quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Ik kende een gast kwam uit Rwanda . zijn ouders zijn voor zijn ogen kapot gesneden. Die man was nooit helemaal toppie. Vroeg me altijd af of het wel verstandig was om hem los te laten rond lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de mensen die hier asiel aanvragen, daar juist vaak de aanstichters zijn van het geweld.
Het Engelse urgent is iets anders dan het Nederlandse.quote:
Geweld plegen met een politieke of religieuze reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een "terroristische aanslag"? Welke definitie geef jij daaraan?
Dat laatste weten we na vandaag ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Individual het volgende:
Dat is een paar km van mij vandaan. Ik ken het gebied goed. Het is een niet zo'n goede buurt.
Wow, das snel, gracias.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef El_Matador het volgende:
Sp3c, tussen je drukke wegjoriswerkzaamheden door?
Niks. Maar kennelijk is voor veel mensen "een beetje BOOS is het rond schreeuwen"genoeg. Of naar de Schilderswijk gaan en niet eens met bewoners praten. Want "hoe knap dat hij dat toch maar doet".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doet hij er precies tegen buiten een beetje in het rond schreeuwen?
Maar wel (media)aandacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is in ieder geval om een politiek punt te maken.
Maar waarom door iemand te vermoorden? Je kunt ook op heel vreedzame manieren een punt hebben. Hier zul je geen bewondering door krijgen.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=urgent&lang=nnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Engelse urgent is iets anders dan het Nederlandse.
Urgent in deze context is volkomen misplaatst.
"Breaking" of "vers van de pers" of "actueel" ofzo. Urgent is dikke onzin.
Daar begon het niet, maar het was daar wel een puinhoop met de rellen. Een pub waar ik vaak heenging is volledig afgebrand toen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef sonnyspek het volgende:
In dezelfde buurt begonnen volgens mij die rellen in 2011.
Denk dat ze vanuit hun eigen omgeving alleen zien dat als er een punt gemaakt moest worden zij dan plat werden gegooid door ons. En ook zo reageren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar waarom door iemand te vermoorden? Je kunt ook op heel vreedzame manieren een punt hebben. Hier zul je geen bewondering door krijgen.
Omdat er op vreedzame manieren vaak nauwelijks tot geen aandacht aan besteed wordtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
breed publiek krijgtie welquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hou refereert aan zijn 'vaderland'. Klinkt dan ook als een oprecht trauma, dus ik denk dat hij niet veel van vrede wilt weten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |