand komen zoals 2 jaar geleden... het resultaat is van een nog grotere droefenis dan de situatie voor de opstand... En altijd en eeuwig is het de schuld van de VS en het Westen...
Huhquote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie.
QFTquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef Reconquista. het volgende:
Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu blablabla
Ik kom van het Nujij forum en ben hier nog niet zo bekend maar het valt me wel op dat hier behoorlijk om de hete brij heen wordt gedraaid. De islam heeft gewoon een groot mentaliteitsprobleem. We zien wereldwijd aanslagen en haat tegen andere volkeren en culturen. Noem mij maar eens een cultuur die niet te maken heeft gehad met islamitische terreur. Zelfs in Thailand hebben ze te maken met islamitische terreur (en daar heeft Bush helemaal niets mee te maken)
Het probleem heeft niets met Bush, de koning van Saoedi-Arabië, CIA, Netanyahu of wat dan ook te maken maar alles met de mentaliteit van de islam. Het probleem is gewoon het racistische karakter van een islam die dwangmatig op zoek is naar conflicten. En dan kan je met je politiek correcte kop allerlei drogredenen gaan bedenken en vooral maar weer het westen beschuldigen (linkse volkssport) maar we weten allemaal dat de bron van alle ellende een religie is die mensen kort houd en haat verspreid.
Er staat ook niks over het doden van ongelovigen etc in de Koran. Islam is vrede.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef ShaoliN het volgende:
Dit heeft toch geen klote met Islam te maken. Dit is gewoon iemand die te vaak op zijn hoofd is gevallen als baby en doordraait. Helaas zul je dit soort mongolen in alle soorten en maten blijven houden.
Hoe vaak moet je allah akbar roepen, wijzen op de koran, roepen dat je het in naam van de islam doet en dat het wraak is voor moslimdoden voordat het te maken heeft met de islam?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef ShaoliN het volgende:
Dit heeft toch geen klote met Islam te maken. Dit is gewoon iemand die te vaak op zijn hoofd is gevallen als baby en doordraait. Helaas zul je dit soort mongolen in alle soorten en maten blijven houden.
Nog vaker dan de daders deden, blijkbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je allah akbar roepen, wijzen op de koran, roepen dat je het in naam van de islam doet en dat het wraak is voor moslimdoden voordat het te maken heeft met de islam?
Die man is gek en misbruikt de Islam als motief. Die vader die zijn 2 zoontjes omzeep hielp gaf bureau jeugdzorg en zijn vrouw de schuld. Vrouwen en Jeugdzorg maar verbieden of Europa uitzetten?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je allah akbar roepen, wijzen op de koran, roepen dat je het in naam van de islam doet en dat het wraak is voor moslimdoden voordat het te maken heeft met de islam?
Er staat niets onderschijnends in t.o.v. van de andere Abrahamistische geloven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er staat ook niks over het doden van ongelovigen etc in de Koran. Islam is vrede.
Schuld geven is iets anders dan iets UIT NAAM van iets doen. Je moet nu niet dingen gaan lopen verdraaien. Als ik het westen de schuld geef van doden in het Midden-Oosten en dat ik uit naam de islam jouw hoofd eraf hak, dan heeft het niks te maken met de islam? En wat als dit op verschillende plekken in de wereld gebeurt? Is het allemaal toeval?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:03 schreef ShaoliN het volgende:
Die man is gek en misbruikt de Islam als motief. Die vader die zijn 2 zoontjes omzeep hielp gaf bureau jeugdzorg en zijn vrouw de schuld. Vrouwen en Jeugdzorg maar verbieden of Europa uitzetten?
Cameron is zeker als baby vaak van de commode gevallenquote:''Dit was niet gewoon een aanval op Groot-Brittannië en de Britse manier van leven; het was ook verraad aan de islam en de moslimgemeenschappen die ons land zo veel geven. Er is niets in de islam dat deze werkelijk verschrikkelijke daad
Ik vind dit iets anders dan georganiseerd terrorisme. Of hij het nou uit naam van, of als excuus gebruikt, die vent is knettergek. Hij had een ander excuus gevonden als de islam niet voorhanden was.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schuld geven is iets anders dan iets UIT NAAM van iets doen. Je moet nu niet dingen gaan lopen verdraaien. Als ik het westen de schuld geef van doden in het Midden-Oosten en dat ik uit naam de islam jouw hoofd eraf hak, dan heeft het niks te maken met de islam? En wat als dit op verschillende plekken in de wereld gebeurt? Is het allemaal toeval?
Eens.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind dit iets anders dan georganiseerd terrorisme. Of hij het nou uit naam van, of als excuus gebruikt, die vent is knettergek. Hij had een ander excuus gevonden als de islam niet voorhanden was.
Ja, als je denigrerend doet over feiten die je niet bevallen worden ze vanzelf minder waard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Jouw Telegraafclichés zijn hier anders al wel bekend.
Natuurlijk wel. Een hele voor de hand liggende zelfs:quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:04 schreef stalybridge het volgende:
Er staat niets onderschijnends in t.o.v. van de andere Abrahamistische geloven.
Hebben ze het uit naam gedaan dan? Dat 'Allahoe akbar' heb ik gehoord dat ze dat geroepen hebben. Maar uit naam van? Waar blijkt dat uit?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schuld geven is iets anders dan iets UIT NAAM van iets doen. Je moet nu niet dingen gaan lopen verdraaien. Als ik het westen de schuld geef van doden in het Midden-Oosten en dat ik uit naam de islam jouw hoofd eraf hak, dan heeft het niks te maken met de islam? En wat als dit op verschillende plekken in de wereld gebeurt? Is het allemaal toeval?
Flikker toch op met je zielige poll.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Poll: Ik vind dat Europa dicht moet voor Moslims - a la Japan
• Ja
• Nee
• Ik ben meningloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
POL / Europa dicht voor Moslims: regels a la Japan
relevant binnen dit topic. cross post heeft nu al 5 extra stemmen opgeleverd, 5 extra meningen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Flikker toch op met je zielige poll.....
Naar mijn menings, is een mening niet serieus te nemen zonder goede onderbouwing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
relevant binnen dit topic. cross post heeft nu al 5 extra stemmen opgeleverd, 5 extra meningen.
De bijbel bestaat uit iets meer dan het nieuwe testament. dit is selectief 'quoten'.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:08 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, als je denigrerend doet over feiten die je niet bevallen worden ze vanzelf minder waard.
[..]
Natuurlijk wel. Een hele voor de hand liggende zelfs:
Jezus = Hippy
Mohammed = Arabische warlord
Hoe groter wil je het verschil hebben dan het verschil tussen Jezus met hippyshit als "Heb je vijanden lief" en Mohammed die complete stammen onthoofde?
Beetje simpel PVV-niveau niet? Kunnen we niet beter een soort Australisch puntensysteem er op nahouden? Wat kan je, wat hebben we nodig?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Poll: Ik vind dat Europa dicht moet voor Moslims - a la Japan
• Ja
• Nee
• Ik ben meningloos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
goed onderbouwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Naar mijn menings, is een mening niet serieus te nemen zonder goede onderbouwing.
Irrelevant. Het verschil tussen Jezus en Mohammed is een levensgroot verschil.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef stalybridge het volgende:
De bijbel bestaat uit iets meer dan het nieuwe testament. dit is selectief 'quoten'.
Hoog gehalte "Iew moslim is eng" stemmers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
inclusief pol
Zucht, moet ik nu weer de links naar de filmpjes gaan zoeken? Kijk zelf even.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:15 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Hebben ze het uit naam gedaan dan? Dat 'Allahoe akbar' heb ik gehoord dat ze dat geroepen hebben. Maar uit naam van? Waar blijkt dat uit?
Ik vind de vergelijking met die vader overigens scheef.
ik had eigenlijk verwacht dat er meer nee stemmers zouden zijn. verder wel stormloop polquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hoog gehalte "Iew moslim is eng" stemmers.
Het onderstaande is slechts een kleine greep. Heb ik een vraag voor jou. Hebben deze onderstaande daders met elkaar gemeen dat ze allemaal toevallig op hun hoofd zijn gevallen als baby of is de gemene deler dat ze allemaal een islamitische achtergrond hebben ???quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef ShaoliN het volgende:
Ik had niet anders verwacht dat er veel tegenstemmers waren. De meesten durven niet voor hun mening uit te komen want hun internetpoulariteit zou wel eens wat minder kunnen worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had eigenlijk verwacht dat er meer nee stemmers zouden zijn. verder wel stormloop pol
de pol is anoniem (in die zin dat andere gebruikers niet zien wat je gestemd hebt).quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht dat er veel tegenstemmers waren. De meesten durven niet voor hun mening uit te komen want hun internetpoulariteit zou wel eens wat minder kunnen worden.
Maargoed, de islam is gewoon NIET compatibel met de westerse normen en waarden en dat schijnen veel mensen niet te kunnen accepteren.
Dat bedoelde ik ook. Daarom had ik niet anders verwacht dat er meer weerstand tegen d e islam is dan je uit de reacties zou vermoeden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de pol is anoniem (in die zin dat andere gebruikers niet zien wat je gestemd hebt).
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook. Daarom had ik niet anders verwacht dat er meer weerstand tegen d e islam is dan je uit de reacties zou vermoeden.
aan ieder:quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de pol is anoniem (in die zin dat andere gebruikers niet zien wat je gestemd hebt).
Kom anders een dagje in Utrecht kijken, laat ik je vanalles zien waaruit blijkt dat je ongelijk hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht dat er veel tegenstemmers waren. De meesten durven niet voor hun mening uit te komen want hun internetpoulariteit zou wel eens wat minder kunnen worden.
Maargoed, de islam is gewoon NIET compatibel met de westerse normen en waarden en dat schijnen veel mensen niet te kunnen accepteren.
Stockholm schijnt ook gezellig te zijn. Vooral het nachtleven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom anders een dagje in Utrecht kijken, laat ik je vanalles zien waaruit blijkt dat je ongelijk hebt.
Badum tsj ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Stockholm schijnt ook gezellig te zijn. Vooral het nachtleven.
Goede redenering, alleen beweerde ik niet dat Jesus en Mohammed gelijk zijn. Uit allemaal zijn haatvolle, wraakvolle en liefdevolle dingen te halen. Nu iets vredigs uit de Koran 'quoten' en daarnaast het uitmoorden van duizenden mensen door Mozes. Maakt de Koran nog niet beter dan de Bijbel of de Thora.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Irrelevant. Het verschil tussen Jezus en Mohammed is een levensgroot verschil.
Als iemand beweert dat A en B gelijk zijn en ik wijs die persoon op een verschil tussen A en B boeien de rest van de overeenkomsten niet meer. Immers, A en B zijn NIET hetzelfde.
Ik wil hand in hand lopen, zeker als je een man bent, waar gaan we heen? Kanaleneiland?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom anders een dagje in Utrecht kijken, laat ik je vanalles zien waaruit blijkt dat je ongelijk hebt.
Kan mijn eerdere post niet terugvindenquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:21 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Hoog gehalte "Iew moslim is eng" stemmers.
Dit is 100% Islamquote:„Dit was niet gewoon een aanval op Groot-Brittannië en de Britse manier van leven; het was ook verraad aan de islam en de moslimgemeenschappen die ons land zo veel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |