lijkt me wel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef Duvel het volgende:
Haha, de versie van 2011 is inmiddels toch al 56 keer herzien?!
Best gek, blijkbaar kunnen ze het missen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar is wel een vrij accuraat beeld van wat er komt.
het is iig behoorlijk op het randje. Veel aftrappen en bijplaatsen zal er iig niet meer bij zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best gek, blijkbaar kunnen ze het missen.
Tsja, wel heel veel moeite. Doen we niet. Rangeerbewegingen door het station heenquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
wil je vanaf Cartesiusweg een IC richting Amsterdam versterken dan moet deze via opstelterrein zuid en de Landstraat in positie worden gebracht
je ontkomt er niet aan om het enkele malen per dag te doen, omdat Cartesiusweg nu eenmaal het grootste opstelterrein is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, wel heel veel moeite. Doen we niet. Rangeerbewegingen door het station heen
Nja, misschien planmatig, maar niet ad hoc voor een versterkertjequote:Op donderdag 23 mei 2013 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je ontkomt er niet aan om het enkele malen per dag te doen, omdat Cartesiusweg nu eenmaal het grootste opstelterrein is.
Preciesquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
ach ja, dan maar een paar te korte treintjes he
Er wordt niet versterkt in Utrecht, hooguit de IC's die daar starten of eindigen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
wil je vanaf Cartesiusweg een IC richting Amsterdam versterken dan moet deze via opstelterrein zuid en de Landstraat in positie worden gebracht
je vergeet nog de uienquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Overigens op station MLV doet de Franse Tuffie netjes omroepen "De Ouigo 6250 van 4 uur komt binnen op spoor 1"
Op ieder ander station hoor je "De TGV-Speciaal 6250 van 5 uur komt binnen op spoor 1", waarbij ik me dan al voorstel dat er een TGV met een enorme kwak Mayo en Curry in het station komt rijden de uitjes glibberend langs de ruiten naar benee.![]()
Of ben ik de enige die zich dat voorstelt bij het horen van TGV-Speciaal
Ik zei ook "de uitjes glibberend langs de ruiten naar benee. "quote:
Lees vandaag dingen maar half geloof ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik zei ook "de uitjes glibberend langs de ruiten naar benee. "
Jij bij de NS hoeven ze dat niet geel te maken want dat is al reeds.... ach laat ook maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs het spoelwater in de plee in company colours
Pisbedrijf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jij bij de NS hoeven ze dat niet geel te maken want dat is al reeds.... ach laat ook maar
Hopelijk niet met de trein...quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:50 schreef Duvel het volgende:
Tuurlijk, vijf punten per weggesaneerd wissel, degene met de meeste punten wint een weekendje weg.
Een weekendje wachten voordat je eindelijk aan de beurt bent voor die ene wissel die er nog wel ligt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan komen ze waarschijnlijk niet ver
veertien keer terugsteken via de Cartesiusweg. Alleen tijdens de daluren natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een weekendje wachten voordat je eindelijk aan de beurt bent voor die ene wissel die er nog wel ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |