0,8 of 0,9 denk ik. Het was op zich niet zo heel erg moeilijk. Maar ik hoop dat die boven de 1 isquote:
Hoeveel punten heb je?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef CWAV het volgende:
Tussen de 6,7 en 7,7Dus hoger dan se (6,7) maar wel precies naar kunnen én verwachting, dus ik ben ruimschoots tevreden
Ik ben nu eenmaal veel beter in talen (a)
Mij! Scheikunde ben ik een heel stuk beter in gelukkigquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Miousana het volgende:
En wie ga ik allemaal tegenkomen in het scheikunde topic?
Heb ik ook ja. Lijkt me gewoon goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef kimm2013 het volgende:
hej bij vraag 16 moet je algebraisch aantonen dat de functie geen nulpunten heeft.
correctiemodel zegt: x^2 +1 >0 en e^x >0
ik heb x^2 +1 =0 en e^x =0 en aangetoond dat deze geen oplossingen heeft. Dit is toch ook goed? want je moet aantonen dat die geen nulpunten heeft.
Wie heeft dit nog meer?
Ik heb ook die methode gevolgd ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef kimm2013 het volgende:
hej bij vraag 16 moet je algebraisch aantonen dat de functie geen nulpunten heeft.
ik heb x^2 +1 =0 en e^x =0 en aangetoond dat deze geen oplossingen heeft. Dit is toch ook goed? want je moet aantonen dat die geen nulpunten heeft.
Wie heeft dit nog meer?
Eerst Duitsquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:51 schreef Miousana het volgende:
En wie ga ik allemaal tegenkomen in het scheikunde topic?
Had ik ook maar xˆ2 + 1 heeft wel gewoon oplossingen he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:56 schreef kimm2013 het volgende:
Wie heeft dit nog meer?
i?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Neraice het volgende:
[..]
Had ik ook maar xˆ2 + 1 heeft wel gewoon oplossingen he.
En, nee. Wortel van een negatief getal...quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:58 schreef Neraice het volgende:
[..]
Had ik ook maar xˆ2 + 1 heeft wel gewoon oplossingen he.
Nee wacht, kimm had 't verkeerd opgeschreven. Het was (x+1)ˆ2 = 0 toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef De_Nater het volgende:
[..]
En, nee. Wortel van een negatief getal...
Je hebt de nulpunten en de extreme waarde, voor extreme waarde geldt afgeleide is nul. Nulpunten zijn er als de functie is nul. De functie was die van kimm, de afgeleide was die van jou. De functie is nul heeft geen oplossingen, maar extreme waarde dus kennelijk wel. Ik schreef toen maar gewoon voldoet niet op...quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:02 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee wacht, kimm had 't verkeerd opgeschreven. Het was (x+1)ˆ2 = 0 toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |