Het geeft niet dat je mij een motherfucker noemt.. want het komt van de mond van Miss Gillian. En ik vind haar nog steeds leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moodswing
[ afbeelding ]
[..]
Wou je anders beweren dan? Gelijk heeft ze!!!!!!!!!
Kusje. baby.quote:
Emoties, ik krijg ze door deze postquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je mij een motherfucker noemt.. want het komt van de mond van Miss Gillian. En ik vind haar nog steeds leuk
[..]
Kusje. baby.
HAHAHAHHAHAHAHA KUT VOOR JE!quote:
Why?quote:
Kom op mij liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Emoties, ik krijg ze door deze post
[ afbeelding ]
Vind jou ook wel leuk
Nee, wil rokenquote:
Staande ovatiequote:
quote:
Mag rokend ookquote:
jij rookt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen, en ik heb besloten jou de schuld te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze gedachte bracht iets teweeg in mijn broekje :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen, en ik heb besloten jou de schuld te geven.
Kut is dat he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef Adolecens het volgende:
Je kan niet quoten uit een gesloten topic mobiel
Ja, vind je leuker na je emotievolle uitbarsting gisterenquote:
Weet ikquote:
Ik heb de neiging om dan oren als asbak te gebruiken, dat wil ik je niet aandoenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staande ovatie
[..]Ik vind jou toch nog lief.
[..]
Mag rokend ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij rookt?Eigenlijk alleen bij gelegenheden. Maar nu ligt er dus een pakje Camel Light naar me te staren en het is wel erg verleidelijk allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind je leuker na je emotievolle uitbarsting gisteren
Baggerlayout!quote:
Heb grote oren. Maar doe maar niet nee. :Squote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb de neiging om dan oren als asbak te gebruiken, dat wil ik je niet aandoen
Oh wow :$quote:
Mooi, mond houden dus en laat me roken bitchquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb grote oren. Maar doe maar niet nee. :S
[..]
Oh wow :$
hmm, verleidelijk jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen bij gelegenheden. Maar nu ligt er dus een pakje Camel Light naar me te staren en het is wel erg verleidelijk allemaal.
Ik vind het prima dat je zo tegen mij praat. Maar denk er wel om, mocht dit ooit plaatsvinden in openbare ruimtes waar wij beiden aanwezig zijn.. dan pak ik je bij je nekvelquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi, mond houden dus en laat me roken bitch
Moet je doen, jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je zo tegen mij praat. Maar denk er wel om, mocht dit ooit plaatsvinden in openbare ruimtes waar wij beiden aanwezig zijn.. dan pak ik je bij je nekvel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
even lekker je mondje houden turkjepropquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat snoezig. Hier kk op labielen en dan toch een labiele daten.
Be gentle. Zo moeilijk is dat niet. Deze is blijkbaar een gevoelsmens.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je doen, jaDreigen met krabben deert mij niet... poesjes ben ik wel de baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Kijk, zo moet je tegen haar dus niet doen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
even lekker je mondje houden turkjeprop
Jij bent haar niet, dank gadoquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk, zo moet je tegen haar dus niet doen..
Ik bijt ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dreigen met krabben deert mij niet... poesjes ben ik wel de baas
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kijk, zo moet je tegen haar dus niet doen..
Jullie zijn een soort vas en dwcquote:
Ben je er al uit?quote:
Bijten is lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bijt ook
Tevens sla ik met mijn handtasje waar ik een baksteen in stop
alleen wilt geen van beiden elkaar neuken in dit gevalquote:
U riep?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bijt ook
Tevens sla ik met mijn handtasje waar ik een baksteen in stop
CB, weet zij dat jij fokt? ik ben zo labiel. Ik vind haar en zal haar je accountnaam geven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
alleen wilt geen van beiden elkaar neuken in dit geval
We gaan het leven en beleven he. Loopt wel los denk ik.quote:
Nee, nu wil je te graag, gaat niet door danquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bijten is lekkerbijt in mijn schouder :S
Was jij niet diegene die werd gevolgd op FOK! waardoor je bepaalde dingen niet mocht zeggen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
CB, weet zij dat jij fokt? ik ben zo labiel. Ik vind haar en zal haar je accountnaam geven.
Have fun!quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
We gaan het leven en beleven he. Loopt wel los denk ik.
Forceren is nog een optie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, nu wil je te graag, gaat niet door dan
Oh. Okquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn jij en ik. Met die spanning en al
Zal jou eens forceren.. Met een Tarzandildoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |