twitter:PelotonWatch twitterde op woensdag 22-05-2013 om 15:44:29#BayernRundfahrt Stage 1 - 1 Rasmussen, 2 Swift, 3 Lobato, 4 Cimolai, 5 Arndt, 6 Schillinger & 7 Thomas reageer retweet
En altijd maar weer die onzinnige uitstapjes naar andere landen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Wombcat het volgende:
Ik keek even naar het parkoers van de ronde van België. Toch ook weer een geval van "hoe krijgen we in een klein land de maximaal mogelijke verplaatsingen":
[ afbeelding ]
Echt een schande idd, die 5 km door Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
En altijd maar weer die onzinnige uitstapjes naar andere landen.
Maar even serieus, is dat ergens te zien via een stream ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel een ruige klim, zeker zoals ze 'm getekend hebben. Daar lijkt 'ie wel 15% gemiddeld
Je vind dat ze in één hoek van het land moeten blijven?quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Wombcat het volgende:
Ik keek even naar het parkoers van de ronde van België. Toch ook weer een geval van "hoe krijgen we in een klein land de maximaal mogelijke verplaatsingen":
[ afbeelding ]
geen idee, vast wel ergens een japanse stream te vinden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar even serieus, is dat ergens te zien via een stream ofzo?
Maar twee etappes met een rondje om de kerk en een tijdrit met een rondje om de kerk is wel weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je vind dat ze in één hoek van het land moeten blijven?
Het is Ronde van Belgie, nou dan moet je ook verschillende regio's aan doen.
Neuh, was meer een kwinkslag naar de opmerkingen die vaak worden geplaatst over de verplaatsingen in grote rondes. Wel met een serieuse ondertoon, want nou doen ze met een klein landje nog een aantal verplaatsingen, terwijl dat niet echt nodig is om toch die regio's aan te doen. Die etappe Banneux-Banneux b.v. had ook kunnen starten in Namen, had je een vergelijkbaar parkoers kunnen uittekenen, maar minder hoeven te verplaatsen. De autorit van de 4e naar de 5e etappe is toch al weer een dikke 2 uur. Niet echt veel, maar ook niet echt nodig om van het ene rondje om de kerk naar het andere rondje om de kerk te gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je vind dat ze in één hoek van het land moeten blijven?
Het is Ronde van Belgie, nou dan moet je ook verschillende regio's aan doen.
Is normaal vrij uitzonderlijk in de ronde van België.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:02 schreef Zelva het volgende:
[..]
En altijd maar weer die onzinnige uitstapjes naar andere landen.
Een Ronde van Nederland voegt niets toe aan de kalender.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Is normaal vrij uitzonderlijk in de ronde van België.
Hopelijk zondag een beetje weer.
Kijken naar de koniginnerit.
Alhoewel je er in dit soort kleinere wedstrijden beter kroonprinsessenrit kunt noemen.
Jammer dat Nederland geen Ronde van Nederland heeft.
Eneco is toch ronde van België en Nederland.
En SterZLM is het ook niet echt.
Nou heb ik de route voor de Vuelta nog niet gezien, maar die ronde lijkt me in principe veel beter voor hem.quote:Slagter hoopt op deelname aan Tour de France 2013
Tom-Jelte Slagter hoopt dat hij dit jaar aan de start staat van de Ronde van Frankrijk. Dat zegt de Nederlander van Blanco op zijn website. “Na de Ronde van België rijd ik als het goed is de Dauphiné en dan hoop ik komende zomer mijn debuut in de Tour de France te maken. Dan rijd ik dus geen Vuelta en wil ik me weer laten zien in de Canadese WorldTour-koersen”, aldus Slagter.
Momenteel is de winnaar van de Tour Down Under 2013 actief in de Ronde van België. “Morgen rijden we een rit met veel Vlaamse hellingen. En dan een tijdrit. Niet mijn specialiteit, maar het is maar vijftien kilometer. Maar een man als Tony Martin kan daar wel een minuut op me pakken. En in het weekend zijn er twee ritten die me moeten liggen, door de Ardennen. Zondag gaan we bijvoorbeeld drie keer over de Redoute.”
http://www.telegraaf.nl/t(...)nco_en_Belkin__.htmlquote:Tour deadline Blanco en Belkin
De Amerikaanse firma Belkin heeft de intentie om komende Tour de France al op de shirts van Team Blanco te staan. De multinational zal binnen anderhalve week een beslissing nemen of het de sponsoring van de voormalige Rabobank-ploeg voor de komende jaren overneemt.
Teammanager Richard Plugge bevestigde gisteravond het nieuws dat Telesport vorige week reeds meldde dat Belkin momenteel dé belangrijkste kandidaat is om de wielerploeg over te nemen. „Al zijn we ook nog met andere bedrijven serieus in gesprek”, benadrukte Plugge.
Insider
Een insider die betrokken is bij de deal, achtte gisteren de kans dat de Amerikanen daadwerkelijk het sponsorship overnemen op 60-40.„Wij hebben inderdaad serieuze interesse en zien de mogelijkheden om via een wielerploeg onze naamsbekendheid te vergroten en de wereld te laten zien wat we doen. Het is te voorbarig om te stellen dat er een akkoord is”, verklaarde een woordvoerder van de firma uit Los Angeles.
Snel handelen
Gezien de wens om reeds over vijf weken sponsor te zijn van de Nederlandse wielerploeg moet er snel gehandeld worden, wil de kledinglijn, het wagenpark en o.a. de fietsen op tijd in de stijl van de in Californië gevestigde firma klaar zijn. De honderdste editie van de Tour de France begint dit jaar al op zaterdag 29 juni op Corsica.
Belkin, jaaromzet een miljard dollar, is wereldwijd marktleider in accessoires en innovatieve producten voor onder andere mobiele telefoons, tablets en computers.
"Goede afloop"
De renners en het personeel van Team Blanco hebben de laatste anderhalve maand geen mededelingen meer van het teammanagement gekregen over de vorderingen in de onderhandelingen. „Wij hebben het volste vertrouwen in een goede afloop”, stelt Plugge iedereen gerust.
Wat had ie te melden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Michael Boogerd was te gast in "Reyers Laat" op Canvas, trouwens ...
Begint toch meer en meer een echt zielig figuur te worden ...
Heel weinig , dat ie nergens spijt van heeft , wat geblaat over de Nederlandse media die hem onheus aangepakt zou hebben en waar een heksenjacht op wielrenner aan de gang is , en wat gepraat over z'n zoontje die ook graag fietst en die hij ook graag wielrenner zou zien worden ...quote:
In principe allemaal waar toch?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heel weinig , dat ie nergens spijt van heeft , wat geblaat over de Nederlandse media die hem onheus aangepakt zou hebben en waar een heksenjacht op wielrenner aan de gang is , en wat gepraat over z'n zoontje die ook graag fietst en die hij ook graag wielrenner zou zien worden ...
Vanwege zijn vlotte babbel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:07 schreef Pino112 het volgende:
Rasmussen wordt commercieel directeur bij Christina Watches.
http://nos.nl/artikel/509855-rasmussen-directeur-wielerploeg.html
Voordeel is ook wel dat het asfalt er zo te zien overal fraai bij ligt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Laat er morgen alsjeblieft een stream zijn van Japan, is dus geen tijdrit maar een "gewone" wedstrijd, van de voet tot de top van Mount Fuji
Dit klinkt ook wel alsof het echt een van de meest epische cols ter wereld is![]()
http://theclimbingcyclist(...)d-the-tour-of-japan/
Zal wel iemand van PPO gaan winnen. Fortunato Baliani of Julian Arredondo. Waren de nummers 1 en 2 van de Tour of Japan van vorig jaar en gaan dit jaar weer erg goed. Deelnemersveld is niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Voordeel is ook wel dat het asfalt er zo te zien overal fraai bij ligt.
11,4 á 10% gemiddeld. Het is niet zo heel lastig om zwaardere cols te vinden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Laat er morgen alsjeblieft een stream zijn van Japan, is dus geen tijdrit maar een "gewone" wedstrijd, van de voet tot de top van Mount Fuji
Dit klinkt ook wel alsof het echt een van de meest epische cols ter wereld is![]()
http://theclimbingcyclist(...)d-the-tour-of-japan/
maar wanneer bestaat de etappe dan ook echt alleen maar uit die klim.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:10 schreef BlaZ het volgende:
11,4 á 10% gemiddeld. Het is niet zo heel lastig om zwaardere cols te vinden.
Absurdheid ten top.quote:Yes, a mass start road race at the bottom of an 11.4km climb. A 11.4km climb with an average gradient of 10%. It’s so crazy. It’s so mad. Like watching a game show where pretty women must bob for apples in a tank full of spikey sea creatures it’s so very, Japanese.
Leuk idee, entertainmentquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
maar wanneer bestaat de etappe dan ook echt alleen maar uit die klim.
[..]
Absurdheid ten top.
Echt iets voor Gesink dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:20 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
maar wanneer bestaat de etappe dan ook echt alleen maar uit die klim.
[..]
Absurdheid ten top.
Leukemans en Poels onder meer zitten ook achterinquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:04 schreef Marcoss het volgende:
Boom gaat een jasje halen en net op dat moment vliegt het in waaiers..
Gilbert voor Terpstraquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:34 schreef Szura het volgende:
Wie heeft nou de Renault supersprint gewonnen?
wel dusquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Terpstra nou niet eens meer iets proberen? Treurig.
Nee, die is een pak minder dan Danny.quote:
Op 4.27. Ging een regenvestje halen en toen hij bij de auto was, besloot OPQS het in waaiers te trekken.quote:
Daar zou ik goed ziek van zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op 4.27. Ging een regenvestje halen en toen hij bij de auto was, besloot OPQS het in waaiers te trekken.
Is dat niet de taak van een knecht?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op 4.27. Ging een regenvestje halen en toen hij bij de auto was, besloot OPQS het in waaiers te trekken.
Bron: http://www.wielerflits.nl(...)t&utm_medium=twitterquote:Mathieu Sprick is in het ziekenhuis opgenomen. De Franse renner (31) heeft een beroerte gehad, ook wel cerebrale trombose. De ploegleiding van Argos meldt volgens Velonews dat Sprick bij bewustzijn is, dat hij kan praten, maar er zijn symptomen van verlamming.
Sprick ondergaat momenteel tests, observaties en behandelingen en het team meldt dat het nieuwe berichten naar buiten zal brengen. Sprick ging onlangs weer van start met trainen, nadat hij in de eerste rit van het Circuit de la Sarthe een botje in zijn voet te had gebroken.
Mathieu Sprick rijdt sinds 2011 voor Argos-Shimano, daarvoor koerste de Fransman zes jaar voor Bouygues Telecom uit zijn eigen land.
Zo, programma dood.twitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Jammer dat Zonneveld tijdens de Tour al bij de NOS zit, anders had hij weer een baantje van Danny kunnen overnemen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Zo, programma dood.twitter:dnelissen twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:31:37Geen Tour Du Jour voor mij dit jaar. Overigens na goed overleg met RTL7 directie heb ik daartoe besloten. Alle pijlen op mijn nieuwe baan. reageer retweet
Wat is z'n nieuwe baan dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Dat ongetwijfeld ja, maar nu heb je ik-weet-niks-van-elke-andere-sport-dan-voetbal-en-doe-alsof-maar-dat-mislukt-keihard-Genee en clown Jakobs en je-bent-pas-een-enigszins-degelijke-renner-als-je-vijf-keer-de-tour-hebt-gewonnen-Derksen en dan af en toe misschien een gast die wel wat toevoegtquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]misschien maar goed ook, anders waren ze constant gaan zeiken over dat hij altijd ontkend heeft
Geen Danny, dan maar die Limburger van de Televaag als kenner?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld ja, maar nu heb je ik-weet-niks-van-elke-andere-sport-dan-voetbal-en-doe-alsof-maar-dat-mislukt-keihard-Genee en clown Jakobs en je-bent-pas-een-enigszins-degelijke-renner-als-je-vijf-keer-de-tour-hebt-gewonnen-Derksen en dan af en toe misschien een gast die wel wat toevoegt
twitter:Leslie_Swoboda twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:35:24@dnelissen pijlen ?? Hoezo word je darter ?? reageer retweet
Pijlen? Benoemd tot redacteur van SPT / 'Waar is Gesink?' #2: WAAR?! ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Leslie_Swoboda twitterde op donderdag 23-05-2013 om 19:35:24@dnelissen pijlen ?? Hoezo word je darter ?? reageer retweet
Kerckhoffs?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geen Danny, dan maar die Limburger van de Televaag als kenner?![]()
Idd. Ik keek omdat danny er zat. Niet omdat het zo'n god is maar bracht goede dynamiek en tegenwicht.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Jakobs zou dit jaar niet terugkomen, volgens mij (maar dat was voordat Nelissen zijn bekentenis deed, dus kan inmiddels anders zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld ja, maar nu heb je ik-weet-niks-van-elke-andere-sport-dan-voetbal-en-doe-alsof-maar-dat-mislukt-keihard-Genee en clown Jakobs en je-bent-pas-een-enigszins-degelijke-renner-als-je-vijf-keer-de-tour-hebt-gewonnen-Derksen en dan af en toe misschien een gast die wel wat toevoegt
en hij is nog zo jongquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef heywoodu het volgende:
http://www.nu.nl/sport/34(...)sverschijnselen.html
Dat klinkt eng
Dat waren inderdaad bloedklonters.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef Marcoss het volgende:
Heftig inderdaad. Beetje vergelijkbaar met Contador toch?
Martijn Berkhout zou dat ook wel kunnen denk ik, of anders jouw favoriete vrouwelijke wielercommentatorquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
Nee dat zal toch nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martijn Berkhout zou dat ook wel kunnen denk ik, of anders jouw favoriete vrouwelijke wielercommentator
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef Marcoss het volgende:
Heftig inderdaad. Beetje vergelijkbaar met Contador toch?
Lekker koersje voor Sagan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef Marcoss het volgende:
Profielen Dauphiné, daar hoeft geen sprinter te starten
*kijkt naar jouw UI*quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martijn Berkhout zou dat ook wel kunnen denk ik, of anders jouw favoriete vrouwelijke wielercommentator
Gewoon TheArt en wimderon sturenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
*kijkt naar jouw UI*
We sturen Martin Verkerk
Die beste man weet van alles wel af
twitter:simongeschke twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 09:26:13And the Oscar for the best actor goes to... "Spring" for his role as "Winter" reageer retweet
twitter:EurosportNLBE twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:16:14Michael Boogerd nieuwe commentator bij #Eurosport. @BoogieLive start met de Dauphiné Libéré en de Tour de France! http://t.co/E6r66Gt3KS reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:EurosportNLBE twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:16:14Michael Boogerd nieuwe commentator bij #Eurosport. @BoogieLive start met de Dauphiné Libéré en de Tour de France! http://t.co/E6r66Gt3KS reageer retweet
Het komt inderdaad wel wat vreemd over al zou het bij Nelissen ook gaan over zijn algeheel functioneren als productiemanager (dacht ik tenminste).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef Felagund het volgende:
[..]![]()
Nelissen ontslaan en dan Boogerd aannemen.
Col d'ornonquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:58 schreef Marcoss het volgende:
Profielen Dauphiné, daar hoeft geen sprinter te starten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral Wuyts dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo positief de belg altijd over Gesink is, zo negatief zijn ze altijd over Boom
Het is vooral Wuyts die negatief is. En het is vooral zijn eigen perceptie. Zo begon ie vandaag met 'hij heeft de slag gisteren gemist en hoe vaak is het Lars Boom nu wel niet overkomen´. Nou ik kan het me de laatste keer niet voor de geest halen dat Boom de slag heeft gemist in waaiers. Normaal is ie altijd mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zo positief de belg altijd over Gesink is, zo negatief zijn ze altijd over Boom
Eurosport realiseert zich dat Michael Boogerd volledig onschuldig is en er is ingeluisdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Denk dat Wuyts vooral hem weer bij het veldrijden wil zien ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is vooral Wuyts die negatief is. En het is vooral zijn eigen perceptie. Zo begon ie vandaag met 'hij heeft de slag gisteren gemist en hoe vaak is het Lars Boom nu wel niet overkomen´. Nou ik kan het me de laatste keer niet voor de geest halen dat Boom de slag heeft gemist in waaiers. Normaal is ie altijd mee.
Inderdaad, dat hebben we in 2009 gezien. Die haatcampagne toen sloeg nergens op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Wuyts is bijna altijd negatief over Boom.
Niks mis met Boogerd, maar die kerel heeft helemaal niks te zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef heywoodu het volgende:
En Boogerd gaat ook naar Tour du Jour als vaste gast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, ik erger me aan zijn hele voorkomen en uitstralingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe het met jullie zit, maar ik hoor Boogerd niet graag praten.²
Godver wat is dezenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef baggerbaas het volgende:
Ja klopt, liever een griepje dan reuma of lepra. Dat is waar.quote:
Ik heb bij die José echt het idee dat er een huisvrouwtje zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Boogerd iets niet doet is het wel de koers begrijpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Moonlighter het volgende:
Boogerd![]()
Eindelijke een Nederlandse commentator die de koers begrijpt
Snap eigenlijk niet zo dat de NOS Boogerd niet wilde. Hij kan de mensen die vol met dope de berg op stoempen perfect herkennen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Moonlighter het volgende:
Boogerd![]()
Volgens iemand in dit topic paar dagen geleden keert hij niet terug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb een vaag vermoeden dat Gert Jakobs gewoon terug komt.
Zal wel een frustratie uit z'n veldrittijd zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Wuyts is bijna altijd negatief over Boom.
Nee dat is Thijs.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Moonlighter het volgende:
Boogerd![]()
Ik weet dat wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gaat werken...
Van mij hoeft het niet per se, Gertje, ken die uitspraken van "met het hol open rijden" nu wel. Komt veel onzin uit. Aan de andere kant komt er tenminste wat uit, terwijl er ook veel oud-wielrenners zijn waar niks uitkomt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens iemand in dit topic paar dagen geleden keert hij niet terug.
José ook wel volgens mij? Maar die stemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat is Thijs.
Boogerd volgt de koers zo verschrikkelijk slecht. Kent een deel van die gasten niet eens
Klopt, fijne klim. Loopt ook mooi!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Col d'ornon![]()
Niet de moeilijkste van 1e categorie, maar hele mooie natuur om door te fietsen.
Volgens José niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze gaan toch gewoon Berkhout en Boogerd doen?
Wie heeft José opeens de baas gemaakt op Eurosport?quote:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:24:19Welkom aan Michael Boogerd (@boogielive) als collega bij @EurosportNLBE. Samen gaan we de Dauphiné verslaan. Zin in! reageer retweet
Ik kan me ook nog een Boonen herinneren die even koffie aan het drinken was toen Cancellara ervandoor ging in een toch niet onbeduidende koers. Mist Boonen nu ook altijd de slag of is Wuyts daar nog net teveel fanboy voor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is vooral Wuyts die negatief is. En het is vooral zijn eigen perceptie. Zo begon ie vandaag met 'hij heeft de slag gisteren gemist en hoe vaak is het Lars Boom nu wel niet overkomen´. Nou ik kan het me de laatste keer niet voor de geest halen dat Boom de slag heeft gemist in waaiers. Normaal is ie altijd mee.
Officieel hij is helemaal niet ontslagen zelfs, dat ontslag is teruggedraaid door de rechter en zijn contract is derhalve afgekocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:31 schreef opgebaarde het volgende:
Danny was officieel niet ontslagen vanwege zijn bekentenis
Stoer hoor!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Props voor Eurosport dat ze reageren![]()
Vind Berkhout wel prettig om naar te luisteren, dus hoop dat hij er bij de Tour wel bij is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 14:24:19Welkom aan Michael Boogerd (@boogielive) als collega bij @EurosportNLBE. Samen gaan we de Dauphiné verslaan. Zin in! reageer retweet
Je had meer indruk gemaakt met "dogshit".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:55 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Props voor Eurosport dat ze reageren![]()
Ik liet me gaanquote:
Hetzelfde hier, erg onprettige stem om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe het met jullie zit, maar ik hoor Boogerd niet graag praten.²
Thijs, whahahahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat is Thijs.
Boogerd volgt de koers zo verschrikkelijk slecht. Kent een deel van die gasten niet eens
*pakt popcorn*twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:02:49Hmmm ... ik kan ook gewoon een stukje pleitnota online gooien! Zeg het maar @EurosportNLBE reageer retweet
manegerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef Szura het volgende:
@EurosportNLBE: @Novumsport Als Productie Maneger vertrok hij i.v.m. een verschil van inzicht over het managent van onze 'production department'.
Haha kan het nog vager
Nog meer popcorntwitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:07:20Of de veroordelingen die @EurosportNLBE aan zijn broek kreeg wegens onrechtmatige handelen jegens een werknemer. reageer retweet
Oh ja dit dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:04 schreef Szura het volgende:
@dnelissen: Hmmm ... ik kan ook gewoon een stukje pleitnota online gooien! Zeg het maar @EurosportNLBE
Popcorn
Dannyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:07 schreef Pino112 het volgende:
*pakt popcorn*twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:02:49Hmmm ... ik kan ook gewoon een stukje pleitnota online gooien! Zeg het maar @EurosportNLBE reageer retweet
?quote:
Niet mee eensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
?
Thijs snapt 10x meer van de koers dan Boogerd, volgt de koers op de voet i.t.t. Boogerd en weet de koers een stuk beter te duiden dan Boogerd. I
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:07:20Of de veroordelingen die @EurosportNLBE aan zijn broek kreeg wegens onrechtmatige handelen jegens een werknemer. reageer retweet
Inderdaad, Boogerd wist voor het WK niet eens wie Quintana, Tiernan Locke of Moser waren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
?
Thijs snapt 10x meer van de koers dan Boogerd, volgt de koers op de voet i.t.t. Boogerd en weet de koers een stuk beter te duiden dan Boogerd. I
Haterz gonna hatequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Moonlighter het volgende:
Ook die stukken die hij schrijft voor nu.nl![]()
Echt verschrikkelijk!
twitter:EurosportNLBE twitterde op vrijdag 24-05-2013 om 15:05:54@hennoow Nelissen niet 'weg wegens bekentenis dopinggebruik'. En @BoogieLive is volgens ons een uitstekende commentator! reageer retweet
Dat zegt genoeg iddquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, Boogerd wist voor het WK niet eens wie Quintana, Tiernan Locke of Moser waren.
TheArt, Wimderon en SoK zitten al klaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eigelijk zouden we een eigen Tour du jour moeten maken, als podcast ofzo, voldoende mensen op Fok die een uitgesproken mening hebben over fietsen
Die stukken hebben verder niets met kennis te maken. Je houdt ervan of niet, maar zijn wielerkennis staat gewoon als een paal boven water.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:11 schreef Moonlighter het volgende:
Ook die stukken die hij schrijft voor nu.nl![]()
Echt verschrikkelijk!
José kent de "kleintjes" ook wel, vooral Lachlan Morton. Ze geilt op Lachlan Mortonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg iddThijs kent zelfs de "kleintjes" uit het peloton. Hij kent gewoon iedereen. Boogerd kent de helft niet eens, hoe kan hij dan ooit op een degelijke manier commentaar geven.
Jose is dan juist weer iemand die laat zien dat je met alleen kennis er ook niet komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef Szura het volgende:
Boogerd weet nog minder dan de vaste volgers hier, niet serieus te nemen.
Helemaal niet in combinatie met die vreselijke Been.
Niet alleen Morton, ook TJ Eisenhart geilt ze opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
José kent de "kleintjes" ook wel, vooral Lachlan Morton. Ze geilt op Lachlan Morton
Lol, Boogerd zat die 2 idioten van de NOS constant te verbeteren tijdens de tour.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg iddThijs kent zelfs de "kleintjes" uit het peloton. Hij kent gewoon iedereen. Boogerd kent de helft niet eens, hoe kan hij dan ooit op een degelijke manier commentaar geven.
Zelfs Mevrouw van Zetten uit Tiel zag het beter dan Herbertquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boogerd zag het meestal wel beter dan Herbert Dijkstra.
Dat is dan ook niet echt een prestatiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klopt, maar dat zijn er oh zo weinig helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Boogerd herkent dan wel weer de renners heel snel (de renners die hij kent dan)
+ THEFXR als dopingexpert.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
TheArt, Wimderon en SoK zitten al klaar.
Ja, bij de renners die hij zelf herkende. Maar de helft van de keren was hij ook stil omdat hij het niet zag. Nogmaals, op het WK vorig jaar wist ie niet eens wie Tiernan-Locke, Moser en Quintana waren. Dat is echt heel ernstig voor een zogenaamde kenner.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Lol, Boogerd zat die 2 idioten van de NOS constant te verbeteren tijdens de tour.
Ja allez, dat is dan ook niet zo moeilijk. Het hele topic hier herkent renners beter als de vaste commentatoren van de NOS.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die heeft elke dag een hoekje van 5 minuten voor zijn monoloog.quote:
Zijn dat kandidaatstellingen, of er is al iemand iets dergelijks aan het opzetten???quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heeft elke dag een hoekje van 5 minuten voor zijn monoloog.
DeMart moet terug, anders worden renners als Bauke Gesink nooit meer herkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:17 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja allez, dat is dan ook niet zo moeilijk. Het hele topic hier herkent renners beter als de vaste commentatoren van de NOS.
We hebben wel behoefte aan een kruising tussen Gesink en Mollema.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
DeMart moet terug, anders worden renners als Bauke Gesink nooit meer herkend.
"IEDEREEN GEBRUIKT DOPING MENSEN! GELOOF ME NOU! U OOK! .. en dat dan elke dag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Die heeft elke dag een hoekje van 5 minuten voor zijn monoloog.
Mocht je tijd hebben om het op te zetten..leef je uit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Zijn dat kandidaatstellingen, of er is al iemand iets dergelijks aan het opzetten???
Volgens mij was men hier juist niet vol lof over Boogie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:17 schreef Marcoss het volgende:
Vorig jaar was iedereen nog vol lof in de Tour over Booger, is dat echt op basis van het WK helemaal omgedraaid?
Oh, dan was het in 2011, kan me in ieder geval herinneren dat hier op FOK toen in ieder geval iedereen positief was. Maar FOK kennende kan dat heel snel omdraaien..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was men hier juist niet vol lof over Boogie?
Robotcommentaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
José ook wel volgens mij? Maar die stem
Die komt bij Sky echt niet vooruit inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ken ik Tiernan-Locke nog steeds alleen een beetje van naam, terwijl ik toch echt wel regelmatig wielrennen kijk
Ja en vorig jaar toen ik voor het eerst van hem hoorde zat ik me constant te bedenken waarom ik hem nou zou moeten kennenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die komt bij Sky echt niet vooruit inderdaad
Reed natuurlijk ook de b-koersen met endura, maar reed daar wel alles aan stukken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja en vorig jaar toen ik voor het eerst van hem hoorde zat ik me constant te bedenken waarom ik hem nou zou moeten kennen
Bij Quintana en Moser snap ik dat natuurlijk wel
Voormalig grootafnemers zoals Di Luca hebben uiteraard een streepje voor bij de apotheek. Een Tiernan-Locke komt achteraan te staan wanneer de vraag plots het aanbod overstijgt, zoals dit seizoen. Ik vermoed het bestaan van spaaracties en gold cards.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:22 schreef heywoodu het volgende:
Overigens ken ik Tiernan-Locke nog steeds alleen een beetje van naam, terwijl ik toch echt wel regelmatig wielrennen kijk
Dan ga ik voor Kevin Pauwels.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef cafca het volgende:
ik zou graag Johan Museeuw willen voorstellen als commentator.
Dat kwam ook vooral door de incompetentie van D&D. Daarbij leek Boogerd een wandelende wielerencyclopedie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij was men hier juist niet vol lof over Boogie?
Doe dat die arme jongen toch niet aanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Kevin Pauwels.
Nee dat wordt de reporter ter plaatsequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan ga ik voor Kevin Pauwels.
Ik pleit voor een terugkeer van Gans de Clercqquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:30 schreef cafca het volgende:
ik zou graag Johan Museeuw willen voorstellen als commentator.
Haha hou opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik pleit voor een terugkeer van Gans de Clercq
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Thijs weet wel veel van het wielrennen maar ik vind hem veel te pedant als persoon.
'Kevin, wat kun je ons vertellen?'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dat wordt de reporter ter plaatse
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Kevin, wat kun je ons vertellen?'
- Bwoh, ja, euhhh.
Dit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:52 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik ook.
Als het puur om het geen dat in de koers gebeurd gaat vind ik hem best okee, maar hij heeft iets vervelends, belerend en betweterig over zich.
Altijd maar dat afzetten tegen de ongenuanceerde, niet-nadenkende wielersupporter.
Als je een verhaal van hem leest weet je bij de kop al precies waar het naar toe gaat; net een wat ander (nuancerend) standpunt innemen dan Jan met de pet. Onder het mom van: ik denk er tenminste wat langer over na.
Zo vind ik hem als commentator, als stukjesschrijver en tafelgast maar vervelend.
Haha, daar is ie hoorquote:
Ach de Belgen doen het al bij minder.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef heywoodu het volgende:
"Und unsere Heinrich Haussler dritte", volgens mij denkt Heinrich iets anders over dat "unsere"
Mark ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik erger me aan zijn hele voorkomen en uitstraling
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Statement van Vini Fantini:
http://www.fantiniselleitalia.com/det_news.php?id=533&ANAR=
Stevige taal
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Ben van der Burg vervangen wordt door een naamgenoot.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet per se, Gertje, ken die uitspraken van "met het hol open rijden" nu wel. Komt veel onzin uit. Aan de andere kant komt er tenminste wat uit, terwijl er ook veel oud-wielrenners zijn waar niks uitkomt.
Hoop dat RTL de onvermijdelijke Ben vd Burg en Erik Hulzebosch ook overslaat maar dat zal wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:I'm devastated, I never wanted Di Luca in the team and I've never made any secret to anyone of this, even receiving some critics.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen vernomen dat Ben van der Burg vervangen wordt door een naamgenoot.Altijd lastig voor de Avondetappe om op te boksen tegen de inside scoops van Ben van Beurten inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige Ben die er toe doet is Ben Brilquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd lastig voor de Avondetappe om op te boksen tegen de inside scoops van Ben van Beurten inderdaad.
Ook 4 renners die allemaal bij het zestal zaten dat wereldkampioen werd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:39 schreef Marcoss het volgende:
4 OPQS-renners in de top-5 van de ronde van Belgié na vandaag, alleen Dumoulin als vreemde ertussen
Ik had wel meer en enthousiaster publiek verwacht.quote:
Nu al zin in dat WKquote:'Beslis later over Tour de France'
Fabian Cancellara moest donderdag in de tijdrit van de Ronde van België maar liefst twee minuten toegeven op ritwinnaar Tony Martin. De Zwitser maakt zich echter nog geen zorgen en hult zich voorlopig in nevelen over zijn deelname aan de Tour de France.
De renner van RadioShack is pas sinds kort weer in training en volgens ploegleider Dirk Demol had Cancellara zijn pijlen niet gericht op de rit tegen de klok.
''Fabian heeft dit jaar weinig gewerkt aan zijn tijdrit. Hij lag na Roubaix even stil en is woensdag pas begonnen aan de opbouw van zijn conditie. In de Ronde van Zwitserland wordt daar voort aan gesleuteld'', zei Demol tegenover Sporza.
Cancellara liet weten dat hij pas na de Ronde van Zwitserland besluit of hij dit jaar deelneemt aan de Ronde van Frankrijk. ''De sponsors hebben ook hun zegje, maar dat zien we dan wel. Ik wil gewoon genieten nu en veel koersen rijden. Mijn deelname aan de Tour wordt later pas beslist.''
''Mijn enige echte doel is het WK in Florence daar gaat momenteel alle aandacht naartoe. De rest laten we nog even bezinken. Er is geen doorslaggevende factor of ik de Tour wel of niet rijd.''
Aan het begin van dit jaar meldde Cancellara nog dat hij de Ronde van Frankrijk zou overslaan omdat er bij de Tourstart op Corsica geen proloog of tijdrit ingepland is.
Wel echt mooie omgevingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had wel meer en enthousiaster publiek verwacht.
Beetje treurig gebeuren.
Beter dan die bakkes van een Casar of van een Vanendert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef DeeBee het volgende:
Zappen naar Sporza en als eerste een bekkentrekkende Voeckler zien...
En geeft eerlijk toe als hij iets niet weet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is het voordeel van Nuyens als co-commentator, die herkent zelfs Yann Huguet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |