quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:38 schreef WAHRHEIT het volgende:
WH KLBSC LIJSTJE: KLBSC USERS MET MEEST SEXY STEM
1) Krioro
KK.quote:
Wat snoezig. Hier kk op labielen en dan toch een labiele daten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven zijn so so mi kanki frustrerend af en toe. Heb altijd meisjes gehad die qua karakter wel tegen een stootje konden maar nu heb ik er een die een teer blaadje is. So so sensitive is ze, ben er te lomp voor lijkt het.
Typisch dan weer dat de seks weer wel kneiter ruw is.
ksta er niet eens inquote:Op woensdag 22 mei 2013 07:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie die lijstjes nu pas, klopt wel bij mij.
yuh, nu weet niemand wat ze missen !quote:Op woensdag 22 mei 2013 07:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet ik blij zijn met mn plek 35?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yuhquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is yuh? In 't Turks is 't n belediging
Ah. De oudere yeah dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 08:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=yuh
Ga weg met je Turks.
echtquote:Op woensdag 22 mei 2013 08:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat is yuh? In 't Turks is 't n belediging
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:16 schreef krioro het volgende:
Hevig variërende broodmaten.(inb4 220)
Zal blij zijn als ik helemaal over ben naar strictly rice & oats.
vers geschoten met je eigen gefabriceerd pijl en boog, vanochtend om 4 uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.
Do you even carbs?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon rauw vlees in je lunchtrommeltje.
En dan een Amber Alert voor de krantenjongen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:21 schreef jagga het volgende:
[..]
vers geschoten met je eigen gefabriceerd pijl en boog, vanochtend om 4 uur
Zal wel moeten mimang, zonder carbs heb ik echt niet die size en hardheid.quote:
ik ook niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef jagga het volgende:
ben ik dan de enige die niet in de sportschool hangt?
Ik ook niet. Ik doe aan hardlopen, maar begin er over te twijfelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:35 schreef jagga het volgende:
ben ik dan de enige die niet in de sportschool hangt?
wat is jouw reden ? mijne is meest lamme excuus ooit namelijk: geen tijdquote:
Ik heb thuis een halterbank, dus ik hoef niet naar de sportschool.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:37 schreef jagga het volgende:
[..]
wat is jouw reden ? mijne is meest lamme excuus ooit namelijk: geen tijd
Als mensen iets echt willen hebben ze altijd wel tijd, is mijn ervaring.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:37 schreef jagga het volgende:
[..]
wat is jouw reden ? mijne is meest lamme excuus ooit namelijk: geen tijd
waarom twijfel je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik doe aan hardlopen, maar begin er over te twijfelen
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent, met je bleke spillebeentjes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb thuis een halterbank, dus ik hoef niet naar de sportschool.
werkdagen van 6 tot 6(soms) meestal later (rond 8) dus 's avonds echt geen puf meer, Zaterdag's de nodige boodschappen, verplichte sociale contacten e.d.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als mensen iets echt willen hebben ze altijd wel tijd, is mijn ervaring.
Wat weet je van mijn benen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je aan het trollen bent, met je bleke spillebeentjes.
Geen energie is iets anders dan geen tijd. Maar ja, ik heb er na werk ook vrij weinig zin in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef jagga het volgende:
[..]
werkdagen van 6 tot 6(soms) meestal later (rond 8) dus 's avonds echt geen puf meer, Zaterdag's de nodige boodschappen, verplichte sociale contacten e.d.
Week is gauw om zo
Omdat oudere mensen er heel raar uitzien.. Dacht vanmorgen, ligt dat aan het hardlopen of is het iets met hun bouw? Ze lopen/rennen zo stijf en zijn zo magertjes en zo.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat oudere mensen er heel raar uitzien..
Dan moet je juist gaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen energie is iets anders dan geen tijd. Maar ja, ik heb er na werk ook vrij weinig zin in.
gewoon uit interesse , hoe oud ben je? soms denk ik 30+ maar soms ook begin 20quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat oudere mensen er heel raar uitzien.. Dacht vanmorgen, ligt dat aan het hardlopen of is het iets met hun bouw? Ze lopen/rennen zo stijf en zijn zo magertjes en zo.
Niet herkenbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaanVoel je je energieker door.
Vas.quote:
Even uitlegquote:
nee. Thuiskomen, een hap vreten, douchen , even zappen > knikkebollen op de bank en hup naar bedquote:
Je hoort dan ook van die geluiden van piepende scharnieren en zo. Maar ik begreep wel wat je bedoelde, gewoon een apart antwoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Even uitlegIk zie in de ochtend heel veel ouderen rennen. Doelend op 50-70. Deze mensen rennen heel vreemd en heel stijf. En zijn echt skinny ass..
30.. Geestelijk ben ik blijven hangen bij 18 zegt mijn moeder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef jagga het volgende:
[..]
gewoon uit interesse , hoe oud ben je? soms denk ik 30+ maar soms ook begin 20
Zoiets ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef jagga het volgende:
[..]
nee. Thuiskomen, een hap vreten, douchen , even zappen > knikkebollen op de bank en hup naar bed
Maar ik ga na werk weer even rennen, hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je hoort dan ook van die geluiden van piepende scharnieren en zo. Maar ik begreep wel wat je bedoelde, gewoon een apart antwoord.
vandaar mijn verwarringquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
30.. Geestelijk ben ik blijven hangen bij 18 zegt mijn moeder.
Ok, mn benen vallen best mee hoor. Vind ik zelf dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vas.
Maar helaas, 75% mannelijk Nederland heeft ze niet. Sowieso mensen die hun benen niet trainen.
Mijn voeten zijn dan als tomatenpuree dus ik pas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik ga na werk weer even rennen, hoorWant het is wel erg fijn.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef WAHRHEIT het volgende:
KLBSC Sterrenbeeldlijstje
Krioro- Leeuw
Chocolate Bear - Weegschaal
Chai - Waterman
Tli - Weegschaal
DwC - Steenbok
Fascination - Schorpioen
Chloroform - Leeuw
Nick_Gizm0 - Vissen
Broekpaling - Maagd
Ado - Tweelingen