beetje harde oplossing als je verder fijn woont.quote:
Ja, lekker ding, dat is nou net mijn grootste nachtmerrie!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hopelijk komen ze geen beslag leggen op jouw spullen en trappen ze je deur in als je niet thuis bent.
Er is niks om bij te werken aangezien de vorige bewoner geen vervolg adres heeft opgegeven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Caithlinn het volgende:
Wat raar dat ze hun administratie niet bijwerken. Ik heb van een oude huisgenoot ook zoiets gehad, alleen ging dat niet zo ver als jij nu zegt. Ik heb een van die aangetekende stukken (was een dagvaarding voor een rechtzaak) van de rechtbank aangenomen van de betreffende deurwaarder en de rechtbank gebeld. Ze hebben het gelijk aangepast en nooit meer wat van gehoord.
Het gaat nu vooral om enkele rechtbanken, die blijkbaar érg laks zijn in het checken van de actuele GBA-gegevens... Zelfs na een telefonisch contact, afgelopen winter. Ik weet het dan ook niet meer...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef zatoichi het volgende:
WTF, kun je die bedrijven geen brief sturen waarin je hen beschuldigd van huisvredebreuk of stalking? Wat een idioten...
Werkelijk, zelfs de rechtbank blijft doordrammen, maar ik vermoed dat de persoon voor wie het is meerdere veroordelingen op zijn naam heeft.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:22 schreef Caithlinn het volgende:
Wat raar dat ze hun administratie niet bijwerken. Ik heb van een oude huisgenoot ook zoiets gehad, alleen ging dat niet zo ver als jij nu zegt. Ik heb een van die aangetekende stukken (was een dagvaarding voor een rechtzaak) van de rechtbank aangenomen van de betreffende deurwaarder en de rechtbank gebeld. Ze hebben het gelijk aangepast en nooit meer wat van gehoord.
Dat was er van hem ook niet. Ze hadden 5 inactieve adressen van hem en mijn adres was het adres waar hij het laatst was ingeschreven.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er is niks om bij te werken aangezien de vorige bewoner geen vervolg adres heeft opgegeven.
Dan valt alles blijkbaar weer terug naar het laatst bekende adres.
Nou, ik heb inmiddels ernstige twijfels bij het controleren van de meest actuele GBA-gegevens door met name de rechtbanken...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef jatochneetoch het volgende:
Voor een huisinval wordt er eerst wel gekeken wie er op dat adres staat ingeschreven en niet waar die persoon het laatst ingeschreven was.
Dat zou nog een mogelijkheid zijn. Maar "het is niet mijn probleem"... Nee, maar ze maken het wel mijn probleem door hardnekkig niet de meest actuele GBA-gegevens te gebruiken. Dan ontdekken ze meteen dat ik hier al ruim een jaar woon en dat die vent al is uitgeschreven voor ik hier kwam wonen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:08 schreef zOuTzEePzOda het volgende:
Je kunt de post van die vorige bewoner(s) gewoon bij het postloket/postkantoor afbrengen en doorgeven dat je geen post meer van die persoon wilt ontvangen, de postcentrale regelt de rest wel voor je.
Zo kan het postloket als enige de verzending van post van de vorige bewoners(s) stopzetten naar jouw adres en vervolgens op onderzoek uit gaan, het is immers niet jouw probleem.
Ps: Dit hebben wij toen ook gedaan met de post van "onze" vorige bewoners, wij hadden er niet zo veel hinder van, maar post van een ander kun je sowieso niks mee voor jezelf, serieus, duurde een week tot twee weken en het was weer voor elkaar.
Natuurlijk heel veel succes dannn..
![]()
Knap onverstandig om een misdrijf (!) te plegen...quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef dolcefarniente het volgende:
En tot eind vorig jaar maakte ik de post dan maar open
Je kan nog een aangetekende brief overwegen. Daar kan je je dan een volgende keer ook op beroepen. Zijn wel weer wat kosten die je moet maken maar als het daarna afgelopen is dat het wel waard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Werkelijk, zelfs de rechtbank blijft doordrammen, maar ik vermoed dat de persoon voor wie het is meerdere veroordelingen op zijn naam heeft.
Ik loop werkelijk tegen een muur van bureaucratie aan. Hoe vaak moet ik alles nog doorgeven, inclusief de namen van de mensen van het GBA die me persoonlijk hebben verzekerd dat die vent exit is, plus de namen van de mensen van de woningbouwvereniging? Wanneer houdt het op?
Blijkbaar niet... Ik heb de namen van de mensen van het GBA die van alles op de hoogte zijn (het voordeel van een dorpquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Deetch het volgende:
Misschien kan de gemeente of de politie nog helpen?
Precies. Dat zegt de gemeente ook.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:23 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er is niks om bij te werken aangezien de vorige bewoner geen vervolg adres heeft opgegeven.
Dan valt alles blijkbaar weer terug naar het laatst bekende adres.
Dan stuur je het toch door naar zijn advocaat? Aangezien hij kennelijk wel nog contact met die josti heeftquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:29 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Dat zou nog een mogelijkheid zijn. Maar "het is niet mijn probleem"... Nee, maar ze maken het wel mijn probleem door hardnekkig niet de meest actuele GBA-gegevens te gebruiken. Dan ontdekken ze meteen dat ik hier al ruim een jaar woon en dat die vent al is uitgeschreven voor ik hier kwam wonen.
En daar wringt het. Zelfs na bellen (met duizend excuses) en schrijven (waar ik nooit meer een reactie op krijg).
En tot eind vorig jaar maakte ik de post dan maar open, om gericht contact op te kunnen nemen, maar sinds ik ben nogal intimiderendben bedreigd
door zijn advocaat met aangifte (hij blijkt nog gelijk te hebben ook...
) doe ik dat ook maar niet meer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |