Sinds een meisje een keer een ruft liet terwijl we bezig waren, is dat niet meer hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, zitten heus wel fijne exemplaren tussen hoor.Maar ik vind kusjes en likjes op de borst geven leuker dan kusjes en likjes op de bil.
Je mag het wel toegeven hoor. De meeste mannen zijn weg van mijn billen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zou die ook absoluut niet willen zien, dus fijn om te zien dat we op dezelfde goflengte zitten.
Je bent ook echt net een vent hequote:
Disaster...quote:
quote:
Koop nail hardener dan, dombo.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:58 schreef Dqod het volgende:
That's me, ppl
Zo rol ik
Niet door m'n eigen plas, tho :$
Oh en vandaag kocht ik nagellak voor m'n nageltjes om ze steviger te maken, zodat ik beter kan krabben ehMaar toen vergat ik remover te kopen.. FML
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerdquote:
DIE KOCHT IK TOCH KUT MAAR GEEN REMOVER, WANT VOLGENS DIE MUTS BIJ DE KASSA MOET HET ER OVER 2 DAGEN WEER AFquote:
Hebben ze tegenwoordig ook speciale plastuitjes voorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerd
Ado stahpquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zou me serieus niks verbazen als ze dat wel eens heeft gedaan/ geprobeerd
Iedere keer stoelen schoon moeten maken enzo.quote:
dkut is naturel, die wil het zonder kunnen. En voor het gevoel houdt ze haar clit vast om te richten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hebben ze tegenwoordig ook speciale plastuitjes voor
Wat. Waarom?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
DIE KOCHT IK TOCH KUT MAAR GEEN REMOVER, WANT VOLGENS DIE MUTS BIJ DE KASSA MOET HET ER OVER 2 DAGEN WEER AF
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dkut is naturel, die wil het zonder kunnen. En voor het gevoel houdt ze haar clit vast om te richten.
Nou.. Dan moest je er een laag opdoen.. En dan morgen nog een.. En dan weer verwijderen en overnieuw enzo.. En dat 14 dagen, jawelquote:
Oh zo. Ik deed het vaak onder m'n gewone nagellak. Yolo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Dan moest je er een laag opdoen.. En dan morgen nog een.. En dan weer verwijderen en overnieuw enzo.. En dat 14 dagen, jawel
Nagelolie.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef hezdunnah het volgende:
welk middeltje helpt goed om mijn nagelriemen te verwernnen?
Ja, maar ik durf niet zodanig op het randje te levenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo. Ik deed het vaak onder m'n gewone nagellak. Yolo.
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.quote:
Waar haal je dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.
GEWOON WRIJVEN, GVD, WAT DENK JE ZELF.
Spugen, draaien, dompelenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Door het er met een toverstaf op te sprinkelen.
GEWOON WRIJVEN, GVD, WAT DENK JE ZELF.
Nagelwinkel.quote:
He just did HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xDquote:
Ok, want ik gebruik vaseline daarvoor, maar het wordt niet zo mooi als ik wil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nagelwinkel.
Je kunt trouwens ook gewoon handcrème gebruiken en dan alleen op je vingers beetje doen. Of gewoon Vaseline, als je niet met gekke spulletjes in de weer wil.
kutwijfquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
He just did HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA xD
Zal hem ook even voor je uitleggen, de grap was jij
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Mijn handen zijn nu zo zacht als babybilletjesquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nagelwinkel.
Je kunt trouwens ook gewoon handcrème gebruiken en dan alleen op je vingers beetje doen. Of gewoon Vaseline, als je niet met gekke spulletjes in de weer wil.
Kom kroelen, lekker conducteurtjequote:
Ik heb ooit eens bij De Tuinen zo'n olie gekocht die je niet als nagellak op hoeft te doen. Zit in een klein flesachtig dingetje en dan kun je paar druppels op je vingertoppen doen en inmasseren. Fijn spul.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, want ik gebruik vaseline daarvoor, maar het wordt niet zo mooi als ik wil.
Dat gaat lastig, ze is gebannedquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik wil mijn vinger ook wel eens in vaseline steken.
Wat heb je gebruikt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:08 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Mijn handen zijn nu zo zacht als babybilletjes
Die werkjequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben aan die werkje.... Bijna vakantie
Even kijken dan van de week.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens bij De Tuinen zo'n olie gekocht die je niet als nagellak op hoeft te doen. Zit in een klein flesachtig dingetje en dan kun je paar druppels op je vingertoppen doen en inmasseren. Fijn spul.
3,5 week en bijna in Haarlemquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die werkje
Hoe lang vakantie en waar bent u
Je moet je kringspier soepel houden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:11 schreef hezdunnah het volgende:
Ik steek mijn vinger ook wel eens in de vaseline maar dat is niet om mijn huid mooier te maken.
Verwend rotjoch, ik kots op jequote:
Lemony flutter van Lush.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:02 schreef hezdunnah het volgende:
welk middeltje helpt goed om mijn nagelriemen te verwennen?
Truequote:
Ja en om makkelijk in en uit te glijdenquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet je kringspier soepel houden?
Waar in en uit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ja en om makkelijk in en uit te glijden
Ok ty ik ga eens kijk ik heb soms van die velletjes die los zitten (eng he) maar verder ziet het er best geil uit al zeg ik het zelf.quote:
quote:
quote:godver jij bent echt gewoon een vrouwelijke versie van een vent.
"Ik wou die en die en zus en zo doen" Ik lach me kapot om je.
Je ruikt zelf lekker, ahhahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
Lushhet ruikt altijd zo vertiefd lekker in die winkels
Hoe weet jij dat?quote:
Ja he? Alleen duurquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:14 schreef Dqod het volgende:
Lushhet ruikt altijd zo vertiefd lekker in die winkels
quote:
Kom je al bij je prostaat?quote:
Ja, daarom kom ik daar niet zovaak, ik ben veel te arm voor die shitquote:
Doe normaalquote:
goed hoor, net nog door de wasstraat mee geweest, hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Bobby. Hoe is het met je penis?
[..]
Ok. :p
Oh ja, dat wilde ik nog een keer proberen.quote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
goed hoor, net nog door de wasstraat mee geweest, haha
Wonderspul, potje gaat ook super lang mee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, dat wilde ik nog een keer proberen.
ik las flufferquote:
Ja soms er komt dan ook wel eens wit spul uit mijn plasserquote:
Jij leest in het meest brave zinnetje ter wereld nog wel wat smerigsquote:
Klopt het dat het 'maar' een jaar houdbaar is?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wonderspul, potje gaat ook super lang mee.
Doorslikken, is goed voor jequote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef hezdunnah het volgende:
10 eu gek!! Ff mn moeder of zusje ompraten dat het goed is.
[..]
Ja soms er komt dan ook wel eens wit spul uit mijn plasser
Jup en na 1 jaar was de helft nog geen eens opquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt het dat het 'maar' een jaar houdbaar is?
Zonde.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup en na 1 jaar was de helft nog geen eens op
T is een gave, bedankt :$quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:20 schreef hezdunnah het volgende:
Doei gekkies ik ga slapen morgen een lange dag voor de boeg (ik ben van plan een onbekend eiland aan te doen hier 550km vandaan)
Lobi(speciaal voor Dqod omdat ze zo lief is)
quote:
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij leest in het meest brave zinnetje ter wereld nog wel wat smerigs
En nee, dat is geen indqodtrinatie
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have funquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.
In je slaap ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, bobby is weer raar. is goed hoor. ik ga wel slapen en met de tieten van tamashii spelen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have fun![]()
![]()
quote:
quote:
Heb mezelf hitsig gemaakt, momentjequote:
Prima, dan speel ik met die van mij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 00:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
dat wordt weer dweilen met de kraan open hehehehquote:
Je kent me zo goed, jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dat wordt weer dweilen met de kraan open heheheh
whehhe dan hebbie juicy hils voor de beeldvormingquote:Op woensdag 22 mei 2013 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bijt er maar even in.. Beetje sabbelen enzo, met je tong langs die tepels enzo.. Have fun![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |