Logischquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben al te lang mijn huisje uit.. ik wil er gewoon weer lekker in
Dit festival?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef DaMart het volgende:
*schop*
Is er nog animo voor een meet bij mij op zaterdag 17 augustus, met eventueel uitstapje naar muziekfestival in Haarlem of niet?
Dat festival bedoel ik jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit festival?
http://www.haarlemjazzandmore.nl/
Ik heb denk ik wel animo![]()
Die dag moet ik denk ik overslaan...quote:
Zo'n beetje heel de maand heb ik weinig tot niets te doen, maar die dag verjaart mijn moederquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef DaMart het volgende:
*schop*
Is er nog animo voor een meet bij mij op zaterdag 17 augustus, met eventueel uitstapje naar muziekfestival in Haarlem of niet?
en 7 september?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Zo'n beetje heel de maand heb ik weinig tot niets te doen, maar die dag verjaart mijn moeder
helaas, dan lig ik geheid nog te bekomen van jetlag en andere na-vakantie-soresquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef DaMart het volgende:
*schop*
de ksc vloek voor de meets is weer terugquote:
Nou ja, ik geef het op hoor. Als iemand nog wat wil, dan regelen ze het zelf maar, ik heb nu genoeg voorstellen gedaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de ksc vloek voor de meets is weer terug
er kan nooit gezegd worden dat je niet met voldoende ideeën en inzet bent gekomenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik geef het op hoor. Als iemand nog wat wil, dan regelen ze het zelf maar, ik heb nu genoeg voorstellen gedaan.
PSV moest thuis, had ik eerder nog niet op gelet, anders was ik wel geweest.quote:
ik heb 2 bbq'squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:52 schreef Toekito het volgende:
Is wok al voorbereid op 3 vreetbuilen?
dan moet ik werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 bbq's
ik reken op jullie de 7de
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 bbq's
ik reken op jullie de 7de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |