quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
WH KLBSC LIJSTJE: KLBSC USERS MET MEEST SEXY STEM
1) Krioro
KK.quote:
Wat snoezig. Hier kk op labielen en dan toch een labiele daten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven zijn so so mi kanki frustrerend af en toe. Heb altijd meisjes gehad die qua karakter wel tegen een stootje konden maar nu heb ik er een die een teer blaadje is. So so sensitive is ze, ben er te lomp voor lijkt het.
Typisch dan weer dat de seks weer wel kneiter ruw is.
ksta er niet eens inquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie die lijstjes nu pas, klopt wel bij mij.
yuh, nu weet niemand wat ze missen !quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik blij zijn met mn plek 35?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yuhquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is yuh? In 't Turks is 't n belediging
Ah. De oudere yeah dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yuh
Ga weg met je Turks.
echtquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is yuh? In 't Turks is 't n belediging
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef krioro het volgende:
Hevig variėrende broodmaten.(inb4 220)
Zal blij zijn als ik helemaal over ben naar strictly rice & oats.
vers geschoten met je eigen gefabriceerd pijl en boog, vanochtend om 4 uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.
Do you even carbs?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.
En dan een Amber Alert voor de krantenjongen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef jagga het volgende:
[..]
vers geschoten met je eigen gefabriceerd pijl en boog, vanochtend om 4 uur
Zal wel moeten mimang, zonder carbs heb ik echt niet die size en hardheid.quote:
ik ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef jagga het volgende:
ben ik dan de enige die niet in de sportschool hangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |