Lijnsymmetrie: f(x-p)=f(x+p)quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Miousana het volgende:
Wat waren die formules voor puntsymmetrie en lijnsymmetrie ook al weer?
Lijn: f(a-p)=f(a+p)quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef Miousana het volgende:
Wat waren die formules voor puntsymmetrie en lijnsymmetrie ook al weer?
Ga je het weer herhalen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:41 schreef kimm2013 het volgende:
(2x^2 -2x)tot de derde. Is de primitieve hiervan:
0,25(2x^2-2x)tot de vierde KEER .....?
De tweede klopt niet volgens Reemi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef CWAV het volgende:
[..]
Lijnsymmetrie: f(x-p)=f(x+p)
Puntsymmetrie: f(x-p)=-f(x+p)
geloof ik ^^
Hoe pas je die tweede toe? Wat vul je voor b in?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijn: f(a-p)=f(a+p)
Punt: f(a-p)+f(a+p) = 2b
Stel je hebt punt (a,b) dan dus de y voor b!quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:58 schreef Miousana het volgende:
[..]
De tweede klopt niet volgens Reemi.Maar bedankt.
[..]
Hoe pas je die tweede toe? Wat vul je voor b in?
Ah, zo. Thanks!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef Statiegeld het volgende:
[..]
Stel je hebt punt (a,b) dan dus de y voor b!
haha wat een snotneus ben jij, net of jij mij moet uitleggen wat ik hier ga typen. ga je bezig houden met je eigen zakenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:57 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Ga je het weer herhalen?
Doe dan even moeite om het goed te schrijven.
Tot de derde = ^3
Tot de vierde = ^4
KEER ......? = g(x),
kan iemand mij help met met wat g(x) moet zijn?
Dank u wel.
Dus je verwacht dat mensen je gaan helpen als je niet eens de moeite neemt op alles duidelijk op t schrijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:04 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
haha wat een snotneus ben jij, net of jij mij moet uitleggen wat ik hier ga typen. ga je bezig houden met je eigen zaken
Heb ik ook niet uit mijn examenbundel, maar in het boek van vorig jaar stond dat geloof ik wel. Wie weet heb je het nodig. Waarschijnlijk niet, hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef Push. het volgende:
Ik zie symmetrie helemaal niet in m'n examenbundel?
Mijn voorstelling daarbij is deze situatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 10:58 schreef Miousana het volgende:
[..]
De tweede klopt niet volgens Reemi.Maar bedankt.
Ja was bij ons ook, maar vond t vreemd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:06 schreef Miousana het volgende:
[..]
Heb ik ook niet uit mijn examenbundel, maar in het boek van vorig jaar stond dat geloof ik wel. Wie weet heb je het nodig. Waarschijnlijk niet, hoor.
Staat wel in samengevat, alleen dan op een iets andere manier!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:03 schreef Push. het volgende:
Ik zie symmetrie helemaal niet in m'n examenbundel?
Wat een kunstwerk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:09 schreef CWAV het volgende:
[..]
Mijn voorstelling daarbij is deze situatie
[ afbeelding ]
Da's toch puntsymmetrie?
joah beetje snel, moet als de wiedeweerga naar school, een vriendin van me snapt logaritmes en differentiëren bij wisA niet dus dat moet ik even snel uit gaan leggen nog, toedelssssquote:
Jep, makes also sense. Er zullen wel meerdere manieren zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:09 schreef CWAV het volgende:
[..]
Mijn voorstelling daarbij is deze situatie
[ afbeelding ]
Da's toch puntsymmetrie?
Dat was mijn plan alquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef R-K het volgende:
Voor de mensen die niks snappen van meetkunde. Gewoon de meetkunde overslaan en zorgen dat je de rest wel goed kan maken. Je kunt dan nog altijd een 8,0 halen. Als je tijd over hebt, kun je even kijken naar de meetkunde-opgaven. Succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat je er heel veel aan hebt btw.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |