De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Haha, tuurlijk wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
ik snap niet dat je zou kunnen leren als je stoned bent.
[..]
nog steeds gestopt?
Als ik geblowed heb (1 jonko dan he,, niet volle pin), dan kan ik me beter focussen op 1 ding ipv afgeleid worden elke 3 secondenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Dat is heel herke- hey een vogel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:47 schreef Olment het volgende:
[..]
Haha, tuurlijk wel.
Als ik geblowed heb (1 jonko dan he,, niet volle pin), dan kan ik me beter focussen op 1 ding ipv afgeleid worden elke 3 secondenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Das wel een mooie vo... Is mijn koffie alweer op :Squote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Eerst roken.quote:
Zo even plassen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hebk ook al gedaanquote:
Ben nou aan de frisdrankff genoeg koffie gehad
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:56 schreef Olment het volgende:
[..]
Hebk ook al gedaan
Ben nou aan de frisdrankff genoeg koffie gehad
Energydrank.
Energydrankquote:Hele gebit van naar de klote gegaan (ook slecht poetsen) dus dat komt er niet meer in
7-up
Leuke TT weer.
Ligt aan het vak zou ik zeggen. Wiskunde stoned leren vond ik nooit zo top, maar bijvoorbeeld geschiedenis, maatschappijleer en aardrijkskunde heb ik vaak met succes stoned geleerd.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
![]()
wtf is dit?
Ben ik nou blind of is dit duidelijk gesjopt?
Waarom al die complimenten
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Tering de fuqquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Lekker wijf toch?quote:
jepquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
ik snap niet dat je zou kunnen leren als je stoned bent.
[..]
nog steeds gestopt?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Weetxx ik xxxniet. Maar ditxx is xwel gewxxxxoon.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Waarom al die complimentenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Alsof ik dat soort mensen op FB hebquote:
Je hoofd fotoshoppen in een engel xD
Dat hoofd![]()
watquote:Op woensdag 22 mei 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dit?
Fuck the EBU.![]()
Eigenlijk ligt dat hoofd op haar knieen.
Veel te laag en ver weg van haar nek.
Ze zit gewoon zwaar aan de crack..quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:03 schreef Unscrewed het volgende:
Eigenlijk ligt dat hoofd op haar knieen.
Veel te laag en ver weg van haar nek.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Lijkt het wel op.
"Nog steeds dromerige ogen"quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:09 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ik keek naar die foto...
[ afbeelding ]
Whehehihihihi
Oke, genoeg gelachen om andere mensen.
"Waar denk je aan"
"Je bent echt een mooi meisje"__________________________________
En dan die foto eronder
Mijn dag is weer helemaal top.
THANKS UNSCREWED![]()
![]()
![]()
Even nog 2 stukjes Domino's shoarmapizza met knoflooksaus opwarmen en opeten die nog over waren van gister
Fuck the EBU.![]()
Fixedquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
Even nog 2 stukjes Domino's shoarmapizza met knoflooksaus opwarmen en opeten die nog over waren van gister
Mwa Mwa,, domino's benk niet zo kapot vanquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Domino's shoarmapizza is anders fucked up lekker
Onze lokale turk maakt beter pizzas
OT: Rijden die gastjes bij jullie ook als gekken op die brommers?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik eet nooit zo vaak 'echte pizza's'quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef Olment het volgende:
[..]
Mwa Mwa,, domino's benk niet zo kapot van
Onze lokale turk maakt beter pizzas
OT: Rijden die gastjes bij jullie ook als gekken op die brommers?Meestal áls ik pizza eet, is het zo'n diepvries ding
En die gastjes rijden toch altijd als gekken op die brommers?Fuck the EBU.![]()
PFFF Pizza hater ^^quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik eet nooit zo vaak 'echte pizza's'Meestal áls ik pizza eet, is het zo'n diepvries ding
En die gastjes rijden toch altijd als gekken op die brommers?![]()
Ben er laatst 1 tegen gekomen die redelijk normaal reed. Stond er van te kijken, normaal verzetten ze wegblokkeringen en afzettingen enzo gewoon om er langs te kunnen
Niks pizza hater, gewoon pauper en geen geld om 10 euro te betalen voor één keer avondetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:22 schreef Olment het volgende:
[..]
PFFF Pizza hater ^^![]()
Ben er laatst 1 tegen gekomen die redelijk normaal reed. Stond er van te kijken, normaal verzetten ze wegblokkeringen en afzettingen enzo gewoon om er langs te kunnen
Met 10 euro eet ik een maand lang
Whehe ja, zijn ook van die 16 jarige kiddo's die net hun scooterbewijs hebben en blij zijn met het geld, dus die boeien verkeersregels niet
Fuck the EBU.![]()
Mag ik aan iemands tieten zitten? Heb ik zin in.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Ugjerke het volgende:
Mag ik aan iemands tieten zitten? Heb ik zin in.quote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja weet ik veel jonguh mijn mams en paps reden gister gewoon langs de Domino's en hebben daar toen wat opgehaaldquote:
En ik vond het lekker!
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
"Nog steeds dromerige ogen"
"Waar denk je aan"
"Je bent echt een mooi meisje"__________________________________
En dan die foto eronder
Mijn dag is weer helemaal top.
THANKS UNSCREWED![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spontaan geen zin meer, doe mij maar een donut.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Doe maar 2,, ken je dr haar ook 1 gevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Spontaan geen zin meer, doe mij maar een donut.
quote:Ze heeft niet zoveel foto's.
Ik wil haar niet geven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Doe maar 2,, ken je dr haar ook 1 geven
Die geeft jou gewoon,, met of zonder tegenzinquote:
(en een ham om je nek hangen ofc dan)
![]()
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.
stop het, haal het wegquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Respect tonen voor de nazisquote:
misschien vanavond toch stiekem 1 jointje halen om even te pauzeren van de studieHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
JWZ, iedereen zingt er overquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, moet ook gebeuren natuurlijk
Van Duitschen Bloet dit dat alles
Ja ik ga ook weer de pussy zijn en nu het restje van gister/eergister aansteken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Studeur het volgende:
misschien vanavond toch stiekem 1 jointje halen om even te pauzeren van de studie
Ik doe misschien 3 dagen over 1 joint ofzo, dus wat dat betreft blow ik wel minder, maar nog steeds elke dag
Mja geen neuk wordt gegeven, nóg niet althans. Morgen begrafenis en vrijdagavond en zaterdag werken, dus dan kan ik nu nog even genieten van mijn luie dagje
Fuck the EBU.![]()
"Bloemen verwelken schepen vergaan, maar af en toe wil ik gewoon iemand keihard op zijn bakkes slaan."quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:49 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
En ze heeft een kind terwijl ze zelf nog een kind is.
Die vind ik wel mooi.
Maar wat is dat toch met mensen die denken dat ze allemaal haters hebben?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
hallonquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
hallon
hard aan het studeren
examen gehad vandaag?
ik stoned
ja frans
ben eten grHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Zou eigenlijk best een goed idee zijn om de ONZ stoners te laten stemmen over alle plannen van het kabinet.quote:
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
That'd make the world a much better placequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou eigenlijk best een goed idee zijn om de ONZ stoners te laten stemmen over alle plannen van het kabinet.
Fuck the EBU.![]()
Shit ik zou bij mijn pa eten..Maar de belbus kwam niet dus ik ga morgen (wel chill, combineer dit met doktersafspraak zodat hij me daar weg kan halen hihi). Maar goed nu moet ik dus iets bedenken om te gaan eten zo.. Hmm
Your beauty never ever scared me.![]()
la examen francais de dernier ans etait tres facile! j'ai un 7.5 pour le examen mais je ne parle pas beaucoup de francais bon.quote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
patat, altijd lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Shit ik zou bij mijn pa eten..Maar de belbus kwam niet dus ik ga morgen (wel chill, combineer dit met doktersafspraak zodat hij me daar weg kan halen hihi). Maar goed nu moet ik dus iets bedenken om te gaan eten zo.. Hmm
en nee het is geen frietHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Op plekken met een belbus is het gewoon friet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
patat, altijd lekker
en nee het is geen frietIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Je suis un omelet du fromage mit sauerkraut und bratwurst, ou est la toilette?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:29 schreef Studeur het volgende:
[..]
la examen francais de dernier ans etait tres facile! j'ai un 7.5 pour le examen mais je ne parle pas beaucoup de francais bon.Fuck the EBU.![]()
Friet bestaat niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
patat, altijd lekker
en nee het is geen frietFuck the EBU.![]()
Het is wel Friet een Patat dat is Vlaams voor Aardappel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dit staat er bij dat vakantiepark waar ik een huisje had gewonnen
'Alleenreizende jongeren en/of groepen worden niet toegelaten. Bij twijfel eerst contact opnemen met het park.'
Pff!
Your beauty never ever scared me.![]()
leeftijdsdiscriminatie, stuur een brief waarin je dreigt met aangifte als ze niet meewerken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
'Alleenreizende jongeren en/of groepen worden niet toegelaten. Bij twijfel eerst contact opnemen met het park.'
Pff!
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Daarmee bedoelen ze groepen van zestien ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Pff!
Jij bent in de twintig toch?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Huh? Hoe kun je dan een arrangement voor 8 personen weggeven als je niet wil dat groepen komen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Pff!
Of was het de bedoeling dat er dan alleen maar 30+'ers met hun <10-jarige kids komen?
Fuck the EBU.![]()
Gequote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
Vanavond leg ik jullie alles uit over de alternatieve causaliteitFuck the EBU.![]()
HOAX, echte paupers eten niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:43 schreef Ro-ald het volgende:
Vandaag,een beetje pauperen. Tosti's eten,als avondeten ben broke
Morgen gelukkig weer geld.
Fuck the EBU.![]()
Wat ook niet goed is trouwensWant dan wordt je een magere 53 kg wegende bottenzak zoals ik waar nog wel een kilootje of 6 weer op terug mag
Fuck the EBU.![]()
![]()
Zo, ik plemp ze even hier neer.
Deze moet voor mij makkelijk te leren zijn, maar moet ik een keertje doen als ik de laptop naast de piano heb
Opdat ik het niet vergeet, dit dat.Fuck the EBU.![]()
ok sc6 lyquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Moira. het volgende:
Weet je, fuck die shit.
Ik rook een sigaretje en dan ga ik die shit beneden even doenHeeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: