Ben je serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tv functie ziet er goed uit
Kan niet wachten
jepquote:
Dat kan ik al met mijn TV, handig wel, nu kan ik met mijn xbox ook TV kijken! Enige wat ik daarvoor nodig heb is een TVquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jep
Er komt binnenkort een app uit voor de xbox 360 van ziggo om live tv te kijken.
Zal mooi zijn als je dan met de nieuwe xbox live tv van ziggo kan kijken.
Makkelijk dan om te switchen tussen een game en tv
Ik vind het een handige feature, meer nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat kan ik al met mijn TV, handig wel, nu kan ik met mijn xbox ook TV kijken! Enige wat ik daarvoor nodig heb is een TV
Daar heb je een punt, ik weet ook wel wanneer ik op dat knopje moest drukken zodat hij wisselde tussen TV en console scherm, de horror.
Ik heb liever dat ze al dat geld en tijd investeren om spellen beter / soepeler te laten etc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vind het een handige feature, meer niet
Nu is het wachten op de E3
En het is nog onbekend hoe het zit met het online zijn en 2e hands games..
Nou dat zien we tijdens de E3 hopelijk hoe soepel alles draait, toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze al dat geld en tijd investeren om spellen beter / soepeler te laten etc.
hopen op minstens 60 FPSquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou dat zien we tijdens de E3 hopelijk hoe soepel alles draait, toch?
Die website ook www.emarnetwork.nlquote:
Hij is een producer hè heeft ook al 2 films gemaakt!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die website ook www.emarnetwork.nl![]()
De eerste video met meer dan 500 views moet nog komen.
Vooral linken naar die website jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die website ook www.emarnetwork.nl![]()
De eerste video met meer dan 500 views moet nog komen.
Het kan aan mij liggen maar ik zit eigenlijk helemaal niet zo te springen om een console die 24 uur per dag 'luistert' naar wat ik doe:quote:
Nee voor mij is het zelfs de dealbreaker. Leuk hoor die kinect, maar als ik hem niet wil gebruiken wil ik hem gewoon uit kunnen zetten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik zit eigenlijk helemaal niet zo te springen om een console die 24 uur per dag 'luistert' naar wat ik doe:
http://rinf.com/alt-news/(...)conversations/35214/
We moeten maar hopen dat Microsoft zich aan zijn woord houdt maar ik sta zeer kritisch tegenover het feit dat je zo'n Kinect nodig hebt om uberhaupt te kunnen gamen op de Xbox One. Wellicht is dat bij de PS4 straks niet anders.
Ben ik gelukkig niet de enige die zich daar druk om maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:15 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee voor mij is het zelfs de dealbreaker. Leuk hoor die kinect, maar als ik hem niet wil gebruiken wil ik hem gewoon uit kunnen zetten.
Ik heb ook geen idee, ik weet alleen dat ik het een nogal oncomfortabel idee vind en dat ik het wel gezond vind om de implicaties ervan in het achterhoofd te houden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is haast Big Brother dat realiteit is geworden. Een camera en microfoon in je huiskamer, immer kijkend en luisterend. En dan moet je er maar op vertrouwen dat het signaal niet je huiskamer verlaat. Nu zal Microsoft echt niet a la Batman alles tegelijk in de gaten houden, maar dit is wel de droom van opsporingsdiensten natuurlijk. Op last van de Patriot Act kunnen ze vast wel ergens op een gewenst adres even meekijken. Of is dat te ver gezocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |