Per seconde wijzer dus.quote:
Nope, je kent mequote:
Wijs ..quote:
zeg dat ze haar kkbek moet houden met haar labiele kkgezeikquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven zijn so so mi kanki frustrerend af en toe. Heb altijd meisjes gehad die qua karakter wel tegen een stootje konden maar nu heb ik er een die een teer blaadje is. So so sensitive is ze, ben er te lomp voor lijkt het.
Typisch dan weer dat de seks weer wel kneiter ruw is.
Welkom in de wondere wereld genaamd vrouwen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Wijven zijn so so mi kanki frustrerend af en toe. Heb altijd meisjes gehad die qua karakter wel tegen een stootje konden maar nu heb ik er een die een teer blaadje is. So so sensitive is ze, ben er te lomp voor lijkt het.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wijs ..![]()
Wat was ik denkende idd.
ey beetje respect voor je mams, snotneus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
zeg dat ze haar kkbek moet houden met haar labiele kkgezeik
dit is niet een vrouw maar een meisje. dat is het verschil wat ik nu niet kan handelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld genaamd vrouwen.
Begin daar dan ook niet aan. Hoe oud?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dit is niet een vrouw maar een meisje. dat is het verschil wat ik nu niet kan handelen
Doe niet zo emo over je scharrel dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ey beetje respect voor je mams, snotneus.
'sup?quote:
21, chick die ik vlak hier voor mee ging was 31. Moet wennen aan het verschil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Begin daar dan ook niet aan. Hoe oud?
fok is mijn emotionele vuilnisbelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe niet zo emo over je scharrel dan.
Dan ligt het gewoon aan de chick zelf.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
21, chick die ik vlak hier voor mee ging was 31. Moet wennen aan het verschil.
leer mij omgaan met deze teerheid, oh senseiquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ligt het gewoon aan de chick zelf.
31, teach me how to dougiequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Emotioneel is het wel, beladen momentje dan. Maar meestal is het wel heel heftig en lekkerquote:
Als de seks nou kut was, was het makkelijker he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Chocolatebear het volgende:
jonge god zijn die de needs van haar seksuele piek kan vervullen.quote:
Hoe oud ben jij eig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |