TVcr cartrigdequote:
Waarom niet? 8core CPU en vast wel een aardige GPU erin. Zoveel bijzonders is 4K nou ook weer niet...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
4K native en discrete renderen zie ik et bakje niet doen...
Dubbele ontkenning; wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben nog steeds erg benieuwd wat Sony strakt laat zien als ze de console écht presenteren. Ik heb er niet zo'n vertrouwen in dat de PS4 niet vol zit met dezelfde soort restrictieve technologie als de Xbox.
16-jarige: ‘Wat is dat?’quote:
Ik kan met beide redelijk overweg, maar heb echt een sterke voorkeur voor de 360 controller, die PS3 controller is echt voor kleine aziatische meisjeshanden gemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning; wat bedoel je precies?
En over de controller: ik snap nooit waarom een a-symmetrische knoppen-layout zo ideaal is, doe mij maar de layout van de playstation, met de ergonomie van de 360
Iedereen roept om het hardst dat ze wel de PS4 kopen, maar die hebben in feite ook nog niks gezegd behalve loze termen als "social media integratie", "gamen in de cloud", "tweedehands games spelen mogelijk" en "ook offline te gebruiken"quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
En verder dit. Ik weet nog hoe belachelijk de 360 werd gemaakt met "nog steeds betalen voor Xbox Live!? Ik koop wel een PS3!". Of de PS3 "hij ziet eruit als een barbecue en heb je die prijs gezien!?". Of de Wii "ik ga toch niet als een kleuter met een controller staan zwaaien!? Doei Nintendo!"quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:26 schreef HeatWave het volgende:
Laat het maar aan "het internet" over om iets massaal af te fikken voor het er uberhaupt is, om het vervolgens allemaal massaal te kopen, en zodra de opvolger er is het appraat zowat heilig te verklaren en die nieuwe weer af te fikken.
Dat zijn ook altijd die fanatieke kutnerds, die 5% van de markt innemen, maar doen alsof de hele gamewereld om hen draaitquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En verder dit. Ik weet nog hoe belachelijk de 360 werd gemaakt met "nog steeds betalen voor Xbox Live!? Ik koop wel een PS3!". Of de PS3 "hij ziet eruit als een barbecue en heb je die prijs gezien!?". Of de Wii "ik ga toch niet als een kleuter met een controller staan zwaaien!? Doei Nintendo!"
En al deze apparaten staan nu bij miljoenen mensen thuisTot zover het voorspellende vermogen van gamers op het internet.
en daardoor is de focus niet meer op gamers, maar op gezinnen. Is het geen game console meer, maar een tv/social media device.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En verder dit. Ik weet nog hoe belachelijk de 360 werd gemaakt met "nog steeds betalen voor Xbox Live!? Ik koop wel een PS3!". Of de PS3 "hij ziet eruit als een barbecue en heb je die prijs gezien!?". Of de Wii "ik ga toch niet als een kleuter met een controller staan zwaaien!? Doei Nintendo!"
En al deze apparaten staan nu bij miljoenen mensen thuisTot zover het voorspellende vermogen van gamers op het internet.
Maar het ding kan nog steeds gewoon prima als gameconsole fungeren dus ik snap het gejank niet zo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daardoor is de focus niet meer op gamers, maar op gezinnen. Is het geen game console meer, maar een tv/social media device.
Net als de 360/PS3 dus eigenlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
en daardoor is de focus niet meer op gamers, maar op gezinnen. Is het geen game console meer, maar een tv/social media device.
Ik gebruik die consoles ook puur om te gamen, heb op beide nog nooit een film gekeken of gesurfd oid. Maar dat komt omdat ik het nooit iets toe vond voegen aan mijn PC, die ik gewoon aan mijn TV heb aangesloten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als de 360/PS3 dus eigenlijk.
Ik game er ook vnl. op hoor, maar ook nu kun je al tv-apps (Eredivisie Live, Pathe Thuis...) gebruiken, muziek luisteren, social media gebruiken, internetten...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik die consoles ook puur om te gamen, heb op beide nog nooit een film gekeken of gesurfd oid. Maar dat komt omdat ik het nooit iets toe vond voegen aan mijn PC, die ik gewoon aan mijn TV heb aangesloten.
Maar wat ik nu zag van de Xbox ONE, als het uiteraard allemaal echt zo goed werkt, gaat hopelijk mijn UPC horizon box vervangen, wat is dat UPC kreng traag en slecht ontworpen zeg.
precies. Ze willen dat je sneller het apparaat aanzet voor wat voor reden dan ook. Ik gebruik nu af en toe ook browser van xbox. In het begin had ik daar pc voor. Zal in toekomst wel meer worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Net als de 360/PS3 dus eigenlijk.
Mijn PC heeft moeite met 1920*1200 met BF3 met alle toeters en bellen aan... (En ik heb geen beroerde PC) Over een jaar zijn er weer zwaardere titels, wil je dat op 4K berekenen en het 5 jaar volhouden wens ik je veel succes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom niet? 8core CPU en vast wel een aardige GPU erin. Zoveel bijzonders is 4K nou ook weer niet...
Het zijn vaak wel hun stemmen die je leest...quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn ook altijd die fanatieke kutnerds, die 5% van de markt innemen, maar doen alsof de hele gamewereld om hen draait.
In tegenstelling tot een Playstation controller krijg ik van de Xbox geen kramp in m'n klauwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:22 schreef Frenk3nstein het volgende:
[..]
En over de controller: ik snap nooit waarom een a-symmetrische knoppen-layout zo ideaal is, doe mij maar de layout van de playstation, met de ergonomie van de 360
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:30 schreef Keltie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een Playstation controller krijg ik van de Xbox geen kramp in m'n klauwen.
Waarom zou je überhaupt consoles op release kopen? Er zijn nauwelijks spellen en hij kost het meest.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:24 schreef Jimbo het volgende:
Hmm, nu de rush van een paar dagen geleden bezonken is , lijkt ie me opeens niet meer zo tof
Als ie na de presentatie te koop was had ik hem gelijk gehaald, nu heb ik meer zo iets van ' even wachten op de ps4 , benieuwd waar ze mee komen'
Het valt me alleen wel op dat veel publishers opeens hun info aanpassen vd games ect, bijv op FB is de banner van ubisoft nu watchdogs met alleen een XOne op het plaatje/...beetje jammer, ik hoop stiekem toch dat de ps4 de voorkeur van de devs krijgt, al hebben ze bij EA FUT al voor me verpest door console gebonden exclusives erin te doen
omdat ik de games die er wel zijn wil spelen ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt consoles op release kopen? Er zijn nauwelijks spellen en hij kost het meest.
Deels eens, de laatste jaren is toch wel gebleken dat de eerste lading kleine of minder kleine foutjes had. Ik wil zo'n ding ook vaak redelijk snel hebben, maar ben toch een beetje afwachtender geworden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
omdat ik de games die er wel zijn wil spelen ?
wachten vind ik zo nutteloos, die games komen toch wel en die paar tientjes extra bij launch maken me ook geen donder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |