Ik denk inderdaad dat dat Frank Groothof is.quote:
Bart van Leeuwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:52 schreef Tokay het volgende:
Meneer 15 is een disc jockey, van Veronica dacht ik. Maar hoe heette 'ie nou toch .....
Juist!!quote:
quote:
helemaal!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:20 schreef MadMaster het volgende:
Twijfel bij meneer 4, maar is dat dan Tweede kamer voorzitter Dick Dolman?
Had Heinze Bakker nog als alternatief...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
helemaal!
nu zoeken we nog maar 2 acterende plaatjes. (die blijven meestal het langst staan)
Ah, die van de Heinze Bakker Selectiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had Heinze Bakker nog als alternatief...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ook bekend vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Via Zeg Eens Aaaa en Laat Maar Zitten bij Bert Botterman als zijnde meneer 2 uitgekomen...
Je kan je onsterfelijk maken door de laatste nog onbekende dame bij naam te noemen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef tong80 het volgende:
Ik eis in het vervolg een PM of maak er een reeks van.
Ik dacht eerst ook aan Pauline Huizinga.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan je onsterfelijk maken door de laatste nog onbekende dame bij naam te noemen...
Sorry tong, er komt geen vervolg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef tong80 het volgende:
Wat jammerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry tong, er komt geen vervolg.
Iig niet meer met Nederlanders uit de 80s.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iig niet meer met Nederlanders uit de 80s.
Misschien wellicht met buitenlanders. Of 90s nederlanders. Als ik zin heb.
Als jij nou ff 11 raadt, wil ik erover nadenken.quote:
Link stond in topic van vorige deel, zo kwam ik er ook achter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:05 schreef tong80 het volgende:
het zou wel tof zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iig niet meer met Nederlanders uit de 80s.
Misschien wellicht met buitenlanders. Of 90s nederlanders. Als ik zin heb.
Alsof ik mijn 80 topics per dag kan bijhouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Link stond in topic van vorige deel, zo kwam ik er ook achter.
Ja, idd!quote:
Mevrouw nummer 11 speelde in de serie waar Rijk de Gooyer een chagrijnige vent speelde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:23 schreef rubbereend het volgende:
11 komt me echt enorm bekend voor, zo frustrerend dit
MLN / In Voor- & Tegenspoedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mevrouw nummer 11 speelde in de serie waar Rijk de Gooyer een chagrijnige vent speelde.
Naam van de serie en de naam van mevrouw kan ik me niet herinneren.
Haar naam zegt me nog steeds niets.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
MLN / In Voor- & Tegenspoed
Moniek Kramer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |