Hier het subforum V&A al geprobeerd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:37 schreef Facepalm het volgende:
Er zit geen Bahncardkorting op, is zo'n goedkoop ticket die je niet kan annuleren enzo. Probeerde net eBay.de maar die begon te zeiken dat ik pas internationaal mag verkopen als ik 10 keer eerder iets heb verkocht.![]()
Als er hier liefhebbers zijn toevallig, het gaat om EN 476 van Budapest naar Berlijn op 1 juni.
Daarom moet je ook de tunnel nemen en niet via de stationshal gaan (hoewel ik niet zeker weet of spoor 3 vanuit de middentunnel ook bereikbaar is)quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa of de hal door idd. Maar moet wel lukken, tenzij je een dikke negerin met vier sleepkoffers voor je hebt staan op de roltrap. Maar die mogen ook bestaan heb ik gehoord
Huh?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:10 schreef Peterselieman het volgende:
middentunnel wel. De noordertunnel juist dan weer niet
Dat lijkt me dan weer heel sterk. Dan is het nog altijd 1-2, 3-4 en 5-7.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Duvel het volgende:
De middeltunnel heeft één opgang voor 1,2,3,4. Noordertunnel separaat voor 1, 2-3, 5 etc.
Nee, spoor 1 t/m 4 zijn kopsporen, ze houden op voor de middentunnel, dus het perron komt voor al deze sporen samen daar waar je vanuit de tunnel op het perron uitkomt. Eén trap, 4 bereikbare perronsporen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel sterk. Dan is het nog altijd 1-2, 3-4 en 5-7.
Helemaal waar, ik was ff in de war door de puinhoop rond spoor 1 momenteel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer heel sterk. Dan is het nog altijd 1-2, 3-4 en 5-7.
Pinnacle Studioquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Krijg toch de schurft kut windows![]()
.. probeer je een leuk OuiGo filmpje in elkaar te flansen en als puntje bij paaltje komt genereert ie m niet....
Dat is ook wel duidelijk aan de breedte van het nieuwe perron, ik neem aan dat spoor 2 wat opschruift zodat spoor 3 ook kan opschuiven en zo het perron tussen 2 en 3 wat breder wordt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:37 schreef Peterselieman het volgende:
spoor 1 komt binnenkort weer in dienst. Dan gaat spoor 2 er uit.
Dit wist ik nog niet en het lijkt me uitermate suf.quote:In de toekomst wordt spoor 4 definitief bij de buurtsporen getrokken en is deze niet meer bereikbaar vanuit Arnhem/Den Bosch
Is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit wist ik nog niet en het lijkt me uitermate suf.
het perron tussen 3 en 4 wordt ook wat breder ja door spoor 2 iets meer richting stadskant te verplaatsen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is ook wel duidelijk aan de breedte van het nieuwe perron, ik neem aan dat spoor 2 wat opschruift zodat spoor 3 ook kan opschuiven en zo het perron tussen 2 en 3 wat breder wordt?
het zou wel in de filosofie van een doorstroomstation met weinig wissels passen.quote:[..]
Dit wist ik nog niet en het lijkt me uitermate suf.
Waarschijnlijk, maar is wel een vrij accuraat beeld van wat er komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:48 schreef Duvel het volgende:
Haha, de versie van 2011 is inmiddels toch al 56 keer herzien?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |