Werd in The Rolling Stone gekozen tot beste LP uit de jaren 80. Moesten ze later rectiviceren omdat ie in december 79 uitkwamquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Vinyl
Alleen moet ik die LP ooit nog es kopen
Ja Rommel verloor de oorlog als strateeg.quote:
Dat was een disco-nummer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:45 schreef controlaltdelete het volgende:
En als de naald dan bleef hangen deed ik er muntjes op om te verzwarenVerder kocht ik ook een plastic hoesje bij de lp zodat de hoes niet beschadigd zou worden.
Trouwens; The Magnificent Seven van The Clash vind ik nog steeds een lekker nr.
So you gotta let me knoooooooooooooow: Should I stay or should I go.. die blijft ook goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was een disco-nummer.Heb er wel op gedanst.
Was nog later. Gebruikt in een toen bekende Levi's reclame.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
So you gotta let me knoooooooooooooow: Should I stay or should I go.. die blijft ook goed.
Oja je hebt gelijk. JIj bent meer van de punk Clash denk ik. Ik heb zelfs de lp Never Mind the bollocks nog maar die is van The Sex Pistols. Het was wat die tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was nog later. Gebruikt in een toen bekende Levi's reclame.
Rock the Casbah is ook dansbaar.
Ik hou meer van hun ruigere werk.
Dit is mijn punksmaakquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja je hebt gelijk. JIj bent meer van de punk Clash denk ik. Ik heb zelfs de lp Never Mind the bollocks nog maar die is van The Sex Pistols. Het was wat die tijd.
Duidelijk afgekeken van mijn muziekheld Elvis.quote:
Wie niet.quote:Snel naar huis fietsen de LP wapperend in de wind.
Zachtjes de naald op het vinyl plaatsen. Daarna genieten van de hoes en de hoestekst.
LP-hoesen als een soort behang op je jongenskamer aan de muur. Met de punaisses aan de binnenkant van de hoes.
Dan kant twee opzetten. Na een tijd een tikje in het geluid. Maar dat hoorde erbij.
Ik koester mijn LP's
En dan zo'n dopje om in het midden te leggenquote:
Mijn eerste singeltjes en LP kreeg ik van ooms.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:22 schreef Djeez het volgende:
Mijn eerste LP was een met kinderliedjes
Later een box met 5 LP's gekregen van mijn pa, met Bruce Springsteen live van 1975-1985
Mijn eerste kreeg ik van mn tante, die inmiddels al wat ouder geworden was:quote:Op zondag 2 juni 2013 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn eerste singeltjes en LP kreeg ik van ooms.
Les Puppy's, Herman's Hermits, Creedence.
Ha ha ik had ook Dorus met zijn mottenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:28 schreef kibo het volgende:
[..]
Mijn eerste kreeg ik van mn tante, die inmiddels al wat ouder geworden was:
Patsy van Reind de Vries
Huh? Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:43 schreef breaky het volgende:
Fantastisch ook dat je zelfs met een normale naald geluid uit een LP kunt krijgen. Echt volledig analoog.
Hou maar eens naald losjes schuin een op draaiende LP. Je kunt dan heel zachtjes de trillingen die de naald produceert al horen. Zou je er een gevoelige microfoon bij houden dan heb je gewoon geluid.quote:
Welke ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb van de week nog een L{P gekocht
Kraftwerk - Autobahnquote:
Cool. Nog voor Daft Punk.quote:
Een heleboel kennissen/vrienden van mij hebben dat gedaan in het CD-tijdperk en bijna allemaal hebben ze er spijt van....al is het maar om nostalgische redenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:33 schreef Iwanius het volgende:
Zit er soms over na te denken de boel weg te doen op Markrplaats o.i.d. want het staat er maar en ik word ouder en doe er verder niks mee.
Had idd in SEX gemoeten.quote:
Ik word dan misschien wel blij van vinyl, maar die fetish deel ik niet met je.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had idd in SEX gemoeten.
Zit namelijk een gat in het midden.
Ik een stuk of 5quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb van de week nog een L{P gekocht
quote:
Die ligt hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:01 schreef tong80 het volgende:
Dit was ook een geniale LP met geniale hoes :
[ afbeelding ]
4 x Dylan van een mede fokker (oa blonde on blonde en blood on the tracks) en de laatste solo plaat van Mark Knopfler.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |