Is Wiskunde niet met meetkunde begonnen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Meetkunde niks met wiskunde te maken? dafuq?
Toch wel een aantal andere punten gescoord onderweg neem ik aan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef R-K het volgende:
Ik zat gewoon teveel tijd aan vraag 14 te spenderen, omdat ik graag die 8 punten wou hebben, maar helaas. Ik had p=(4*wortel(3))/(wortel(3)).
Gvd. Ik had p=1/4 kijk net naar het antwoord is het 1/3. Heb ergens een p'tje teveelquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef CWAV het volgende:
[..]
Toch wel een aantal andere punten gescoord onderweg neem ik aan?
Dat is gewoon 4?quote:p=(4*wortel(3))/(wortel(3)).
In ons boek stond volgens mij dat je dan dus moest controleren of de extreme waarde geen buigpunt is waar de functie vlak loopt. Ik heb dus gewoon de grafiek getekend ernaast en gezegd dat dit zo was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Je hebt de nulpunten en de extreme waarde, voor extreme waarde geldt afgeleide is nul. Nulpunten zijn er als de functie is nul. De functie was die van kimm, de afgeleide was die van jou. De functie is nul heeft geen oplossingen, maar extreme waarde dus kennelijk wel. Ik schreef toen maar gewoon voldoet niet op...
Als je niet weet dat dat gewoon 4 is verdien je een onvoldoende..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:20 schreef R-K het volgende:
Ik zat gewoon teveel tijd aan vraag 14 te spenderen, omdat ik graag die 8 punten wou hebben, maar helaas. Ik had p=(4*wortel(3))/(wortel(3)).
ja inderdaad, dat hebben de meeste denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:13 schreef De-Haas het volgende:
Ja dat denk ik ook. Alhoewel ik m persoonlijk veel makkelijker vond maar dat had ik eigenlijk met alle examens wel, misschien omdat je bij de echte examens wat meer geconcentreerd bent.
Ik denk zoiets als tussen de 0,8 en 1. Vond hem makkelijk, maar heb het zelf verneukt haha. Wat denk jij?quote:
Ik denk zo rond de 1, gezien de ntermen van vorig jaar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als tussen de 0,8 en 1. Vond hem makkelijk, maar heb het zelf verneukt haha. Wat denk jij?
Ik hoop echt 1,2quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ik denk zo rond de 1, gezien de ntermen van vorig jaar.
Hahaha, hoe veel punten heb je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:41 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik hoop echt 1,2anders heb ik een 8 op 0,1 of 0,2. Best zuur, want heb al een half punt verspeeld door een goed antwoord weg te strepen door verkeerd lezen
57 punten. Als ik die vier extra had gehad was ik er met een norm van 0,6 of 0,7 al geweestquote:
Zuur inderdaad, wat wil je halen voor cijfer dan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef Push. het volgende:
[..]
57 punten. Als ik die vier extra had gehad was ik er met een norm van 0,6 of 0,7 al geweest. Best lomp om over zoiets te balen, maar is toch zuur.
7,6. Laatste et weer verneukt dus was wat gezaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:45 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Zuur inderdaad, wat wil je halen voor cijfer dan?
73quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:47 schreef Push. het volgende:
[..]
7,6. Laatste et weer verneukt dus was wat gezakt. Schiet lekker op zo haha. Hoe veel punten heb je gehaald?
Pfff netjes, die is binnen dan ja. Eerlijk, hij was ook niet moeilijk. Heb gewoon partij zitten kloten daar. Kwam daardoor ook nog in tijdnoodquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:48 schreef De-Haas het volgende:
[..]
73. Met een 8.9 sta ik een 9 dus bij een beetje redelijke norm komt dat wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |