quote:
quote:
quote:
he jammer dan kan ik nietquote:
he jammer zeg...quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
he jammer dan kan ik niet
jij wilt op n andere manier komen soppen en daar word t viezer van ipv schonerquote:
jep sorry... maar je mag ook zonder meet langs komen hoor... als je ff berichtje doet van te voren zodat ik ook daadwerkelijk thuis ben..quote:
die is afgelastquote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat kunnen we zaterdag aanschuiven voor de barbecue?.
O, dan kan ik dus wel thuisblijvenquote:Op maandag 2 september 2013 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is afgelast![]()
wok kan even geen hout zagen voor de bbq
ik weet niet of het niet door gaat hoorquote:Op maandag 2 september 2013 18:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan kan ik dus wel thuisblijven.
Typisch, zo'n KSC-meet.
Tja, ik heb genoeg voorstellen gedaan daarna. Nu mag iemand anders het proberenquote:Op maandag 2 september 2013 18:15 schreef Miniem het volgende:
De laatste ksc meet was eind januari alweer
eerst verhuizen en dan bbq, gaat nog steeds door.quote:Op maandag 2 september 2013 18:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet niet of het niet door gaat hoor![]()
weet alleen dat wok zijn duim in de weg zat toen ie met de cirkelzaag aan de gang was
dit weekend oververhuizen dusquote:Op woensdag 4 september 2013 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst verhuizen en dan bbq, gaat nog steeds door.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dit weekend oververhuizen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik was er nietquote:Op maandag 2 september 2013 18:15 schreef Miniem het volgende:
De laatste ksc meet was eind januari alweer
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]kom je ook zondag
eerst even kijken hoe laat ik maandag moet beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |