Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.quote:
Nee kan helaas niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat kost ¤20 toch? Bedoelde eigenlijk gratis.
Ben beetje zat van onze server is gewoon dood, maar echt geen zin om zonder heirlooms opnieuw te beginnen.
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze meequote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kun je eigenlijk heirlooms naar een andere server sturen?
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:58 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Als je alle heirlooms op je main zet en dan naar andere server verhuist neem je ze mee
Is dat nieuw met Garrosh? Ben nu 3 dagen gestopt :pquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is mij iets te duur ¤20 uitgeven.
Net even voor de gein een alliance aangemaakt op onze server om te kijken hoe druk het daar is, kom ik in Stormwind gewoon vol met mensen. Maar om met geen geld op alliance kant te beginnen is ook niet zo fijn.
Bij de horde kant geeft Garrosh 1k gold weg voor de gene die een player vindt in Orgrimmar. Daar loopt serieus helemaal niemand.. Hoop echt dat ze daar wat aan gaan doen, server samenvoegen met andere ofzo.
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ahquote:Op zondag 2 juni 2013 01:35 schreef redboyke het volgende:
[..]
om gold te transferen van je horde char naar alliance heb je neutral AH. gewoon met je alliance wat crap op neutral AH zetten en dan kopen met je main.
die servers zijn overal wel leeg eigenlijk kul tiras is al jaren medium server je zou toch denken dat je na 8 jaar ofzo toch een full geraakt maar niet dus word steeds minder en minder. ken iemand die getransferd is naar silvermoon en die zei dat ze nog nooit zoveel mensen in stormwind had gezien.
Werkt dat niet? Anders was dat nog een optie.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Je kan helemaal nix kopen van een andere char op zelfde account op ah
Tauren.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
welke horde race zal ik nemen bij shaman? uitgesloten zijn pandas en goblins.
welke spec is het beste om te levelen?quote:
Als DK begin je op level 55.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:32 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
welke spec is het beste om te levelen?
& ty!
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.quote:
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:33 schreef Knut het volgende:
Voor quests zou ik zelf elemental gaan. Dungeons crawlen als resto!
DK's zijn awesome.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar dk's trekken mij echt niet aan.
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:55 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
ohja als healer queuen gaat sneller dan dps toch?
En op 90 voor HC's is tank nog steeds altijd instant, op m'n healers moet ik altijd even wachten. Het is bij mij nu al zo ver dat wanneer ik queue en niet meteeen een dungeon krijg, ik me afvraag of 't niet kapot isquote:Op maandag 3 juni 2013 07:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Meestal instant, alleen tank is nog sneller op low lvl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |