Ene kant wel logisch, als je thuiszit hebben ze niks aan je en kost je alleen maar geld.quote:
Jammer om te horen Erwin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TC kwam op bezoek in huis om slechte nieuws te brengen. Ik verwijt hem niks.
En daarvoor heb je jarenlang je land gediend. dat vreet aan me.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ene kant wel logisch, als je thuiszit hebben ze niks aan je en kost je alleen maar geld.
Maar... wel balen dat je je zo hard hebt ingezet afgelopen jaar en mogelijk daardoor nu ziek thuis zit ja!
Uiteraardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer om te horen Erwin.
Wel netjes dat hij thuis langs kwam en het niet telefonisch afgehandeld heeft.
Je blijft wel buurten hier in het topic?
We hebben nog net geen Amerikaanse toestanden dat je compleet afgedankt op straat belandt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En daarvoor heb je jarenlang je land gediend. dat vreet aan me.
Gezelligquote:
:-(quote:
Knap zeg dat ze dat doen! Sportief hoor! Ik wil ook wel een stukje fietsen, maar niet zo ver!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen vroeg![]()
Moest om half 7 bij mijn ouders zijn om mijn vader en oom uit te zwaaien....
Die gaan 5 weken fietsen, noordzee route volgens mij.....richting de noordkaap.
ongeveer 3000 km.
Maar goed om kwart over 6 waren we er, met 20 minuutjes rijden vanaf ons huis....
Erwin wat is dat ontzettend balen voor je zeg! Je hebt je altijd voor de volle 100% ingezet (en misschien wel meer) en dan word je afgedankt. Misschien wel logisch, maar toch wel heel erg zuur voor je!quote:
Even proberen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:35 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Stender lemon en lime is ook lekker.....
Potvurquote:
Meeëensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer om te horen Erwin.
Wel netjes dat hij thuis langs kwam en het niet telefonisch afgehandeld heeft.
Je blijft wel buurten hier in het topic?
Werd er nog een reden genoemd voor het ontslag? Er bestaat toch zoiets als een opzegverbod tijdens ziekte? Of had je toevallig net de pech dat je contract afliep?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
TC kwam op bezoek in huis om slechte nieuws te brengen. Ik verwijt hem niks.
Niet te vroeg juichen: Het is niet "zonder meer" een reden tot ontslag, want het hangt er van af waarom je het niet wil dragen. Als je allergisch bent voor polyester en er uitslag van krijgt,of als je zo morbide obese bent dat je zelfs in maat XXL er uit ziet als een blauw/oranje rollade, dan is dat een legitieme reden. Als je er gewoon geen zin in hebt, niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:08 schreef ophaling10 het volgende:
dit kwam ik net tegen dus allemaal massaal niet aantrekken
http://www.rechtblog.nl/2(...)-reden-voor-ontslag/
Geen idee, kan ook goed een lokaal iets zijn. Er is (vooralsnog) geen extra inzet van personeel op de planning gezet bij ons iig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Donderdag zal het megadruk worden volgens de TC. Daarom gaat hij wat van donderdag naar vrijdag verschuiven. Wij voorbereiders moeten (mogen) vrijdag ook aan de bak. Weet iemand waarmee het donderdag dan zo druk zal worden, speciale mailings of zo?
Bij ons ook niet, maar in ons geval zegt dat ook niks, want we hebben gewoon geen extra personeelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef lololo het volgende:
[..]
Geen idee, kan ook goed een lokaal iets zijn. Er is (vooralsnog) geen extra inzet van personeel op de planning gezet bij ons iig.
Wat ik gehoord heb iig de Nuon Kwartaalgids en de Kampioen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:57 schreef KatrienDuck het volgende:
Donderdag zal het megadruk worden volgens de TC. Daarom gaat hij wat van donderdag naar vrijdag verschuiven. Wij voorbereiders moeten (mogen) vrijdag ook aan de bak. Weet iemand waarmee het donderdag dan zo druk zal worden, speciale mailings of zo?
Goh, alweer de Kampioen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat ik gehoord heb iig de Nuon Kwartaalgids en de Kampioen.
Dit dacht ik vandaag met ALWEEER H&M boekjes. Sowieso elk seizoen een dikke gids, of soms 2. En dan nog allemaal losse 'update' boekjes, die lijken echt steeds vaker te komen. Ziggo en KPN kunnen er ook wat van met hun spamquote:
Hier zetten ze het doorgaans niet eens in als ze het wél hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Bij ons ook niet, maar in ons geval zegt dat ook niks, want we hebben gewoon geen extra personeelEn aan verschuiven naar een andere dag doet onze TC niet, dus ik ben benieuwd of het hier donderdag ook druk gaat worden dan.
het zal voor niemand van de medecollega s de reden van geen zin zijn,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen: Het is niet "zonder meer" een reden tot ontslag, want het hangt er van af waarom je het niet wil dragen. Als je allergisch bent voor polyester en er uitslag van krijgt,of als je zo morbide obese bent dat je zelfs in maat XXL er uit ziet als een blauw/oranje rollade, dan is dat een legitieme reden. Als je er gewoon geen zin in hebt, niet.
Leuk bedacht, maar wie gaat dat betalen? Dan moeten ze de belastingen zoveel verhogen dat er uiteindelijk van dat basisinkomen weinig overblijft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef ophaling10 het volgende:
wel iets voor hier:
http://www.nieuwsblad.be/(...)6&fb_ref=fb-activity
Het leidt alleen maar tot hyperinflatie. Mensen kunnen de huur toch wel betalen, dus gaat de huur omhoog bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar wie gaat dat betalen? Dan moeten ze de belastingen zoveel verhogen dat er uiteindelijk van dat basisinkomen weinig overblijft.
Op zich vind ik het idee van een gegarandeerd minimuminkomen niet slecht, maar EUR 2000 is wel erg veel. (En EUR 800 voor een kind). Ik denk dat veel mensen dan nog weinig zin hebben om te gaan werken, want van EUR 2000 per maand kan je als alleenstaande best aardig leven.
Net de pech dat m'n contract afliep.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Werd er nog een reden genoemd voor het ontslag? Er bestaat toch zoiets als een opzegverbod tijdens ziekte? Of had je toevallig net de pech dat je contract afliep?
Mogguh. Je bent er wel heel vroeg bij vandaag.quote:
heh, toch vrij. M'n baan kwijt, dus kan me niks meer schelen.quote:
Even een dipje moet kunnen tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 05:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
heh, toch vrij. M'n baan kwijt, dus kan me niks meer schelen.
Straks weer naar ziekenhuis voor onderzoek... pffff
Dank je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 05:49 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Even een dipje moet kunnen toch*proost*
Succes met het onderzoek
quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:10 schreef Selestha het volgende:
Een ding dat PostNL goed doet, jullie hebben altijd je loon op tijd..
Ik wacht al een week
Oh hee ik heb nog niet doorgelezen.. Wat balen Erwin!quote:
UWV hep nog wel een baan voor me, bij PostNL.quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:12 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh hee ik heb nog niet doorgelezen.. Wat balen Erwin!Ik zou zeggen, solliciteer niet bij mijn bedrijf
Hahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
UWV hep nog wel een baan voor me, bij PostNL.
Dat zou hilarisch zijn
Bij Sanddquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:13 schreef Selestha het volgende:
[..]
HahahaKan maar zo.. Of voor hetzelfde geld zit je opeens bij Sandd.. In deze tijden kan je alles verwachten.
Ja zal voorlopig ook wel zo zijn.....hoewel ik wel iets langer had mogen blijven liggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 05:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mogguh. Je bent er wel heel vroeg bij vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |