klinkt goed.quote:
PFM, ik zag 2e Pinksterdag een stoeptegel met jouw initialen er in gehouwen naast de publieke toilet op het Janskerkhof (Utrecht), de foto is op bizarre wijze niet op mijn telefoon gebleven. Kun je het e.a. even uitleggen?quote:
Klopt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat lijkt me vlakbij Tribunaal waar ik lang geleden nog weleens met Eftelingcollega's woest uit de bocht gevlogen ben
Ik wil jullie best een keer mee op sleeptouw nemen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klinkt goed.
Ook gewoon La Trappe Quadrupel op de lijst hebben staan
ik ben er beruchtquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef bork het volgende:
[..]
PFM, ik zag 2e Pinksterdag een stoeptegel met jouw initialen er in gehouwen naast de publieke toilet op het Janskerkhof (Utrecht), de foto is op bizarre wijze niet op mijn telefoon gebleven. Kun je het e.a. even uitleggen?
Iets gewoons? Vlaktes?quote:
hehehe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:11 schreef bork het volgende:
[..]
Ik wil jullie best een keer mee op sleeptouw nemen hoor.
Da's zeker, Duvels (no offencequote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hehehe.
Iig kun je per dag niet te veel van die La Trappes drinken
Waar kijken we naar Chufi?quote:
De Koninck Triple d'Anvers op De Grote Markt in Antwerpen in een middagzonnetje is ook killing.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef bork het volgende:
[..]
Da's zeker, Duvels (no offence) ook niet btw, daar gaan vele stoere verhalen over maar ik trek het spul niet
. Wel lekker hoor
.
Fyra naar Breda, vanaf daar met buslijn 19 naar Antwerpen en vanuit Antwerpen met een Go Pass (1?) verder naar Oostende? Zou nog wel eens goedkoper kunnen zijn dan een normaal grensoverschrijdend ticket ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:52 schreef Ireyon het volgende:
Maar wat heb je nou aan Fyra als je naar België gaat..
ik heb minder moeite met de Duvelsquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:15 schreef bork het volgende:
[..]
Da's zeker, Duvels (no offence) ook niet btw, daar gaan vele stoere verhalen over maar ik trek het spul niet
. Wel lekker hoor
.
En wat voor pass? Enkeltje antwerpen - oostende was online ¤17quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef James1988 het volgende:
Hoe beviel de rit met de JaGa je, Donkergevleugelde_Eend?
[..]
Fyra naar Breda, vanaf daar met buslijn 19 naar Antwerpen en vanuit Antwerpen met een Go Pass (1?) verder naar Oostende? Zou nog wel eens goedkoper kunnen zijn dan een normaal grensoverschrijdend ticket ook.
Uit z'n profiel maak ik op dat hij 26- is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Rail Pass waarschijnlijk. Of ben je 26-?
quote:Vlak over de grens met Nederland is de kans groot dat de reizigersdienst op de dertien kilometer lange lijn Aurich – Abelitz wordt gereactiveerd. De lijn is in 2008 heropend voor het goederenvervoer, vooral ten behoeve van een fabrikant van windmolens. Dit is dermate succesvol dat de capaciteit van de lijn moet worden vergroot; tevens wordt het profiel van vrije ruimte aangepast om vijf meter brede lading te kunnen vervoeren. De aanpassing van de lijn voor reizigersvervoer wordt daarin direct meegenomen. Als alle vergunningen tijdig worden verkregen kan de treindienst Aurich – Emden in 2015 beginnen.
Bron: Op de Rails Facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |