Het geeft niet dat je mij een motherfucker noemt.. want het komt van de mond van Miss Gillian. En ik vind haar nog steeds leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moodswing
[ afbeelding ]
[..]
Wou je anders beweren dan? Gelijk heeft ze!!!!!!!!!
Kusje. baby.quote:
Emoties, ik krijg ze door deze postquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het geeft niet dat je mij een motherfucker noemt.. want het komt van de mond van Miss Gillian. En ik vind haar nog steeds leuk
[..]
Kusje. baby.
HAHAHAHHAHAHAHA KUT VOOR JE!quote:
Why?quote:
Kom op mij liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Emoties, ik krijg ze door deze post
[ afbeelding ]
Vind jou ook wel leuk
Nee, wil rokenquote:
Staande ovatiequote:
quote:
Mag rokend ookquote:
jij rookt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen, en ik heb besloten jou de schuld te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook deze gedachte bracht iets teweeg in mijn broekje :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen, en ik heb besloten jou de schuld te geven.
Kut is dat he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef Adolecens het volgende:
Je kan niet quoten uit een gesloten topic mobiel
Ja, vind je leuker na je emotievolle uitbarsting gisterenquote:
Weet ikquote:
Ik heb de neiging om dan oren als asbak te gebruiken, dat wil ik je niet aandoenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staande ovatie
[..]Ik vind jou toch nog lief.
[..]
Mag rokend ook
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij rookt?Eigenlijk alleen bij gelegenheden. Maar nu ligt er dus een pakje Camel Light naar me te staren en het is wel erg verleidelijk allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh. Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, vind je leuker na je emotievolle uitbarsting gisteren
Baggerlayout!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |