Dat zou inderdaad ook nog kunnen. Iedereen die is uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest zit dan in t vliegtuig en dat is denk ik wel een groot deel van de cast: Rik, Nuran, Maxime, Rikki, Tim, Nina, Noud, Aysen, Bing.... En dan de hele zomer speculeren wie het wel of niet overleven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
Of het vliegtuig stort neer met Maxime, Lucas, Aysen, Bing, Sjors, Mike, Nina...
Waar kan ik tekenen ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
Of het vliegtuig stort neer met Maxime, Lucas, Aysen, Bing, Sjors, Mike, Nina...
Rik heeft Maxime geholpen, zei ze van de week, toen ze geen huis had enzquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef gtster het volgende:
Trouwens, waarom bemoeit Maxime zich ineens zo erg met die bruiloft? Sinds wanneer heeft zij een band met Rik en/of Nuran?
En de klacht is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik me dood zoeken op google naar een torrent voor de nieuwste aflevering.. Krijg ik niks. Terwijl ik gewoon GTST 30-05-2013 torrent in typ. Nu had ik 05 vervangen voor Mei en krijg ik ineens wel allemaal torrents en die heten 'GTST 30-05-2013'. Juist
Ik voel een spin off aankomen... "GTST Lost"quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:19 schreef Kyubey het volgende:
True.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Die Monica is wel "neukable".....
dat komt doordat rik Maxime opgevangen heeft toen zij zonder huis en geld kwam te zitten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef gtster het volgende:
[..]
Trouwens, waarom bemoeit Maxime zich ineens zo erg met die bruiloft? Sinds wanneer heeft zij een band met Rik en/of Nuran?
Ja verdomme...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
That's a new one.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Als je de hele familie Bouwhuis al stom vindt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef Murmeli het volgende:
Rikkie is stom.
En de hele familie bouwhuis ook.
De familie Bouwhuis is baas manquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef Murmeli het volgende:
Rikkie is stom.
En de hele familie bouwhuis ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Echt he... ik word ook wel een beetje moe van dat gedramaqueen de hele tijd... kunnen de schrijvers hem nou ook niet wat volwassener schrijven... die Menno hebben ze leuk mannelijk gemaaktquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Koosnaam het volgende:
En Lucas, moest het maar weer eens verpesten.![]()
Dat ze Menno leuk mannelijk hebben gemaakt is ook alleen maar om wat tegenwicht aan Lucas te bieden. Maar ik vrees dat Menno, als hij in de serie blijft, binnen een jaar niets meer dan een mietje zal zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt he... ik word ook wel een beetje moe van dat gedramaqueen de hele tijd... kunnen de schrijvers hem nou ook niet wat volwassener schrijven... die Menno hebben ze leuk mannelijk gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |