De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha, tuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
ik snap niet dat je zou kunnen leren als je stoned bent.
[..]
nog steeds gestopt?
Als ik geblowed heb (1 jonko dan he,, niet volle pin), dan kan ik me beter focussen op 1 ding ipv afgeleid worden elke 3 secondenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat is heel herke- hey een vogel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk wel.
Als ik geblowed heb (1 jonko dan he,, niet volle pin), dan kan ik me beter focussen op 1 ding ipv afgeleid worden elke 3 secondenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Das wel een mooie vo... Is mijn koffie alweer op :Squote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Eerst roken.quote:
Zo even plassen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hebk ook al gedaanquote:
Ben nou aan de frisdrankff genoeg koffie gehad
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Hebk ook al gedaan
Ben nou aan de frisdrankff genoeg koffie gehad
Energydrank.
Energydrankquote:Hele gebit van naar de klote gegaan (ook slecht poetsen) dus dat komt er niet meer in
7-up
Leuke TT weer.
Ligt aan het vak zou ik zeggen. Wiskunde stoned leren vond ik nooit zo top, maar bijvoorbeeld geschiedenis, maatschappijleer en aardrijkskunde heb ik vaak met succes stoned geleerd.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
![]()
wtf is dit?
Ben ik nou blind of is dit duidelijk gesjopt?
Waarom al die complimenten
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Tering de fuqquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Lekker wijf toch?quote:
jepquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
ik snap niet dat je zou kunnen leren als je stoned bent.
[..]
nog steeds gestopt?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Weetxx ik xxxniet. Maar ditxx is xwel gewxxxxoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Waarom al die complimentenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alsof ik dat soort mensen op FB hebquote:
Je hoofd fotoshoppen in een engel xD
Dat hoofd![]()
watquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Fuck the EBU.![]()
Eigenlijk ligt dat hoofd op haar knieen.
Veel te laag en ver weg van haar nek.
Ze zit gewoon zwaar aan de crack..quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk ligt dat hoofd op haar knieen.
Veel te laag en ver weg van haar nek.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Lijkt het wel op.
"Nog steeds dromerige ogen"quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik keek naar die foto...
[ afbeelding ]
Whehehihihihi
Oke, genoeg gelachen om andere mensen.
"Waar denk je aan"
"Je bent echt een mooi meisje"__________________________________
En dan die foto eronder
Mijn dag is weer helemaal top.
THANKS UNSCREWED![]()
![]()
![]()
Even nog 2 stukjes Domino's shoarmapizza met knoflooksaus opwarmen en opeten die nog over waren van gister
Fuck the EBU.![]()
Fixedquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
Even nog 2 stukjes Domino's shoarmapizza met knoflooksaus opwarmen en opeten die nog over waren van gister
Mwa Mwa,, domino's benk niet zo kapot vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Domino's shoarmapizza is anders fucked up lekker
Onze lokale turk maakt beter pizzas
OT: Rijden die gastjes bij jullie ook als gekken op die brommers?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik eet nooit zo vaak 'echte pizza's'quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Mwa Mwa,, domino's benk niet zo kapot van
Onze lokale turk maakt beter pizzas
OT: Rijden die gastjes bij jullie ook als gekken op die brommers?Meestal áls ik pizza eet, is het zo'n diepvries ding
En die gastjes rijden toch altijd als gekken op die brommers?Fuck the EBU.![]()
PFFF Pizza hater ^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik eet nooit zo vaak 'echte pizza's'Meestal áls ik pizza eet, is het zo'n diepvries ding
En die gastjes rijden toch altijd als gekken op die brommers?![]()
Ben er laatst 1 tegen gekomen die redelijk normaal reed. Stond er van te kijken, normaal verzetten ze wegblokkeringen en afzettingen enzo gewoon om er langs te kunnen
Niks pizza hater, gewoon pauper en geen geld om 10 euro te betalen voor één keer avondetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
PFFF Pizza hater ^^![]()
Ben er laatst 1 tegen gekomen die redelijk normaal reed. Stond er van te kijken, normaal verzetten ze wegblokkeringen en afzettingen enzo gewoon om er langs te kunnen
Met 10 euro eet ik een maand lang
Whehe ja, zijn ook van die 16 jarige kiddo's die net hun scooterbewijs hebben en blij zijn met het geld, dus die boeien verkeersregels niet
Fuck the EBU.![]()
Mag ik aan iemands tieten zitten? Heb ik zin in.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Mag ik aan iemands tieten zitten? Heb ik zin in.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja weet ik veel jonguh mijn mams en paps reden gister gewoon langs de Domino's en hebben daar toen wat opgehaaldquote:
En ik vond het lekker!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
"Nog steeds dromerige ogen"
"Waar denk je aan"
"Je bent echt een mooi meisje"__________________________________
En dan die foto eronder
Mijn dag is weer helemaal top.
THANKS UNSCREWED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spontaan geen zin meer, doe mij maar een donut.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe maar 2,, ken je dr haar ook 1 gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spontaan geen zin meer, doe mij maar een donut.
quote:Ze heeft niet zoveel foto's.
Ik wil haar niet geven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Doe maar 2,, ken je dr haar ook 1 geven
Die geeft jou gewoon,, met of zonder tegenzinquote:
(en een ham om je nek hangen ofc dan)
![]()
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.
stop het, haal het wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Respect tonen voor de nazisquote:
misschien vanavond toch stiekem 1 jointje halen om even te pauzeren van de studieHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
JWZ, iedereen zingt er overquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, moet ook gebeuren natuurlijk
Van Duitschen Bloet dit dat alles
Ja ik ga ook weer de pussy zijn en nu het restje van gister/eergister aansteken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Studeur het volgende:
misschien vanavond toch stiekem 1 jointje halen om even te pauzeren van de studie
Ik doe misschien 3 dagen over 1 joint ofzo, dus wat dat betreft blow ik wel minder, maar nog steeds elke dag
Mja geen neuk wordt gegeven, nóg niet althans. Morgen begrafenis en vrijdagavond en zaterdag werken, dus dan kan ik nu nog even genieten van mijn luie dagje
Fuck the EBU.![]()
"Bloemen verwelken schepen vergaan, maar af en toe wil ik gewoon iemand keihard op zijn bakkes slaan."quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.
Die vind ik wel mooi.
Maar wat is dat toch met mensen die denken dat ze allemaal haters hebben?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
hallonquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
hallon
hard aan het studeren
examen gehad vandaag?
ik stoned
ja frans
ben eten grHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zou eigenlijk best een goed idee zijn om de ONZ stoners te laten stemmen over alle plannen van het kabinet.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
That'd make the world a much better placequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou eigenlijk best een goed idee zijn om de ONZ stoners te laten stemmen over alle plannen van het kabinet.
Fuck the EBU.![]()
Shit ik zou bij mijn pa eten..Maar de belbus kwam niet dus ik ga morgen (wel chill, combineer dit met doktersafspraak zodat hij me daar weg kan halen hihi). Maar goed nu moet ik dus iets bedenken om te gaan eten zo.. Hmm
Your beauty never ever scared me.![]()
la examen francais de dernier ans etait tres facile! j'ai un 7.5 pour le examen mais je ne parle pas beaucoup de francais bon.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
patat, altijd lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik zou bij mijn pa eten..Maar de belbus kwam niet dus ik ga morgen (wel chill, combineer dit met doktersafspraak zodat hij me daar weg kan halen hihi). Maar goed nu moet ik dus iets bedenken om te gaan eten zo.. Hmm
en nee het is geen frietHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Op plekken met een belbus is het gewoon friet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
patat, altijd lekker
en nee het is geen frietIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Je suis un omelet du fromage mit sauerkraut und bratwurst, ou est la toilette?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
la examen francais de dernier ans etait tres facile! j'ai un 7.5 pour le examen mais je ne parle pas beaucoup de francais bon.Fuck the EBU.![]()
Friet bestaat niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
patat, altijd lekker
en nee het is geen frietFuck the EBU.![]()
Het is wel Friet een Patat dat is Vlaams voor Aardappel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit staat er bij dat vakantiepark waar ik een huisje had gewonnen
'Alleenreizende jongeren en/of groepen worden niet toegelaten. Bij twijfel eerst contact opnemen met het park.'
Pff!
leeftijdsdiscriminatie, stuur een brief waarin je dreigt met aangifte als ze niet meewerken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
'Alleenreizende jongeren en/of groepen worden niet toegelaten. Bij twijfel eerst contact opnemen met het park.'
Pff!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Daarmee bedoelen ze groepen van zestien ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Pff!
Jij bent in de twintig toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huh? Hoe kun je dan een arrangement voor 8 personen weggeven als je niet wil dat groepen komen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Pff!
Of was het de bedoeling dat er dan alleen maar 30+'ers met hun <10-jarige kids komen?
Fuck the EBU.![]()
Gequote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
Vanavond leg ik jullie alles uit over de alternatieve causaliteitFuck the EBU.![]()
HOAX, echte paupers eten niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
Vandaag,een beetje pauperen. Tosti's eten,als avondeten ben broke
Morgen gelukkig weer geld.
Fuck the EBU.![]()
Wat ook niet goed is trouwensWant dan wordt je een magere 53 kg wegende bottenzak zoals ik waar nog wel een kilootje of 6 weer op terug mag
Fuck the EBU.![]()
![]()
Zo, ik plemp ze even hier neer.
Deze moet voor mij makkelijk te leren zijn, maar moet ik een keertje doen als ik de laptop naast de piano heb
Opdat ik het niet vergeet, dit dat.Fuck the EBU.![]()
ok sc6 lyquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Moira. het volgende:
Weet je, fuck die shit.
Ik rook een sigaretje en dan ga ik die shit beneden even doenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn sigaretje is net aan, hè?
Je hebt nog een minuut of 7 om tegen me te praten..zegt kabouter plop tegen de kerstman: "Dat is mijn muts niet!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn sigaretje is net aan, hè?
Je hebt nog een minuut of 7 om tegen me te praten
hue hue hueHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
whehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 22 mei 2013 18:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
..zegt kabouter plop tegen de kerstman: "Dat is mijn muts niet!"
hue hue hueFuck the EBU.![]()
Verdomme zeg, zit ik gewoon een beetje de wikipedia pagina van Luxemburg te lezen, zie ik opeens dit:
Sommige mensen verdienen het echt om zeven pakjes peuken op hun genitaliën uitgedrukt te krijgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
![]()
Ik heb geen zin meer in vandaag
[ Bericht 90% gewijzigd door Ama op 22-05-2013 19:10:01 ]Your beauty never ever scared me.![]()
kan ik je ergens mee opvrolijken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh beetje down en heb ook nog eens last van mijn buikHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Half uurtje geleden o.i.d. begonnen, ik kan nu het couplet en de bridge én erbij zingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:53 schreef Moira. het volgende:
Zo, ik plemp ze even hier neer.
Deze moet voor mij makkelijk te leren zijn, maar moet ik een keertje doen als ik de laptop naast de piano heb
Opdat ik het niet vergeet, dit dat.
Ben nu bezig met het refrein maar betwijfel of ik er nog lang zin in hebAnders ga ik later wel verder
Fuck the EBU.![]()
Laten we het over leuke dingen gaan hebben. Dat is vast een stuk leuker en leid ook af
Prachtige discussie over de uitspraak van gif. (het bestandsformaat)
dit is juist de keer dat het mag..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Ik bespaar jullie dit keer mijn gezeur wel![]()
Gooi het eruitquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef Amarantha het volgende:
Nee. Ik bespaar jullie dit keer mijn gezeur wel
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Laten we het erop houden dat ik dingen wat subtieler kan brengen.. Beetje gezeur nu met A. omdat ik een bot berichtje stuurde die helemaal niet zo bedoeld was. Najaquote:
Berichtje ging over dat ik de kelder moest opruimen aangezien dit weekend zijn feestje daar is geweest. Hij vond het een kut berichtje omdat ik ook bij het feestje was en hij alles alweer goed had gezet. PffYour beauty never ever scared me.![]()
hihiquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Onorgineel het volgende:
Krijg spontaan zin om te blowen van die tumblrpagina van je
Overigens is het me opgevallen dat ik hier eigenlijk bijna nooit ben als ik daadwerkelijk stoned ben, en ben er zo'n 3 weken niet geweest dus time to cut back from the drugs
hm. gewoon zeggen dat je hem wel wil helpen of een beetje lief doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik dingen wat subtieler kan brengen.. Beetje gezeur nu met A. omdat ik een bot berichtje stuurde die helemaal niet zo bedoeld was. Naja
Berichtje ging over dat ik de kelder moest opruimen aangezien dit weekend zijn feestje daar is geweest. Hij vond het een kut berichtje omdat ik ook bij het feestje was en hij alles alweer goed had gezet. Pff![]()
![]()
Al verklaard dat 't botter overkwam dan dat je bedoelde?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik dingen wat subtieler kan brengen.. Beetje gezeur nu met A. omdat ik een bot berichtje stuurde die helemaal niet zo bedoeld was. Naja
Berichtje ging over dat ik de kelder moest opruimen aangezien dit weekend zijn feestje daar is geweest. Hij vond het een kut berichtje omdat ik ook bij het feestje was en hij alles alweer goed had gezet. Pff
Ik heb alle afval van de tafel gehaald, vloer geveegd, bier opgedweild. Vond het ook geen probleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm. gewoon zeggen dat je hem wel wil helpen of een beetje lief doen.Maar het was meer als opmerking bedoeld van ik heb het gedaan voor het geval er huisgenoten gaan bitchen over de kelder. Hij dacht dus dat ik ermee bedoelde dat ik er geen zin in had. Naja hij negeert me vanavond weer eens maar ik zie wel weer wat morgen brengt haha.
En nu gaan we het over leuke dingen hebben!
Ja maar hij is schijnbaar nog steeds pissed op mij. Zei ook zo uur terug 'als je nog joint wilt roken voor je gaat.. ik zit op mijn kamer' en toen zei die ook kk geïrriteerd 'jaahaa Amanda'. Hij is dus nu weg en hij heeft me niet meer opgezocht hehe. Hij was ook beetje pissig op rest van het huisquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Al verklaard dat 't botter overkwam dan dat je bedoelde?Your beauty never ever scared me.![]()
Waarschijnlijk was 'ie al geirriteerdquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar hij is schijnbaar nog steeds pissed op mij. Zei ook zo uur terug 'als je nog joint wilt roken voor je gaat.. ik zit op mijn kamer' en toen zei die ook kk geïrriteerd 'jaahaa Amanda'. Hij is dus nu weg en hij heeft me niet meer opgezocht hehe. Hij was ook beetje pissig op rest van het huis
Ja denk het ook. Maar hij was boos thuis gekomen door mijn berichtje. Achteraf ook boos omdat er huisgenoten waren die zaten te zeuren dat het schoon moest zijn terwijl het een stuk smeriger was voor het feestje. Ach hij draait vanavond misschien wel weer bij na een paar biertjes en jointjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was 'ie al geirriteerd
Ik ga me haar in deze kleur roze verven (maar dan wel iets lichter):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Ama op 22-05-2013 20:03:30 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Ja shit ik kom 10000 tinten roze tegen als ik een goed voorbeeld zoekYour beauty never ever scared me.![]()
picsquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het een tijdje rood gehad. Zie je nog steeds!
Hmm heb ik nietquote:Behalve waar mijn kop ook kaal is aan de zijkanten haha. Nu ong. 8 maand later heb ik weer redelijk blond haar en zijn de zijkanten ook weer bijna tot schouderlengte aangegroeid
doe die maar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm heb ik nietBehalve waar mijn kop ook kaal is aan de zijkanten haha. Nu ong. 8 maand later heb ik weer redelijk blond haar en zijn de zijkanten ook weer bijna tot schouderlengte aangegroeid
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben aan het zoeken. Tot die tijd gooi ik wel even een foto van mezelf hier waar ik bong rookIs wel anderhalf jaar oude foto
Toffe actiefotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heb wel een andere foto gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet iedereen hoe ik eruit zie. lol.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind eigenlijk dat meer stoners hun uiterlijk moeten vrijgeven :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet iedereen hoe ik eruit zie. lol.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
wisten we toch alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet iedereen hoe ik eruit zie. lol.![]()
Had het niet gedaan als ik niet op TC zat maar daar hebben de meeste vaste leden hier me inmiddels wel gezienquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat meer stoners hun uiterlijk moeten vrijgeven :pYour beauty never ever scared me.![]()
TCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu weet iedereen hoe ik eruit zie. lol.
Nee. Ik ga zo naar beneden even kijken wie daar zijn. Misschien over uurtje ofzo?
Of bedoelde je dat niet?
Aight aight, het refrein kan ik nu ook én erbij zingenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Half uurtje geleden o.i.d. begonnen, ik kan nu het couplet en de bridge én erbij zingen
Ben nu bezig met het refrein maar betwijfel of ik er nog lang zin in hebAnders ga ik later wel verder
Heb het 1000x achter elkaar gespeeld dus mijn handen voelen nu echt reumatisch aan
De break bewaar ik voor de volgende keer, m'n laptop is ook bijna leeg hihi dus ik kruip weer boven m'n hol in
Fuck the EBU.![]()
Gewoon in anderhalf uur de begeleiding van een heel nummer geleerd
Mja omdat hij zo simpel was wilde ik 'm ook leren
Fuck the EBU.![]()
Kom vechten dan.quote:
Stout... niet doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ga ook weer de pussy zijn en nu het restje van gister/eergister aansteken.
Ik doe misschien 3 dagen over 1 joint ofzo, dus wat dat betreft blow ik wel minder, maar nog steeds elke dag
Mja geen neuk wordt gegeven, nóg niet althans. Morgen begrafenis en vrijdagavond en zaterdag werken, dus dan kan ik nu nog even genieten van mijn luie dagje
Als de verleiding zo groot is dat je eigenlijk niet er tegen wilt vechten moet je misschien juist even langere pauzes er tussen nemen.
Dat zijn mensen met een oninteressant leven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef Piye het volgende:
[..]
"Bloemen verwelken schepen vergaan, maar af en toe wil ik gewoon iemand keihard op zijn bakkes slaan."
Die vind ik wel mooi.
Maar wat is dat toch met mensen die denken dat ze allemaal haters hebben?
Ze geloven graag in hun eigen leugens en verzinsels zodat ze iets hebben om op te focusen en om over te lullen.
Het soort mensen die ik liever van deze wereld af zie vliegen.
was dat al anderhalf uur? De tijd vliegtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Moira. het volgende:
Gewoon in anderhalf uur de begeleiding van een heel nummer geleerd
Mja omdat hij zo simpel was wilde ik 'm ook leren
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Of die mensen die alleen maar focusen op negatieve energie zodat ze de aandachtshoer kunnen uittrekken en dan echt alleen maar tussen negativiteit komen te zitten en dan gaan klagen over hoe moeilijk hun leven is.
Tevens heb ik gesolliciteerd bij een Friettent!
Houd deze onzinnige discussie uit het stonertopic, ook al ben je voor de goede kant.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
Of die mensen die alleen maar focusen op negatieve energie zodat ze de aandachtshoer kunnen uittrekken en dan echt alleen maar tussen negativiteit komen te zitten en dan gaan klagen over hoe moeilijk hun leven is.
Tevens heb ik gesolliciteerd bij een Friettent!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga me haar in deze kleur roze verven (maar dan wel iets lichter):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of:Je bent een vrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was pas om 7 uur begonnen he, sigaretjes duren bij mij altijd een uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
was dat al anderhalf uur? De tijd vliegt
Ik voel me best bazig dat ik gewoon in zo'n korte tijd eigenlijk al het hele nummer kan spelen enzo![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef Unscrewed het volgende:
Tevens heb ik gesolliciteerd bij een Friettent!Wacht, gaan jullie nou serieus menen dat jullie frieteters zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Houd deze onzinnige discussie uit het stonertopic, ook al ben je voor de goede kant.
Flikker eens even héééééúúúúl gauw uit mijn topic! Stelletje smeerlappen!
Gatverdamme
Friet bestaat niet eens
Als je lekker gefrituurde aardappelreepjes wil eten dan eet je PATAT.
En zo is dat. Als je het daar niet mee eens bent dan ben je hier gewoonweg niet welkom, dus verander nu maar gauw je mening of ERUIT!
Fuck the EBU.![]()
hulde hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was pas om 7 uur begonnen he, sigaretjes duren bij mij altijd een uur
Ik voel me best bazig dat ik gewoon in zo'n korte tijd eigenlijk al het hele nummer kan spelen enzo
doeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Wacht, gaan jullie nou serieus menen dat jullie frieteters zijn?
Flikker eens even héééééúúúúl gauw uit mijn topic! Stelletje smeerlappen!
Gatverdamme
Friet bestaat niet eens
Als je lekker gefrituurde aardappelreepjes wil eten dan eet je PATAT.
En zo is dat. Als je het daar niet mee eens bent dan ben je hier gewoonweg niet welkom, dus verander nu maar gauw je mening of ERUIT!Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Ik mot geen friet'ers in mijn topicquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
JE LAAT ME GAAN OOK? HAD IK NIET VERWCTA![]()
![]()
![]()
![]()
Smeerlapperij
HET IS GODVERDOMME PATAT! EN DAARMEE UIT!
Het doet mij pijn in m'n hart je te laten gaan, en liever zou ik dat ook niet doen.
Maar dan zul je toch echt van mening moeten veranderen en toegeven dat het patat is, en dat friet niet bestaat. Anders kan ik nooit meer met je in één topic leven
Fuck the EBU.![]()
Welke discussie?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Houd deze onzinnige discussie uit het stonertopic, ook al ben je voor de goede kant.
Ik zou het wel patat willen noemen, oprecht waar, maar zo ben ik niet opgevoedquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik mot geen friet'ers in mijn topicSmeerlapperij
HET IS GODVERDOMME PATAT! EN DAARMEE UIT!
Het doet mij pijn in je hart te laten gaan, en liever zou ik dat ook niet doen.
Maar dan zul je toch echt van mening moeten veranderen en toegeven dat het patat is, en dat friet niet bestaat. Anders kan ik nooit meer met je in één topic leven
Oh ik dacht dat ie over het andere had, niet over het friet/patat gedoe.quote:
Het is geen friet en ook geen patat.
Het zijn aardappelreepjes.Dit -- Parkiet is mijn papa
JE BENT PAS 17! JE BENT NOG KNEEDBAAR!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou het wel patat willen noemen, oprecht waar, maar zo ben ik niet opgevoed
Gelóóf erin dat het patat is, gelóóf heel intelligent Nederland daar in. Kijk nou eens wat voor types er 'friet' zeggen, daar wil jij toch verdomme niet bijhoren?
IK heb je beter opgevoed dan dat! BETER ZEG IK JE!
Fuck the EBU.![]()
Nee, het is patat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ie over het andere had, niet over het friet/patat gedoe.
Het is geen friet en ook geen patat.
Het zijn aardappelreepjes.Fuck the EBU.![]()
Regio eindhoven is wel de slimste regio van de wereldquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE BENT PAS 17! JE BENT NOG KNEEDBAAR!
Gelóóf erin dat het patat is, gelóóf heel intelligent Nederland daar in. Kijk nou eens wat voor types er 'friet' zeggen, daar wil jij toch verdomme niet bijhoren?
IK heb je beter opgevoed dan dat! BETER ZEG IK JE!
Ik ben het vaak niet eens eens met mijn eigen mening... is dat raar?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Regio eindhoven is wel de slimste regio van de wereld
Just
Fuck the EBU.![]()
Daar geloof ik helaas geen snars van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Regio eindhoven is wel de slimste regio van de wereld
Vooral niet met Beukenlaan erbij.
Ja, ik ben het eigenlijk altijd eens met mijn eigen mening.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben het vaak niet eens eens met mijn eigen mening... is dat raar?
Maar als je mening is dat het patat is, dan is het allemaal goed.Fuck the EBU.![]()
IK HEB AAN DE BEUKENLAAN GEWOOND SLOEBER JIJ BENT ECHT GODNONDEJUquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daar geloof ik helaas geen snars van.
Vooral niet met Beukenlaan erbij.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
IK HEB AAN DE BEUKENLAAN GEWOOND SLOEBER JIJ BENT ECHT GODNONDEJU![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Nou, dan kan ik zelfs kritisch kijken naar mijn eigen mening.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, ik ben het eigenlijk altijd eens met mijn eigen mening.
Maar als je mening is dat het patat is, dan is het allemaal goed.
Verder heb ik een penis dus noem ik alles hoe ik het wil noemen.
Vaginamensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
IK HEB AAN DE BEUKENLAAN GEWOOND SLOEBER JIJ BENT ECHT GODNONDEJUBeukenlijer.
GrapjeJe weet dat ik van je hou
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nou, dan kan ik zelfs kritisch kijken naar mijn eigen mening.
Verder heb ik een penis dus noem ik alles hoe ik het wil noemen. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Vaginamensch.Ik was nog maagd toen ik 15 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was nog maagd toen ik 15 was.sletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Mja ik zit altijd op m'n ipad, en behalve dat ik niet op tc kan hier kan ik ook niet zien of FOK!kers man of vrouw zijn. Maar ja jij lijkt zo vaak stoned te zijn plus je naam dacht ik een beetje hieraan:
![]()
Sorrryy![]()
![]()
Deze is voor die haterz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
er is een tc app hequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
Mja ik zit altijd op m'n ipad, en behalve dat ik niet op tc kan hier kan ik ook niet zien of FOK!kers man of vrouw zijn. Maar ja jij lijkt zo vaak stoned te zijn plus je naam dacht ik een beetje hieraan:
[ afbeelding ]
Sorrryy![]()
Implyingquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
JE BENT PAS 17! JE BENT NOG KNEEDBAAR!Dit -- Parkiet is mijn papa
Doe eens een plaatje van wat je je bij mij voorstelt danquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
Sorrryy
Fuck the EBU.![]()
Dat er nog hoop is dat jullie overstappen naar de enige goede kant, de patat kant.quote:Fuck the EBU.![]()
en bij mijquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van wat je je bij mij voorstelt dan
Die kost geldquote:
Moet ik heeeeeleeeemaaal een ituneskaart kopen
Nee kan ook op mn laptop maar meestal toch te laat voor mij![]()
![]()
echt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die kost geld
Nee kan ook op mn laptop maar meestal toch te laat voor mijwow.
hoe laat moet je in bedje liggen van paps en mams?![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik was nog maagd toen ik 15 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geen maagd meer..
![]()
Seks
Hihi ik ben een 24/7 stonende chickquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
SorrryyYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van wat je je bij mij voorstelt dan![]()
Maar dan met kleren aan natuurlijk.
100% match zeker?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100% match zeker?
Wat lief dat je me inbeeld als lekker wijfquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100% match zeker?
Maar ben blank en donkerblondFobo kun je wel zien toch?
Fuck the EBU.![]()
Ja en ik dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
100% match zeker?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
onveilige seks met kinderen in de peuterspeelzaalquote:
Oh sorry dat zou ik niet doorvertellen.![]()
Sorryquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je al getrouwd dan?
Seks voor het huwelijk kan niet, hè?
Ga je me nu spanken?
VERDOMME DAT WAS ÉÉN KEER 3 WEKEN GELEDEN EN IK HOOR HET NOG STÉÉDS!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
onveilige seks met kinderen in de peuterspeelzaal
Oh sorry dat zou ik niet doorvertellen.
nu ik nu ik hihihwihiehehehquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Als een vrouw nee zegt, bedoelt ze ja.quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
VERDOMME DAT WAS ÉÉN KEER 3 WEKEN GELEDEN EN IK HOOR HET NOG STÉÉDS!![]()
NIET BOOS ZIJN..... het was dat... dat... dat MONSTER!!
Als ik nee zeg, dan is dat nee. Dat hoor je toch wel te wetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als een vrouw nee zegt, bedoelt ze ja.![]()
![]()
![]()
Plus, het zou illegaal zijn om jou op die plekken aan te raken
Fuck the EBU.![]()
Ja godver ik moet altijd werkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?wow.
hoe laat moet je in bedje liggen van paps en mams?
En als ik me nog een keer verslaap jrijg ik een officiele waarschuwing
En als ik me dan nog een keer verslaap word ik ontslagen.
En dan heb ik geen baan meer![]()
![]()
Dames en heren, wat is ditquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
NIET BOOS ZIJN..... het was dat... dat... dat MONSTER!!
![]()
Soms beginnen we om 8 uur al hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die kost geld
Nee kan ook op mn laptop maar meestal toch te laat voor mij
We kunnen er nu ook wel eentje doen? Best druk hier
Fuck the EBU.![]()
Nu heb je hem echt helemaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan meer zoals
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Plus je zou een microscoop nodig hebben OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH DAMNquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, dan is dat nee. Dat hoor je toch wel te weten
Plus, het zou illegaal zijn om jou op die plekken aan te rakenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nee zeg, dan is dat nee. Dat hoor je toch wel te weten
Plus, het zou illegaal zijn om jou op die plekken aan te raken![]()
Jij houd wel van stoute dingentjes toch?
Tegen de regeltjes in enz.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:lol'd.
Ff op je laptop gaan en hierop klikken:quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja godver ik moet altijd werken
En als ik me nog een keer verslaap jrijg ik een officiele waarschuwing
En als ik me dan nog een keer verslaap word ik ontslagen.
En dan heb ik geen baan meer
http://tinychat.com/FOKnachtbaggerFuck the EBU.![]()
Errhh... hij is groter dan de gemiddelde volwassenequote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Plus je zou een microscoop nodig hebben OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH DAMNseks?
OOOHH GOEDEN GARP JONGUUUHquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Plus je zou een microscoop nodig hebben OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH DAMNDat zeker, maar niet met mensen onder de 23quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:13 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
Jij houd wel van stoute dingentjes toch?
Tegen de regeltjes in enz.
Fuck the EBU.![]()
Ik ben 23.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
OOOHH GOEDEN GARP JONGUUUH
[..]
Dat zeker, maar niet met mensen onder de 23Dit -- Parkiet is mijn papa
Breek je eigen regels nou eens...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
OOOHH GOEDEN GARP JONGUUUH
[..]
Dat zeker, maar niet met mensen onder de 23
Moira fixen
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
zelfs ik probeer het niet.dan is echt iedereen kansloos.
![]()
![]()
Kansloos ja omdat al die swaggaboyys geen kans maken bij deze Moiralady jeweetquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fuck the EBU.![]()
Jullie hebben toch iets? Ontmoet op een meet ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gast
Hitten op Moira werkt alleen als je Monopoly heet.![]()
We kennen elkaar via FOK! al een tijd, maar begin dit jaar steeds meer gaan DM'en, toen gewoon met z'n 2en afgesproken, en dat klikte wel heul goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jullie hebben toch iets? Ontmoet op een meet ofzo?
Fuck the EBU.![]()
Ik ben mijn 06 kwijt mag ik die van jou?quote:Blijft mijn ketting dan lang?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is er zo grappig? gedraag je. ga een taart voor me bakken.Ik wil ook de keuken uit kunnen
![]()
![]()
Tof man.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
We kennen elkaar via FOK! al een tijd, maar begin dit jaar steeds meer gaan DM'en, toen gewoon met z'n 2en afgesproken, en dat klikte wel heul goed
Ik kom straks ff op tc misschien eventueel wel.![]()
Ja als je ons wil zien moet je nu komen, weet niet wie er straks nog isquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tof man.
Ik kom straks ff op tc misschien eventueel wel.
Fuck the EBU.![]()
wat?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is eigenlijk Vas nog steeds... (sinds je geen bans mag bespreken).... 'op vakantie'?Dit -- Parkiet is mijn papa
Het topic van vandaag:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ohquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
hij bedoelt dit topic natuurlijk
Maar dit is het topic van elke dagIn dat geval
![]()
![]()
Groenenavond. Toch maar geen jointje gehaald na werk maar de avond is nog jong, eerst wat studeren en dan kan het altijd nog. Eerst maar eens kijken hoe laat ik dinsdag tentamen heb, als dat 's middag is hoef ik mn slaapritme niet te veranderen maar als het sochtends is moet ik langzaamaan eerder naar bed.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oja ik zou jullie nog alles uitleggen over alternatieve causaliteit.
Het gaat bij alternatieve causaliteit over de schadevergoeding. Er moet sprake zijn van schade die veroorzaakt is door 2 of meer personen, maar wanneer niet bekend is wie van de 2 of meer het heeft gedaan.
Bijvoorbeeld als 2 mensen tegelijk een steen naar iemand gooien en 1 steen raakt diegene op z'n hoofd (niet bekend is wie die gooide) waarna hij ernstig letsel oploopt, kan hij beide jongens aanspreken tot schadevergoeding, tenzij 1 van hun kan bewijzen dat hij het niet heeft gedaan.
Zijn er nog vragen?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
waarom zijn die 2 mocro's die op de scooter iemand doodreden dan allebei vrijgesproken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:22 schreef Studeur het volgende:
Oja ik zou jullie nog alles uitleggen over alternatieve causaliteit.
Het gaat bij alternatieve causaliteit over de schadevergoeding. Er moet sprake zijn van schade die veroorzaakt is door 2 of meer personen, maar wanneer niet bekend is wie van de 2 of meer het heeft gedaan.
Bijvoorbeeld als 2 mensen tegelijk een steen naar iemand gooien en 1 steen raakt diegene op z'n hoofd (niet bekend is wie die gooide) waarna hij ernstig letsel oploopt, kan hij beide jongens aanspreken tot schadevergoeding, tenzij 1 van hun kan bewijzen dat hij het niet heeft gedaan.
Zijn er nog vragen?![]()
Omdat die mocro's niet vrijgesproken zijn, hun lichamene jehfadasjvsafkjbasdkjfbjkdsafquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom zijn die 2 mocro's die op de scooter iemand doodreden dan allebei vrijgesproken?Dit -- Parkiet is mijn papa
dat gaat over strafrecht, ik ben bezig met burgerlijk recht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom zijn die 2 mocro's die op de scooter iemand doodreden dan allebei vrijgesproken?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wetten studeren in Nederlandquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat gaat over strafrecht, ik ben bezig met burgerlijk recht.
als jullie nog wat willen weten over het burgerlijk recht hoor ik het welHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
enlighten usquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Studeur het volgende:
als jullie nog wat willen weten over het burgerlijk recht hoor ik het welFuck the EBU.![]()
kies maar 1 van de onderwerpen die ik tot nu toe samen heb gevat:quote:
Totstandkoming van overeenkomsten
Nietigheid en vernietigbaarheid
Vertegenwoordiging
Inhoud van de overeenkomst
Nakoming
Niet-nakoming
Onrechtmatige daad
Verbintenissen uit andere bron dan overeenkomst of onrechtmatige daad
SchadevergoedingHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
oke laat maar, ga ze zelf maar lerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
kies maar 1 van de onderwerpen die ik tot nu toe samen heb gevat:
Totstandkoming van overeenkomsten
Nietigheid en vernietigbaarheid
Vertegenwoordiging
Inhoud van de overeenkomst
Nakoming
Niet-nakoming
Onrechtmatige daad
Verbintenissen uit andere bron dan overeenkomst of onrechtmatige daad
Schadevergoeding
Fuck the EBU.![]()
oke schadevergoeding danquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:03 schreef Studeur het volgende:
[..]
kies nou anders heb ik ze allemaal voor niks getypt ja
Fuck the EBU.![]()
Schade wordt omschreven als het verschil tussen de toestand zoals die is als gevolg van de gebeurtenis waarop de aansprakelijkheid berust en de situatie die er zou zijn als die gebeurtenis niet zou hebben plaats gevonden.quote:
Bij tekortkoming in de nakoming: Er moet worden gekeken naar het verschil tussen de vermogenssituatie zoals deze is als gevolg van de tekortkoming en de situatie die er zou zijn indien de overeenkomst goed zou zijn nagekomen (vergoeding van het positief belang).
Bij ontbinding van de overeenkomst op grond van bijv. bedrog: Er moet worden gekeken naar het verschil tussen de vermogenssituatie zoals deze is als het gevolg van het bedrog en de situatie die er zou zijn indien de overeenkomst niet zou zijn gesloten. (vergoeding van het negatief belang).Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Soms werkt huilen bevrijdend en kun je daarna je gedachten beter op een rijtje krijgen.quote:
okquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
Schade wordt omschreven als het verschil tussen de toestand zoals die is als gevolg van de gebeurtenis waarop de aansprakelijkheid berust en de situatie die er zou zijn als die gebeurtenis niet zou hebben plaats gevonden.
Bij tekortkoming in de nakoming: Er moet worden gekeken naar het verschil tussen de vermogenssituatie zoals deze is als gevolg van de tekortkoming en de situatie die er zou zijn indien de overeenkomst goed zou zijn nagekomen (vergoeding van het positief belang).
Bij ontbinding van de overeenkomst op grond van bijv. bedrog: Er moet worden gekeken naar het verschil tussen de vermogenssituatie zoals deze is als het gevolg van het bedrog en de situatie die er zou zijn indien de overeenkomst niet zou zijn gesloten. (vergoeding van het negatief belang).hallonquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
True.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
Soms werkt huilen bevrijdend en kun je daarna je gedachten beter op een rijtje krijgen.
![]()
Paar pagina's terug getypt. Met als conclusie nu paar later uur dat hij me nog steeds compleet negeert en alles (hij was alweer thuis schijnbaar)quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 22-05-2013 23:30:01 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Geluk is niet voor me weg gelegd. Altijd als ik zo gelukkig ben met A. dan gaat het compleet mis. Ik was vandaag zo fucking blij dat ik met hem weg zou gaan volgend weekend.. Was weer op mijn toppunt van blijheid in de 'relatie' tussen mij en A. Ik haat dit gewoon. Ik heb niet eens iets met hem maar ja dat is weer een apart verhaal. Kanker ik wil iets kapot maken.. Zijn hoofd het liefstYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom ben je wel hier maar niet op tcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]Maar je bent wel hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, hebben we meer tijd om aan elkaars tetten te zitten enzo omdat er niet elke seconde een antwoord wordt verwacht (of je vergeet dat de cam aan staat).quote:Fuck the EBU.![]()
zoals die ene keerquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hebben we meer tijd om aan elkaars tetten te zitten enzo omdat er niet elke seconde een antwoord wordt verwacht (of je vergeet dat de cam aan staat).Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hebben we meer tijd om aan elkaars tetten te zitten enzo omdat er niet elke seconde een antwoord wordt verwacht (of je vergeet dat de cam aan staat).![]()
toen jullie de cam vergaten uit te zetten en ik als enige nog in de tinychat zat. prima fapsessie gehad. jouw tettenquote:
whehehehe, wij blij dat we altijd de laptop wegzettenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:42 schreef Studeur het volgende:
[..]
toen jullie de cam vergaten uit te zetten en ik als enige nog in de tinychat zat. prima fapsessie gehad. jouw tetten
Fuck the EBU.![]()
Nee gewoon uitgeluldquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
'die ene keer', be more specific
[..]
jwz, stoned inmiddels?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: