CPH is de luchthavencode van Copenhagen Airport. En PEK van Beijing.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Painore het volgende:
[..]
Mijn pakket ligt ook in CPH, ben er alleen niet zeker van of het Copenhagen is of dat de Chinezen weer wat dingen door elkaar halen..
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]
Fijn te lezen dat mn belastingcenten weer goed besteed worden![]()
Ik pink een welgemeend traantje weg om zo gruwelijk veel verantwoordelijkheidsgevoel!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Hihi betaal het later als ik oud en wijs ben allemaal netjes terugIk besteed het tenminste nuttig aan Chinese dingen waar ik over een tijdje niet meer naar om kijk
Ze hebben het al zo zwaar... Moet de Chinese economie natuurlijk wel hoogst persoonlijk stimuleren net als zij dat doen met babymelkpoeder bij ons
Hoe kom jij bij Noorwegen dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:35 schreef sb.kim87 het volgende:
Is het tegenwoordig normaal dat de post van China Airmail een omweg maken via Noorwegen?![]()
[ afbeelding ]
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
3400mAh Pana's van fasttech komen eraan![]()
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
Nu heb ik een goed excuus om een dikke lamp te halen![]()
Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef FreaZ het volgende:
Ik ben opzoek naar een 2,5 HDD usb 3.0 behuizing. Iemand daar ervaring mee?
http://www.ebay.com/itm/U(...)&hash=item43b4423de5
www.ebay.com/itm/2-5-Inch(...)&hash=item1e731c1dea
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
Waarom de 3400 gekocht? Omdat dit de hoogste is en voor minder kom ik mijn bed niet uit![]()
[ afbeelding ]
18650B wat is die B?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:20 schreef monkeybrain het volgende:
[ afbeelding ]
De B van Bruutquote:
Ik zit aan een fenix tk75 te denken, bij banggood een stuk goedkoper dan in Nederland. 3 xml-u2 met 4 18650quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
Zijn wel 'plat'kopjes. Die heb ik nog nooit gehad. Ben benieuwd of het ook wat is.En naar welke lamp je ze laat poweren dan. Minstens 10 BINs toch zeker?
Bovenste 4?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:04 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Van de bovenste vier, welke heb je besteld?
[..]
Oeps, was linkje vergeten....quote:
Ik gok de protected met de meeste reviews:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650
Dat vroeg ik me ook al af; dingetje kost maar 15,-quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:18 schreef bobbernaut het volgende:
http://m.action.nl/produc(...)68/favoritelistid/44
Denken jullie dat er hier voor genoeg spare parts zijn?
Op de zijkant staat "Aero-G", eve zoeken
Ik heb nog even die reviews op ebay doorgenomen en daar klagen toch een behoorlijk aantal mensen dat usb 3.0 snelheden niet worden gehaald etc.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 04:14 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde deze toen wel: http://www.wholecheap.com(...)losure-1000gb-silver , maar die hebben ze niet meer.Moet eigenlijk ook altijd nog eentje hebben. ShuoLe-serie lijkt me ook wel wat: http://chinaprices.us?q=usb%203.0%202.5&from=15.80 .
Heb je er ook een paar foto's vanquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Bill_E het volgende:
Vandaag deze gekocht
http://www.kruidvat.nl/do(...)boardcamera&token=-1
In china zag ik hem niet zo goedkoop
Die van $18,62, want deze is inderdaad protected. BLF code erbij voor 5% korting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:44 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Oeps, was linkje vergeten....
Ik bedoelde welke van de bovenste vier van deze: https://www.fasttech.com/search?Panasonic%203400%2018650
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je er ook een paar foto's van. ben benieuwd welke versie het uiteindelijk is
(heeft hij HDMI?)
Lees de op eens...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:05 schreef lokpokken het volgende:
Wat bedoelen ze trouwens hiermee : Arrival at inward office of exchange
quote:Introducing the latest offerings from Vsonic- the VSD1! The Vsonic CEO claims that this is the most valued for money IEM they had produced! Indeed, it is sounds very close to the famed GR07 but at a almost 1/3 of the price. We are having an introductory special at SGD45 for the weekend! http://tinyurl.com/vsdone
quote:Lend Me UR Ears Eilon Shimko this is kinda a tough question to answer because their sound signature is rather different. The VSD1 is quite similiar to the GR07 sound with a more emphasis on bass. On the hand, i feel that the GR06 has a more emphasis on the mids and harder hitting bass. But as someone who prefers a more balanced presentation, I would prefer the VSD1 over the GR06. In terms of technical quality, I feel that both are quite comparable. I hope this helps!
7 uur geleden · Vind ik leuk · 1
Lend Me UR Ears Zaven Ahmed R02 Silver is a tad more forward sounding. R02 has a slightly less bass quantity compared to the VSd1 but abit more punch . But this does not mean that the VSD1 is a bass monster in any case.
7 uur geleden · Vind ik leuk
Die dingen blijven nooit goed in mijn oren zitten... Ik snap niet dat ze zo populair zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:23 schreef shiznuts het volgende:
Voor de audioliefhebbers... Vandaag en dit weekend geldig!
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
~ http://www.lendmeurears.com/product_info.php?products_id=75
Je geeft zelf het antwoord, indien mogelijk altijd onder de 22 euro splitsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:31 schreef N22 het volgende:
Achten jullie het verstandig om mijn DX-order van ¤~35,- in twee verschillende bestellingen op te splitsen zodat beiden een waarde onder de ¤22,- krijgen?
Ik heb wat gezocht op die klarings-/douane-kosten regelingen en bij een bedrag lager dan ¤22,- hoef je ze blijkbaar niet te betalen. Het is mij ondanks het lezen van diverse sites en topics op verschillende fora nog steeds niet helemaal duidelijk wanneer (of beter: met welke producten) je nou in aanmerking komt voor douane-kosten.
Of is dit een overdreven voorzorgsmaatregel van mijn kant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef henk3412 het volgende:
hoe kan het dat mij bestelling van 13 mei, eerder binnen is dan mijn bestelling ban 7 mei?
allebei via mistertao
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:43 schreef Syphixx het volgende:
[..]
via de gewone post maakt het niks uit. enkel bij koerier diensten zal je wel nog moetne betalen bij de levering ( dhl, ups, ... ) maar pakjes van de gewone postbode zal je nooit moeten bij betalenNederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:43 schreef Bill_E het volgende:
[..]
nee hdmi zit er niet op. Je ziet wel de voorbereiding waar het zou kunnen zitten.
Filmpje vanmorgen gemaakt:
tijd data staat nog niet goed.. Ben het nu aan het uploaden op mijn werk, is traag. dus zal wel ff duren voordat hij werkt.
hey!.... een lid van import forumquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, niks aan te doen. Gewoon even wachten.
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nederland wel gewoon, dus die pakjes wel opsplitsen. Is vaak ook nog verstandiger indien er iets niet op voorraad is want dan wordt het pakketje dus wel gewoon verzonden omdat je hem zelf al hebt opgesplitst.
Als ze het pakje eruit vissen.... maar dat gebeurt niet zo heel vaak. Chinezen pakken alles heel gaar in enveloppen terwijl de douane meer grijpt naar doosjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:52 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ja da klopt maar dat is dan weer helemaal een andere reden voor het splitsen
dus elk pakje boven de 22 euro moeten jullie ¤13 adminkosten bij betalen ?
Als het eerder moest dan had je beter een verkoper kunnen zoeken met een kortere processing time. ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef lokpokken het volgende:
hehe eindelijk is m'n order bij Aliexpress na 15 dagen verzonden .
niet protected dus fijn om wel te wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 07:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De B van Bruut![]()
Geen flauw idee, zijn gewoon de sterkte die er te koop zijn en verder hoef je niets te weten
[..]
Er stond 3 dagen maarja ;pquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Gozerd het volgende:
en zoeken met een kortere processing time. ;-)
h.264, maar ik heb even gekeken ik zag geen gaps tussen de bestanden, de tijdlijn loopt aardig door. wellicht een paar frame's die je mist maar in iederegeval onder de halve seconde.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ah, dan is het dus inderdaad de goedkopere versie, die met HDMI is vaak iets duurder en heeft geen gaps tussen de bestanden + een minder schokkend beeld., Wel een H.264 codec of MJPEG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |