Ja hij was inderdaad vrij makkelijk. Er zullen toch nog wel een aantal mensen het verkloot hebben dus die norm zal denk ik wel rond de 1 zitten. Ik heb een norm van minsten 0,6 nodig, dat zit er wel in denk ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:51 schreef Push. het volgende:
[..]
Pfff netjes, die is binnen dan ja. Eerlijk, hij was ook niet moeilijk. Heb gewoon partij zitten kloten daar. Kwam daardoor ook nog in tijdnood. Verwacht daarom eigenlijk ook een norm < 1..
Hoop het haha. Hoop echt 1,2quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:54 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja hij was inderdaad vrij makkelijk. Er zullen toch nog wel een aantal mensen het verkloot hebben dus die norm zal denk ik wel rond de 1 zitten. Ik heb een norm van minsten 0,6 nodig, dat zit er wel in denk ik.
Moet je nog examens of ben je al klaar?
Ik heb morgen nog scheikunde en maandag biologie. Dat moet wel goed komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:56 schreef Push. het volgende:
[..]
Hoop het haha. Hoop echt 1,2Of dat ik ergens puntjes heb gepakt die ik zelf was vergeten. Weet namelijk niet 100% zeker dat ik die vraag van die 0,5 punt heb doorgestreept.. Maar ga er maar vanuit van wel.
Vandaag Duits gehad, was veel te simpel. Eindig heel misschien nog een 8, echt fraude. Spreek voor geen meter Duits.. Dinsdag nog m&o, dus dat wordt wel een 8 waarschijnlijk. Jij?
Nice. Scheikunde niet zo lastig toch? Zeker voor jou nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:57 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ik heb morgen nog scheikunde en maandag biologie. Dat moet wel goed komen.
Scheikunde komt wel goed inderdaad, sta een 9.1 dus ga voor de 9.9. Denk niet dat dat gaat lukken alleenquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Nice. Scheikunde niet zo lastig toch? Zeker voor jou niet. Succes iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |