Hoe tekst in je rekenmachine zetten? > Hierquote:Domein A Vaardigheden
Domein Bg Functies en grafieken
Domein Cg Discrete analyse
Domein Bb Differentiaal- en integraalrekening
Domein Db Goniometrische functies
Domein Gb Voortgezette meetkunde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog handige GR-apps hebben?
We horen het graag!
Succes!
8 punten is volgens mij nooit meetkunde. Meestal iets met gelijke oppervlaktes of optimaliseren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:33 schreef MrRiot het volgende:
Als de 8 punter maar geen meetkunde is! want dan is het zo'n moeilijke...
Nee, idd in 2011 I was het ook booglengte + opp berekenen, maar aangezien bij NL ( veel open vragen/ 3 tekstfragmenten) en Natuurkunde ( super veel uitwerkingbijlage) gebruikt zijn zouden ze weer zoiets kunnen uithalen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
8 punten is volgens mij nooit meetkunde. Meestal iets met gelijke oppervlaktes of optimaliseren.
Exact, geen rekenmachinequote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef Neraice het volgende:
Wanneer mag je nou wel en wanneer niet je GR gebruiken?
Thanks, duidelijk. Bij algebraisch alleen GR voor het eindantwoord?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef Miousana het volgende:
[..]
Exact, geen rekenmachine
Algebraïsch, geen rekenmachine, maar mag wel afronden
Bereken, mag een rekenmachine gebruiken
Dus als er alléén bereken staat.
Nee mag ook niet, controleren kan natuurlijk altijd met de GR!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef Neraice het volgende:
[..]
Thanks, duidelijk. Bij algebraisch alleen GR voor het eindantwoord?
Ik ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Miousana het volgende:
Ik mag een 1 halen voor wiskunde en dan sta ik een 5,0.Maar we gaan voor de 8!
Wat is dan het verschil tussen exact en algebraïsch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:22 schreef Statiegeld het volgende:
[..]
Nee mag ook niet, controleren kan natuurlijk altijd met de GR!
Heb je getal en ruimte? Dan deel 4 bladzijde 104quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen exact en algebraïsch?
Haha eigenlijk wel natuurlijk, maar met een 8 sta ik nog een 9. Dan ben ik wel dik tevreden.quote:
exact moet je e^2 laten staan en algebraïsch mag je ook e^2=7,39 opschrijven! Zelf rond ik nooit af, behalve als het er staat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:24 schreef Neraice het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen exact en algebraïsch?
Oh zo, ja dat bedoelde ik met het eindantwoord. Maar niet per se nodig dus behalve als het er expliciet bij staat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Statiegeld het volgende:
[..]
exact moet je e^2 laten staan en algebraïsch mag je ook e^2=7,39 opschrijven! Zelf rond ik nooit af, behalve als het er staat.
Je kan ook een 10 halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Miousana het volgende:
[..]
Haha eigenlijk wel natuurlijk, maar met een 8 sta ik nog een 9. Dan ben ik wel dik tevreden.
Altijd e laten staan bij wiskunde!quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Statiegeld het volgende:
[..]
exact moet je e^2 laten staan en algebraïsch mag je ook e^2=7,39 opschrijven! Zelf rond ik nooit af, behalve als het er staat.
Stiekem hoop ik daar wel een heel klein beetje op.quote:
Bij minimum maximum mag je ook alleen een tekenschema maken. Bij asymptoot ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:33 schreef MrRiot het volgende:
Ok, even voor de duidelijkheid.
Schets maken bij : ongelijkheid, ene functie boven andere, oppervlakte, asymptoot, maximum/minimum, buigpunt. ?
Had je helemaal niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
sorry maar dat had ik dus ook, kijk maar terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |